Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання по переробці шишок та насіння від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-007834-a
Id Tender 136e7d69cda743dc8b232073e34b91f3
План UA-P-2025-07-15-009608-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.07.2025 15:04
Остання зміна 23.07.2025 22:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 137 805 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 689.03 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 15:04 до 23.07.2025 22:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 15:04
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 15:04
до 20.07.2025 00:00
Період уточнень
з 15.07.2025 15:04 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 15:04 до 20.07.2025 00:00
Основні параметри
Обладнання по переробці шишок та насіння
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 137 805 грн.
Обладнання по переробці шишок та насіння
Назва предмета закупівлі
Обладнання по переробці шишок та насіння
Очікувана вартість
14 137 805 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70689,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Комплекс по переробці шишок та насіння
Опис предмета закупівлі
Комплекс по переробці шишок та насіння
Код ДК 021:2015
16610000-4 - Машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13503, Україна, Житомирська область, с. Попільня, вул. Лісова, 1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Шафа Сушильна №1
Опис предмета закупівлі
Шафа Сушильна №1
Код ДК 021:2015
16610000-4 - Машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 45201, Волинська обл., Луцький р-н, м. Ківерці, вул. Степана Бандери, 4; 11115, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Гладковичі; 77556, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Шевченкове, вул. Липова 64; Хмельницька обл., Шепетівський р-н., м. Ізяслав, вул. Михельська, 32; 17050, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, с. Кіпті, вул. Слов’янська, 1а
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Стелаж-візок для ящиків під шишки (8 полиць) для шафи сушильної №1
Опис предмета закупівлі
Стелаж-візок для ящиків під шишки (8 полиць) для шафи сушильної №1
Код ДК 021:2015
16610000-4 - Машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 45201, Волинська обл., Луцький р-н, м. Ківерці, вул. Степана Бандери, 4; 11115, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Гладковичі; 77556, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Шевченкове, вул. Липова 64; Хмельницька обл., Шепетівський р-н., м. Ізяслав, вул. Михельська, 32; 17050, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, с. Кіпті, вул. Слов’янська, 1а
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №4 40 (штуки)
Комплект ящиків для насіння тип 1 (28 ящиків)
Опис предмета закупівлі
Комплект ящиків для насіння тип 1 (28 ящиків)
Код ДК 021:2015
16610000-4 - Машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 45201, Волинська обл., Луцький р-н, м. Ківерці, вул. Степана Бандери, 4; 11115, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Гладковичі; 77556, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Шевченкове, вул. Липова 64; Хмельницька обл., Шепетівський р-н., м. Ізяслав, вул. Михельська, 32; 17050, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, с. Кіпті, вул. Слов’янська, 1а
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Авансовий платіж у розмірі не більше 30% ціни Договору - сплачується Постачальнику протягом 5 робочих днів з дати надання Постачальником Рахунку, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення авансового платежу у формі банківської гарантії. Остаточна оплата - протягом 10 робочих днів з дати поставки Товару після підписання Сторонами видаткової накладної/акту приймання-передачі товару та надання Постачальником Покупцеві рахунку на оплату Товару. Постачальник зобов’язаний надати Покупцю протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору рахунок на здійснення авансового платежу та забезпечення повернення авансового платежу. У разі ненадання Постачальником Покупцю рахунку для здійснення Покупцем авансового платежу протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору та забезпечення повернення авансового платежу, визнається, що Постачальник відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі до взаємовідносин між Сторонами не застосовуються відповідні умови Договору щодо сплати Авансу, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах післяоплати та в порядку, який встановлений Договором для здійснення остаточної оплати. Поставка Товару здійснюється: партіями. Згідно графіку поставки Додаток 5 до Договору. Замовлення Покупця оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про найменування, кількість Товару (обсяг партії), асортимент, адресу місця поставки Товару, дату замовлення, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Покупця. Замовлення може вручатись Постачальнику особисто під розпис, або направлятись поштою / електронною поштою на адресу Постачальника.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Авансовий платіж у розмірі не більше 30% ціни Договору - сплачується Постачальнику протягом 5 робочих днів з дати надання Постачальником Рахунку, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення авансового платежу у формі банківської гарантії. Остаточна оплата - протягом 10 робочих днів з дати поставки Товару після підписання Сторонами видаткової накладної/акту приймання-передачі товару та надання Постачальником Покупцеві рахунку на оплату Товару. Постачальник зобов’язаний надати Покупцю протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору рахунок на здійснення авансового платежу та забезпечення повернення авансового платежу. У разі ненадання Постачальником Покупцю рахунку для здійснення Покупцем авансового платежу протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору та забезпечення повернення авансового платежу, визнається, що Постачальник відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі до взаємовідносин між Сторонами не застосовуються відповідні умови Договору щодо сплати Авансу, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах післяоплати та в порядку, який встановлений Договором для здійснення остаточної оплати. Поставка Товару здійснюється: партіями. Згідно графіку поставки Додаток 5 до Договору. Замовлення Покупця оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про найменування, кількість Товару (обсяг партії), асортимент, адресу місця поставки Товару, дату замовлення, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Покупця. Замовлення може вручатись Постачальнику особисто під розпис, або направлятись поштою / електронною поштою на адресу Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місюкевич Віталій
Електронна пошта
Телефон
380984348186
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 137 805 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 22:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380984348186
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 137 805 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 22:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380984348186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності