Показати схожі тендери

Закупівля Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-008012-a
Id Tender e015864ce0fd4be38e7706ebdec194d4
План UA-P-2025-07-15-001864-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 15:11
Остання зміна 30.07.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
117 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 170 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 15:10 до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 15:10
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 15:10
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00
до 24.07.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 15:02
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.07.2025 15:02
до 30.07.2025 15:09
Період уточнень
з 15.07.2025 15:10 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 15:10 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:02
Період кваліфікації
з 23.07.2025 00:00 до 24.07.2025 15:02
Основні параметри
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт заступника начальника центру- начальника відділу інформаційних технологій, технічного захисту інформації та кіберзахисту центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Сергія Наливайка від 14.07.2025 року № Р-2609/47. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
117 000 грн.
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Назва предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт заступника начальника центру- начальника відділу інформаційних технологій, технічного захисту інформації та кіберзахисту центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Сергія Наливайка від 14.07.2025 року № Р-2609/47. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
Очікувана вартість
117 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1170,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням
Код ДК 021:2015
35123500-7 - Системи відеоідентифікації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 76 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки та налаштування Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) та налаштування Товару Замовнику - “15” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
108 999.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 15:11
Оголошення про проведення закупівлі
15.07.2025 15:10
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:02 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:03
Довідка НАЗК
24.07.2025 15:02
Повідомлення про рішення
23.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-15-008012-a-a1
Підписаний і діє
Номер
515
108 999.6 грн.
108 999.6 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням
Номенклатура
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38635397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41692113

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.07.2025 15:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності