Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки продуктів харчування від ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-007632-a
Id Tender fb113727abd947b0856cd9fd37674906
План UA-P-2025-07-15-009215-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.07.2025 15:53
Остання зміна 07.08.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
394 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 970 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 15:52 до 27.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 15:52
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 15:52
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00
до 31.07.2025 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 14:01
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2025 14:01
до 07.08.2025 16:02
Період уточнень
з 15.07.2025 15:52 до 24.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 15:52 до 24.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00 до 31.07.2025 14:01
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00 до 31.07.2025 14:01
Основні параметри
Машини для обробки продуктів харчування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
394 000 грн.
Машини для обробки продуктів харчування
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки продуктів харчування
Очікувана вартість
394 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1970,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 1 (штуки)
Слайсер RGV Lusso 25GL (БН)
Опис предмета закупівлі
Слайсер RGV Lusso 25GL (БН)
Код ДК 021:2015
42215100-7 - Машини для нарізання продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
ТІСТОМІС СПІРАЛЬНИЙ APACH ASMX33F 2S 3PH ДВІ ШВИДКОСТІ
Опис предмета закупівлі
ТІСТОМІС СПІРАЛЬНИЙ APACH ASMX33F 2S 3PH ДВІ ШВИДКОСТІ
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
ТІСТОРОЗКАТКА ДЛЯ ПІЦИ APACH ARM 420
Опис предмета закупівлі
ТІСТОРОЗКАТКА ДЛЯ ПІЦИ APACH ARM 420
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Овочерізка ел. Robot Coupe CL50 (220) NC з комплектом 7 дисків
Опис предмета закупівлі
Овочерізка ел. Robot Coupe CL50 (220) NC з комплектом 7 дисків
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Комплект для картопляного пюре Robot Coupe
Опис предмета закупівлі
Комплект для картопляного пюре Robot Coupe
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
АПАРАТ НИЗЬКОТЕМПЕРАТУРНОГО ПРИГОТУВАННЯ SIRMAN SOFTCOOKER XP
Опис предмета закупівлі
АПАРАТ НИЗЬКОТЕМПЕРАТУРНОГО ПРИГОТУВАННЯ SIRMAN SOFTCOOKER XP
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
КОНТЕЙНЕР SIRMAN ДЛЯ SOFTCOOKER XP 1/1
Опис предмета закупівлі
КОНТЕЙНЕР SIRMAN ДЛЯ SOFTCOOKER XP 1/1
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 4 (штуки)
Терка для овочів ручна - V-подібна Hendi ABS
Опис предмета закупівлі
Терка для овочів ручна - V-подібна Hendi ABS
Код ДК 021:2015
42215200-8 - Машини для обробки продуктів харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Пропозиція:
392 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
Проект договору
15.07.2025 14:56
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Снігурська
Електронна пошта
Телефон
+380976334760
Сайт:
http://vpu36.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26294370
Повна назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
32440
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський район село Балин
Адреса
вул.Центральна будинок 1А
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки продуктів харчування
Період вимог/скарг з 31.07.2025 14:01 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.07.2025 18:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:01
Довідка НАЗК
31.07.2025 14:01
Повідомлення про рішення
27.07.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-15-007632-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15
392 000 грн.
392 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Слайсер RGV Lusso 25GL (БН)
Номенклатура
Слайсер RGV Lusso 25GL (БН)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
ТІСТОМІС СПІРАЛЬНИЙ APACH ASMX33F 2S 3PH ДВІ ШВИДКОСТІ
Номенклатура
ТІСТОМІС СПІРАЛЬНИЙ APACH ASMX33F 2S 3PH ДВІ ШВИДКОСТІ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
ТІСТОРОЗКАТКА ДЛЯ ПІЦИ APACH ARM 420
Номенклатура
ТІСТОРОЗКАТКА ДЛЯ ПІЦИ APACH ARM 420
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Овочерізка ел. Robot Coupe CL50 (220) NC з комплектом 7 дисків
Номенклатура
Овочерізка ел. Robot Coupe CL50 (220) NC з комплектом 7 дисків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект для картопляного пюре Robot Coupe
Номенклатура
Комплект для картопляного пюре Robot Coupe
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
АПАРАТ НИЗЬКОТЕМПЕРАТУРНОГО ПРИГОТУВАННЯ SIRMAN SOFTCOOKER XP
Номенклатура
АПАРАТ НИЗЬКОТЕМПЕРАТУРНОГО ПРИГОТУВАННЯ SIRMAN SOFTCOOKER XP
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
КОНТЕЙНЕР SIRMAN ДЛЯ SOFTCOOKER XP 1/1
Номенклатура
КОНТЕЙНЕР SIRMAN ДЛЯ SOFTCOOKER XP 1/1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Терка для овочів ручна - V-подібна Hendi ABS
Номенклатура
Терка для овочів ручна - V-подібна Hendi ABS
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26294370

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Повна назва
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2390104332

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000054
Дата створення проекту
11.08.2025 15:29
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 16:51
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 14:49
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.08.2025 № 60-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.08.2025 № 60-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 4 UA-2025-07-15-007632-a 15.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Вищого професійного училища №36 с. Балин Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 47, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.07.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пунгіна Андрія Борисовича, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 31.07.2025 № 55, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.07.2025, договір від 07.08.2025 № 15, пояснення та документи від 19.08.2025 та 25.08.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 14:49
Документи висновку
26.08.2025 14:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки продуктів харчування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-007632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.08.2025 12:21
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 12:21
-
Відповідь
Про надання пояснень
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-07-15-007632-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, було проведено аналіз ринку аналогічних закупівель (ДК 021:2015: 42210000-1 — Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну). Інформація про ціни товарів та послуг містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції (Машини для обробки продуктів харчування), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості – https://vpu36balin.km.ua/141-2/pz2/
Рішеня
19.08.2025 17:13
Замовник
Документи повідомлення
19.08.2025 17:17
-
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки продуктів харчування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-007632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) із зазначенням коду програмної класифікації видатків (КПКВ). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 15:47
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 15:47
-
Відповідь
Про надання пояснень
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-07-15-007632-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Стосовно джерела фінансування закупівлі надаємо довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та довідки про зміни до кошторису на 2025 рік. Код програмної класифікації видатків (КПКВ) - 0611222 Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам), код також зазначений у вказаних вище довідках які долучаємо до пояснення.
Рішеня
25.08.2025 15:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
394 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 18:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976334760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
394 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 18:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976334760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності