Звернення:
За тендером : Послуги з розміщення рекламних матеріалів АТ «НСТУ» в мережі інтернет
Тема:
Питання до Договору та Додатку№2 до Договору
Зміст:
1. П. 4.7 Договору щодо передачі прав на кабінети. Доступ до рекламного кабінету Meta може бути надано виключно за умови наявності діючого договору між Клієнтом та платформою розміщення реклами (Admixer).
Це обумовлено вимогами безпеки, політиками платформи та умовами роботи з медіабаїнгом через партнерський доступ. У разі відсутності відповідного договору або погоджених умов доступ до кабінету передаватися не може.
2. П. 4.10 Договору - чи можемо ми збільшити період підготовки акту до 7-10 днів?
3. Додаток до Договору №2, п.11, відсоток сесій від рекламного трафіку має бути не менше 80% - ми забезпечуємо налаштування рекламних кампаній відповідно до цільової аудиторії, бюджету та обраної стратегії, а також здійснює оптимізацію для досягнення запланованих KPI.
Однак фактична частка рекламного трафіку у загальному обсязі сесій залежить від ряду зовнішніх факторів, зокрема: паралельної активності інших каналів (SEO, прямі заходи, реферальний трафік, органічна впізнаваність бренду), сезонності, конкурентного середовища тощо.
У зв’язку з цим ми не можемо гарантувати фіксований відсоток рекламного трафіку, однак ми зобов’язуємось забезпечити ефективну реалізацію рекламної кампанії в межах наданого бюджету та погоджених інструментів.
4. Додаток до Договору №2, п.11, щодо середньої тривалості сеансу - тривалість сеансу користувача залежить від зовнішніх факторів, що не підлягають прямому контролю з боку Виконавця, зокрема: джерела трафіку, намірів користувача, змістовного наповнення ресурсу та його релевантності для аудиторії.
У зв’язку з цим гарантування фіксованої або середньої тривалості сеансу є неможливим.
Дата оприлюднення звернення:
18.07.2025 17:54