Показати схожі тендери
Закупівля КОД ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями), кількість – 2 шт.; Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами), кількість – 4 шт. для Ліцею імені Тараса Шевченка Знам'янської міської ради Кіровоградської області) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-007389-a
Id Tender 5e5eab5dce0c4ae982d852f3d12a281b
План UA-P-2025-07-15-005197-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.07.2025 09:41
Остання зміна 30.07.2025 13:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2025 09:35 до 24.07.2025 00:05
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2025 09:35
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2025 09:35
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:05
до 30.07.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 11:13
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 11:13
-
Період уточнень
з 16.07.2025 09:35 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 16.07.2025 09:35 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:05 до 30.07.2025 11:13
Період кваліфікації
з 24.07.2025 00:05 до 30.07.2025 11:13
Основні параметри
КОД ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями), кількість – 2 шт.; Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами), кількість – 4 шт. для Ліцею імені Тараса Шевченка Знам'янської міської ради Кіровоградської області)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 000 грн.
КОД ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями), кількість – 2 шт.; Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами), кількість – 4 шт. для Ліцею імені Тараса Шевченка Знам'янської міської ради Кіровоградської області)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями), кількість – 2 шт.; Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами), кількість – 4 шт. для Ліцею імені Тараса Шевченка Знам'янської міської ради Кіровоградської області)
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями)
Опис предмета закупівлі
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями)
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. Олени Теліги, 69
Дата постачання по
28.08.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами)
Опис предмета закупівлі
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами)
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам’янка, вул. Олени Теліги, 69
Дата постачання по
28.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.2. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.3. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Цилюрик Богдан Володимирович"
Пропозиція:
94 492 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Муранова
Електронна пошта
Телефон
+380952028563
Сайт:
http://znam.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02143956
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
27400
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький р-н, місто Знам'янка
Адреса
пр.Шкільний, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями), кількість – 2 шт.; Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами), кількість – 4 шт. для Ліцею імені Тараса Шевченка Знам'янської міської ради Кіровоградської області)
Період вимог/скарг з 30.07.2025 11:13 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 00:05 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 11:14
Довідка НАЗК
30.07.2025 11:13
Повідомлення про рішення
24.07.2025 00:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1)Додаток 1- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ („Пропозиція " подається у вигляді); 2)Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Наданого опису недостатньо для підтвердження виконання вимог тендерної документації. Формат "наймаємо через інтернет" — не є підтвердженням наявності транспортного забезпечення); 3) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не надав жодного документального підтвердження власної кваліфікації; 4)Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - не надав довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (або договору) за предметом або кодом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, а також надав договір за кодом ДК 39140000-5 “Меблі для дому”, що не відповідає предмету закупівлі; 5) Сканкопія проекту договору - сторінки якого містять часткове перекриття тексту; 6)Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Створено
24.07.2025 15:25
Надати до
25.07.2025 15:25
Договір
UA-2025-07-15-007389-a-c1
Очікує підписання
94 492 грн.
94 492 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями)
Номенклатура
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 1 – Шафа комбінована (з дверцятами та відкритими полицями)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 28 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами)
Номенклатура
Шафи для зберігання документів/матеріалів (модульні): Тип 2 – Шафа закрита (повністю з дверцятами)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 28 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02143956

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Цилюрик Богдан Володимирович"
Повна назва
ФОП "Цилюрик Богдан Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2998515954

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:05
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380952028563
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:05
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗНАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380952028563
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності