Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 590
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ролик d=40 мм гумовий з пластиною круглий Сірий ДС
Код ДК 021:2015
39110000-6 -
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
2 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
23.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця.
У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ФОП "Передерій Микола Петрович" було виявлено перелік невідповідностей, такі як:
1.1. Виявлені невідповідності: учасником у складі своєї пропозиції не було надано довідку про виконання аналогічного договору (Додаток № 6).
1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 20
пункту 4 ФОРМИ І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка по формі відповідно до Додатку № 6 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення.
2.1. Виявлені невідповідності: учасником у складі своєї пропозиції було надано «лист відгук», про виконання аналогічного договору, без зазначення року в даті реєстрації листа.
2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 20
пункту 4 ФОРМИ І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: оригінал відгука виданий в 2024-2025 роках (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання.