Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-008976-a
Id Tender 18e1dec7d8ab4995b7c8f919ea3c5f3a
План UA-P-2025-07-15-010735-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 16:00
Остання зміна 10.09.2025 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 162 110.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 810.55 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 15:59 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 15:59
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 15:59
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:56
до 26.08.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 13:01
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 16:16
до 10.09.2025 12:09
Період уточнень
з 15.07.2025 15:59 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 15:59 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:56 до 26.08.2025 16:16
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:56 до 26.08.2025 16:16
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 162 110.4 грн.
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Очікувана вартість
6 162 110.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30810,55
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 13:33
Закінчення аукціону
30.07.2025 13:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79037, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Земельна,19
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДАЧИШИН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ
Пропозиція:
5 942 932.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
Пропозиція:
6 014 470.81 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 13:33
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Лоскутова
Електронна пошта
Телефон
+380636224100
Сайт:
http://lviv.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08588837
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79037
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Земельна, буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Період вимог/скарг з 01.08.2025 13:01 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 13:56 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 13:01
Довідка НАЗК
01.08.2025 13:01
Повідомлення про рішення
30.07.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.08.2025 15:30 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 15:26 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.08.2025 15:30
Повідомлення про рішення
20.08.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:16 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 15:30 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:16
Довідка НАЗК
26.08.2025 16:16
Повідомлення про рішення
20.08.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність 1 Відповідно до вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинні надати, зокрема: 1.1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання виконання робіт* визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати: - У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним – надати: - свідоцтва про реєстрацію/технічних паспортів для транспортних засобів та техніки/ або витяг з оборотно-сальдової відомості, в якому має бути підтверджено право власності на такі засоби - У разі оренди/послуг/лізингу/тощо, надати копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них разом з документами, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. На виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність орендованої вишки телескопічної. Водночас, документів передбачених п.1.1.2. Додатку 1 до ТД для підтвердження інформації стосовно наявності наведеного обладнання повною мірою не надано (в документах, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку (в файлах, які мають найменування 10.Паспорт_телескопічна вишка (1).pdf та 11.Свідоцтво_телескопічна вишка.pdf) не міститься підтвердження права власності саме на вишку телескопічну). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи передбачені п. 1.1.2. для підтвердження наявності вишки телескопічної або усунути дану невідповідность шляхом коригування інформації наведеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та, за потреби, надання відповідних документів передбачених п.1.1.2 для підтвердження оновленої інформації. Невідповідність 2 Відповідно до вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинні надати, зокрема: 1.3.1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), реквізитів договору, предметів закупівель, суми договорів та суми виконаних робіт. На виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація щодо контактних телефонів замовника по аналогічному договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), яка повинна включати інформацію, в тому числі, щодо зазначенням контактних телефонів замовників (замовника). Невідповідність 3 Відповідно до вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасники повинні були надати ліцензію на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів. Учасником на виконання наведеної вимоги було надано інформацію про наявність ліцензії на "Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Водночас, учасник не надав ліцензії на проектування засобів протипожежного захисту, проектування, монтаж, технічне обслуговування систем опалення та оцінку протипожежного стану об’єктів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ліцензію на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів.
Створено
22.08.2025 12:45
Надати до
23.08.2025 12:45
Угоди
UA-2025-07-15-008976-a-b2
Підписаний і діє
Номер
296-25
6 014 470.81 грн.
5 012 059.01 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588837

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
Повна назва
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37205736

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 12:09
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
10.09.2025 12:09
-
10.09.2025 12:09
-
10.09.2025 12:09
-
10.09.2025 12:08
-
10.09.2025 12:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 162 110.4 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380636224100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 162 110.4 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380636224100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності