Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування. від ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-007107-a
Id Tender bde283ee5ba344d1ac4007633408b50d
План UA-P-2025-07-15-008629-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.07.2025 14:39
Остання зміна 31.10.2025 12:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
107 338 436.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
536 692.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 14:38 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 14:38
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 14:38
до 04.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:14
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 20:22
до 31.10.2025 12:09
Період уточнень
з 15.07.2025 14:38 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 14:38 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:14
Основні параметри
Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
107 338 436.4 грн.
Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.
Очікувана вартість
107 338 436.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
536692,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
536 692.18
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 15:45
Закінчення аукціону
07.08.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.
Код ДК 021:2015
45214100-1 - Будівництво дитячих садків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сторони погоджуються, що за цим Договором Замовник має право відстрочення оплати виконаних робіт, період відстрочення оплати виконаних робіт за цим Договором рахується з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні і 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після такого припинення або скасування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ"
Пропозиція:
99 463 307.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ»
Пропозиція:
99 463 307.69 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД БІЗНЕС"
Пропозиція:
100 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2025 15:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 14:38
Оголошення про проведення закупівлі
15.07.2025 14:38
-
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
10.09.2025 18:26
1. Відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 – 45214100-1 Будівництво дитячих садків (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, зокрема: «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» зважаючи на те, що проектна-кошторисна документація по об’єкту: «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.» потребує внесення змін у відповідності до норм, які набрали чинності з 01.09.2025, а саме зміни № 2 до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», які стосуються: - створення безбар'єрного простору, зокрема в частині пожежної безпеки, евакуації маломобільних груп та облаштування доступних територій. - створення доступного середовища в будинках і спорудах, включаючи заклади освіти, дошкільні установи та благоустрій територій, передбачають вдосконалення вимог з пожежної безпеки та евакуації для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, впроваджуються вимоги до безбар'єрності простору та інклюзивного навчання. - Облаштування територій: розширюються вимоги щодо облаштування доступних для маломобільних груп населення пляжів та інших елементів благоустрою, які не повинні створювати перешкод.
10.09.2025 18:26
-
31.10.2025 12:10
1. Відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 – 45214100-1 Будівництво дитячих садків (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджена КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178, зокрема: «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» зважаючи на те, що порушено порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.
31.10.2025 12:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биховченко Іван
Електронна пошта
Телефон
0666887436
Замовник
ЄДРПОУ
04358508
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, село Гатне
Адреса
вул.Київська, будинок 138
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування.
Період вимог/скарг з 14.08.2025 20:22 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 16:14 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Документи кваліфікації
14.08.2025 20:22
Повідомлення про рішення
13.08.2025 15:54
Електроний протокол про продовження строку
07.08.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» на закупівлю за ДК 021:2015 - 45214100-1 — Будівництво дитячих садків (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
13.08.2025 15:54
Дата кінця розгляду
05.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 20:22 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 20:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.10.2025 17:32 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 18:20 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
13.10.2025 17:32
Повідомлення про рішення
08.10.2025 12:57
Електроний протокол про продовження строку
10.09.2025 18:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пунктом 1.3 додатку 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). На виконання даної вимоги учасником КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» не надано 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). Таким чином, учасник КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» має надати 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). 2. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: У реквізитах гарантії: 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії. Учасником КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» у наданій гарантії №123111/Т-3006 від «06» серпня 2025 року вказано: Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до «25» листопада 2025 року включно.» Що означає, що дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане, може настати в будь-яку дату ДО 25.11.2025 року включно. Це не відповідає формі Банківської гарантії та вимогам до Банківських гарантій, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» повинен надати забезпечення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 3 пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 2. Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «2.1. Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у разі застосування даного критерію Замовником). Вимоги до документів: - Довідка заповнена учасником за формою у додатку 6 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи згідно з вимогами пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - копії трудових книжок (перша сторінка та останні три сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин; - детальна інформацію за кожним працівником, яка обов’язково має містити: дані про освіту / кваліфікацію; дані про трудовий стаж за спеціальністю / кваліфікацією; дані про місця роботи та виконувані функції/роботи; дані про наявні ліцензії / сертифікати та їх копії (для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з наданням відповідного кваліфікаційного сертифіката/свідоцтва/ліцензії); - копію договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або копію договору між Учасником та його субпідрядником / співвиконавцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця Учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах (за кожним субпідрядником / співвиконавцем окремо, у разі залучення спроможностей субпідрядника / співвиконавця).» На виконання даної вимоги Учасником надано довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2025 № 5. Однак, довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2025 № 5 містить невідповідності, а саме: 1. Яремина Дмитра Ігоровича не надано копію трудових книжок (перша сторінка та останні три сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин; 2. У довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2025 № 5 зазначено не повну назву посади Лещенка Олександра Вікторовича; 3. У довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2025 № 5 зазначено не повну назву посади Федак Микола Миколайович; 4. У довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2025 № 5 зазначено не повну назву посади Макаранко Сергій Володимирович. Таким чином, учасник КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» має надати оновлену довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленими назвами посад, а також надати копію трудових книжок (перша сторінка та останні три сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин на Яремина Дмитра Ігоровича. 3. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації та підпунктом 2.2 пункту 2 додатку 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «5.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Досвід виконання аналогічних договорів є відповідним, якщо учасником виконано не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Виконання аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 (п’яти) років означає, що виконання аналогічних договорів має дату остаточного завершення робіт/послуг протягом останніх 5 (п’яти) років з дати подання пропозиції, а дата початку (підписання) таких договорів – не обмежується у часі.» «2.2 Документи, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вимоги до документів: - Довідка заповнена учасником за формою у додатку 7 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи (за кожним з аналогічних договорів) згідно з вимогами пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме копії таких документів: - аналогічний договір з усіма додатками; - додаткові угоди до аналогічного договору з усіма додатками до них (за наявності); - акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). - пояснення у довільній формі (надається у випадку коли сума актів не відповідає вартості договору) та підтвердні документи до пояснення (за потреби).» На виконання даної вимоги учасник КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 05.08.2025 № 4. Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 05.08.2025 № 4 містить інформацію про 2 аналогічні договори: 1. Реконструкція старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області. 2. Додаткові аналогічні роботи з «Реконструкція старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області» Коригування. Проте, сертифікат ІУ122230427738 надано лише по об’єкту - Реконструкція старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області. Таким чином, учасник КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» повинен надати документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо) по договору на додаткові аналогічні роботи з «Реконструкція старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв по вул. Гоголя, 173/2 в м. Миргород Полтавської області» Коригування.
Створено
04.10.2025 23:15
Надати до
05.10.2025 23:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «КОНЦЕПТ СМАРТ СОЛЮШНЗ» на закупівлю за ДК 021:2015 - 45214100-1 — Будівництво дитячих садків (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 12:56
Дата кінця розгляду
09.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.10.2025 10:52 по 31.10.2025 12:09
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 17:32 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 10:53
Довідка НАЗК
28.10.2025 10:52
Повідомлення про рішення
17.10.2025 17:26
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 17:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 14:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» на закупівлю за ДК 021:2015 - 45214100-1 — Будівництво дитячих садків (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, в с. Гатне, Києво-Святошинського району Київської області. Коригування) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 17:25
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пунктом 1.3 додатку 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» не надано 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). Таким чином, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» має надати 1.1. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку -- у разі, якщо доступ до такої інформації (що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах) на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є обмеженим. Вимоги до документів: - витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). 2. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції проект договору. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» не надано проект договору. Таким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» повинен надати проект договору відповідно до додатку 2 тендерної пропозиції 3. Додатком 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» не надано довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. Таким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» повинен надати довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. 4. Додатком 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: - Довідка заповнена учасником за формою у додатку 6 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи згідно з вимогами пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - копії трудових книжок (перша сторінка та останні три сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин; - детальна інформацію за кожним працівником, яка обов’язково має містити: дані про освіту / кваліфікацію; дані про трудовий стаж за спеціальністю / кваліфікацією; дані про місця роботи та виконувані функції/роботи; дані про наявні ліцензії / сертифікати та їх копії (для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з наданням відповідного кваліфікаційного сертифіката/свідоцтва/ліцензії . Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» надано довідку № 713/2.1 від 04.08.2025 року про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*. Проте, в довідці № 713/2.1 від 04.08.2025 року про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не вірно зазначено повні назви посад таких працівників: 1. Скляров Сергій Леонідович; 2. Холодько Богдан Леонідович. Таким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» повинен надати оновлену довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в тому числі зазначити повні назви посад таких працівників: 3. Скляров Сергій Леонідович; 4. Холодько Богдан Леонідович. 5. Додатком 9 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «Довідка заповнена учасником за формою у додатку 7 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи (за кожним з аналогічних договорів) згідно з вимогами пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме копії таких документів: - аналогічний договір з усіма додатками; - додаткові угоди до аналогічного договору з усіма додатками до них (за наявності); - акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). - пояснення у довільній формі (надається у випадку коли сума актів не відповідає вартості договору) та підтвердні документи до пояснення (за потреби).» Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 713/2.2 від 04.08.2025 року та договір генерального підряду на капітальне будівництво №2-ГП від 20.08.2018р. Однак, по договору генерального підряду на капітальне будівництво №2-ГП від 20.08.2018р. не надано усі додатки до нього. Таким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД ПРОЕКТ» повинен надати по договору генерального підряду на капітальне будівництво №2-ГП від 20.08.2018р. усі додатки до нього.
Створено
27.10.2025 09:50
Надати до
28.10.2025 09:50
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 12:09 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
107 338 436.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
107 338 436.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності