Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км) від Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-004936-a
Id Tender 22931e14976945e590fcb88e58969630
План UA-P-2025-07-15-003958-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.07.2025 12:59
Остання зміна 02.08.2025 11:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 052 441 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
200 524.41 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 12:58 до 23.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 12:58
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 12:58
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:35
до 31.07.2025 14:21
Залишилось 2 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 15:23
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 14:21
-
Період уточнень
з 15.07.2025 12:58 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 12:58 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:35 до 31.07.2025 14:21
Період кваліфікації
з 24.07.2025 15:35 до 31.07.2025 14:21
Основні параметри
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
20 052 441 грн.
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Очікувана вартість
20 052 441 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
200524,41
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 262.21
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 15:12
Закінчення аукціону
24.07.2025 15:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Херсонський район, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Дата постачання по
31.12.2025 12:52
Документи позиції
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. .Оплата проводиться за фактично надані (виконані) об’єми послуг (робіт) шляхом перерахування Замовником грошових коштів в національній валюті на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі форми №КБ-2В (УПВ) та форми №КБ-3, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 10 календарних днів в межах відповідного бюджетного призначення за фактично надані обсяги послуг по мірі надходження коштів на розрахункові рахунки Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Пропозиція:
20 049 842.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
18 599 905.85 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 15:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 12:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Король Олександр Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Venislav Nataliia
Електронна пошта
Телефон
+380958246154
Замовник
ЄДРПОУ
43538115
Назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
Повна назва
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Повна назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Незалежності, будинок 47
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 15:23 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 15:35 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями, мною, Королем Олександром Леонідовичем, було оприлюднено Закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 липня 2025 року. Пропозиції на участь у торгах подали учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", остаточна пропозиція - 20`049`842.17 грн. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", остаточна пропозиція 18`599`905.85 грн. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. На вимогу пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Тендерна пропозиція учасника процедури Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" (далі – Учасник) вважається найбільш економічно вигідною. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі – повідомлення) в електронній системі закупівель розміщено 28.07.2025 року (у строк, який неменший, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Учасника). Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель Учасник процедури закупівлі не завантажив через електронну систему закупівлі уточненні або нові документи на виконання вимог Уповноваженої осіб, що були оприлюдненні в електронній системі закупівель 28.07.2025. Таким чином, в супереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник не усунув виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, керуючись пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
29.07.2025 15:22
Повідомлення про рішення
29.07.2025 15:18
Пропозиція, що перемогла
24.07.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 12:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність №1: 1. Відповідно до п.1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Стовпчиком 3 форми вказаної довідки серед інших характеристик обладнання, які необхідно навести, передбачено його Тип. Однак, всупереч вказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність механізмів, обладнання та устаткування № 01/07 від 21.07.2025, у стовпчику 3 якої не вказано тип механізмів, обладнання та устаткування. Таким чином, надання Учасником інформація не дозволяє ідентифікувати зазначені ним у Довідці механізми як такі, що відповідають за типом вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.1 п.1.1. розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1, Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – 1од. 2. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві – 2 од. 3. Котки дорожні самохідні ґрунтові – 1 од. 4. Асфальтоукладальник – 1 од. 5. Автогрейдер – 1 од. 6. Автомобілі-самоскиди – 2 од. 7. Екскаватор – 1 од. 8. Автогудронатор – 1 од. 9. Машина поливально-мийна – 1 од У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/модель Кількість Зазначення приналежності*: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність**. 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. Невідповідність № 2: Всупереч вимогам п.1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якої учасник у складі тендерної документації повинен надати Довідку про наявність механізмів, обладнання та устаткування, за формою передбаченою Таблицею 1, у стовбці 5 якої необхідно зазначити приналежність механізмів, обладнання та устаткування як власний або право користування, учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність механізмів, обладнання та устаткування № 01/07 від 21.07.2025 року, у стовбці 5 якої не зазначено правові підстави використання Учасником заявленої спеціальної техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.1 п.1.1. розділу 1. Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1, Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – 1од. 2. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві – 2 од. 3. Котки дорожні самохідні ґрунтові – 1 од. 4. Асфальтоукладальник – 1 од. 5. Автогрейдер – 1 од. 6. Автомобілі-самоскиди – 2 од. 7. Екскаватор – 1 од. 8. Автогудронатор – 1 од. 9. Машина поливально-мийна – 1 од У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/модель Кількість Зазначення приналежності*: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність**. 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. Невідповідність №3: Всупереч вимогам п.1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якої учасник у складі тендерної документації повинен надати Довідку згідно форми наведеної у Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного заводу, у якій серед іншого у стовбці «Вид асфальтобетонних суміші (тип/марка)» необхідно зазначити вид асфальтобетонних сумішей, їх тип та марку, а у стовбці «Зазначення приналежності*: власний/право користування» необхідно зазначити приналежність заводу як власний або право користування, учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу № 03/07 від 21.07.2025, у стовбці «Вид асфальтобетонних суміші (тип/марка)» не вказано вид, марку та тип асфальтобетонних сумішей, а у стовбці «Зазначення приналежності*: власний/право користування» якої не зазначено правові підстави використання Учасником заявленого асфальтобетонного заводу відповідно до встановленої Тендерною документацією формою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.3. п.1.1. розділу 1 «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого Учасник повинен мати власний або залучений(договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод; або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). Таблиця 3 ДОВІДКА про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення приналежності*:власний/ право користування * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки , послуг тощо). Невідповідність №4 Всупереч вимогам п.1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до яких уразі відсутності власного(них), орендованого(них)(лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі), Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний листі №138/1 від 21.07.2025 року ТОВ «ДОРВИРОБНИЦТВО», в якому не зазначено номер закупівлі, в рамках якої виробник асфальтобетонних сумішей гарантує постачання останніх Учаснику. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.3. п.1.1. розділу 1 «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод; або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). Таблиця 3 ДОВІДКА про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення приналежності*:власний/ право користування * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки , послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого(лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів),Учаснику складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них); - бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их)(оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них)(лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів)Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3.В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Невідповідність № 5: Відповідно до п.1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат(форма КБ-3),на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт(форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). У складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги Учасником надано Довідку про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 05/07 від 21.07.2025 року, в якій всупереч вищевказаної форми Таблиці 6, в стовбці «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг» містить інформацію про акти приймання виконаних будівельних робіт без зазначення їх номерів : акт б/н (8339) від 23.12.2022 року, б/н (8345) від 29.12.2022 року, б/н (8456) від 26.06.2023 року, б/н (458) від 26.06.2023 року, б/н (8502) від 04.12.2023 року, б/н (8501) від 08.04.2024 року. Крім того, у вказаному стовбці учасником зазначено акт приймання виконаних будівельних робіт б/н (458) від 26.06.2023 року, копію якого до документів тендерної пропозиції не долучено. У рядку 1 стовбці «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг» вищевказаної довідки, на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасником вказано п. 13/3 акту № 1 (8044) від 01.08.2022. В той же час у наданій копії вказаного Акту взагалі п.13/3 відсутній. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)», розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) *Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років. Аналогічний договір має бути виконаний у повному обсязі (на 75 % від загальної ціни договору).Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат(форма КБ-3),на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт(форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1 Надати довідку відповідно до форми, наведеної у Таблиці 1, зазначеної у підпункті 1.1.1. пункту 1.1 розділу 1 «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказавши тип механізмів, обладнання та устаткування, вказавши тип механізмів, обладнання та устаткування. Невідповідність № 2 Надати довідку відповідно до форми, наведеної у Таблиці 1, зазначеної у підпункті 1.1.1. пункту 1.1 розділу 1 «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказавши правові підстави використання Учасником механізмів, обладнання та устаткування. Невідповідність № 3 Надати оформлену відповідно до вимог п.п.1.1.3п.1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”, розділу1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», Додатку 1 до тендерної документації, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу, вказавши вид, тип та марку асфальтобетонних сумішей та правові підстави його використання. Невідповідність № 4 Надати оформлений відповідно до вимог п.п.1.1.3 п.1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”, розділу1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», Додатку 1 до тендерної документації, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону. Невідповідність № 5 Надати оформлено відповідно до вимогп.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)», розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, Довідку про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та документи в підтвердження інформації, зазначені у довідці.
Створено
28.07.2025 12:13
Надати до
29.07.2025 12:13
Період вимог/скарг з 31.07.2025 14:21 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 15:23 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:21
Довідка НАЗК
31.07.2025 14:21
Повідомлення про рішення
31.07.2025 14:20
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 12:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність № 1 1. Відповідно до Довідки про наявність асфальтобетонного заводу № 41/15-В від 18.07.2025 року, в стовбці «Місцезнаходження АБЗ (адреса)», зазначено Миколаївська обл., Вітовський р-н, смт. Воскресенськ, вул.Дорожня, 7. Така ж адреса місцезнаходження АБЗ зазначена в Атестаті виробництва, виданому ТОВ «Миколаївтранспорт Плюс» на вказаний АБЗ № АВ.ВА.039-25 від 28.02.2025 року; в договорі на надання науково-технічних послуг № 041/25 від 31.01.2025, укладеному між Державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» (ДП «ДОРЦЕНТР») та ТОВ «Миколаївтранспорт Плюс»; в договорі поставки асфальтобетонної суміші № 18-07 від 18.07.2025 року, укладеному між ТОВ «ТРАНСПІВДЕНЬ» та ТОВ «БК «Будальянс груп», а також в Дозволі № 482335300-15 від 18.07.20 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та Транспортній схемі № 41/16 від 18.07.2025 року, наданій учасником у складі тендерної пропозиції В той же час в договорі оренди майнового комплексу № 33/01.05.2025 від 21.05.2025 року, укладеному між ТОВ «Миколаївтранспорт Плюс» та ТОВ «ТРАНСПІВДЕНЬ», наданого учасником на підтвердження правомірності використання вказаного АБЗ, постачальником асфальтобетонної суміші (ТОВ «ТРАНСПІВДЕНЬ») за вказаною закупівлею, адреса указаного АБЗ зазначена як Миколаївська область, Миколаївський район, смт. Воскресенськ, вул. Дорожня, 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п. 1.1.3. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод; або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). Таблиця 3 ДОВІДКА про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення приналежності*: власний/ право користування * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки , послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них); - бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (з урахуванням усіх діючих норм). В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає: - атестат виробництва; - договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору); - дозвіл уповноваженого органу або декларація про провадження господарської діяльності на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу. Невідповідність № 2 2. В стовбці 8 Транспортної схеми учасником зазначено початковою точкою маршруту транспортування асфальтобетонної суміші с.Горохівка, тоді як відповідно до інформації, яка міститься в стовбці 3 вказаної схеми, місце виробництва/постачання суміші значиться Миколаївська обл., Вітовський р-н, смт. Воскресенськ, вул. Дорожня, 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.3. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого, Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4. Таблиця 4 ТРАНСПОРТНА СХЕМА № п/п Найменування (асфальтобетонної суміші ) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки3 Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год 4Загальна тривалість транспорту-вання Т, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон) приймається відповідно до "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" затвердженої наказом Міністерства Інфраструктури України №753 від 07.10.2022р. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). 3 автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км) Нижче під транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам/вулицям: з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон) поза межами населеного пункту - ___________ км; з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км; природним (ґрунтовим) поза межами населеного пункту - _______ км; в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: t1= S куптдо (_________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) t2= S птдо (_________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) t3= S пгд (______ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) t4= S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) 4 Загальна тривалість транспортування T= t1+t2+t3+t4 = _______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sпгд – відстань перевезення по природним (ґрунтовим) дорогам, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту для доріг з твердим покриттям удосконаленого типу (асфальтобетон), км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту для доріг з твердим покриттям перехідного типу, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту для доріг природних (грунтових), км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту, км/год; Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. Невідповідність № 3 3. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № 41/17-В від 16.07.2025 року, в рядку 6 зазначено посаду Ветрова Михайла Володимировича як «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями 6 розряду». В той же час відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції наказу № 237/К від 11.03.2019 року Ветрова Михайла Володимировича прийнято на посаду Машиніста катальної машини. Далі, наказом № 371/К від 29.05.2020 року Ветрову М.В. присвоєно розряд «Машиніст катальної машини 6 розряду». В рядку 7 вказаної Довідки зазначено посаду Костюка Миколи Васильовича як «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями 6 розряду». В той же час відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції наказу № 94/К від 13.10.2017 року Костюка Миколу Васильовича прийнято на посаду «Машиніста катальної машини». Далі, наказом № 371/К від 29.05.2020 року Костюку М.В. присвоєно розряд «Машиніст катальної машини 6 розряду», а наказом № 161/к/тр від 02.09.2022 року Костюка М.В переведено на посаду «Машиніста дорожньо-будівельних машин 4 розряду». В рядку 8 вказаної Довідки зазначено Машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду Хоміча Юрія Сергійовича. На підтвердження вказаної інформації учасником надано копію наказу № 529/К від 11.0.5.2021 року, відповідно до якого Хоміча Ю.С. прийнято на посаду Машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду. Одночасно, в складі тендерної пропозиції Учасником надано наказ № 132/к/тр від 01.08.2022 року, відповідно до якого звільненому від роботи у зв’язку з призивом на строкову військову службу Хомічу Ю.С. припинено нарахування та виплату середньої зарплати з 01.08.2022 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого, Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Невідповідність № 4 4. В наданій учасником довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 41/18-В від 16.07.2025 року в стовбці «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг» вказано акт № 2 від 04.10.2023, акт № 5 від 22.11.2023, акт № 6 від 22.12.2023 та акт № 8 від 31.05.2024. Однак, всупереч вимогам тендерної документації довідка не містить відомостей про пункти вказаних актів, в яких зазначено відповідний обсяг виконаних робіт. Крім того, у стовбцях «Найменування робіт/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт» та «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт», в рядках, де зазначені вищевказані акти, відсутня будь-яка інформація щодо найменування та обсягу виконаних робіт, виконання яких підтверджується вказаними актами. Акт № 1 від 07.09.2023 року п.20/20 щодо виконання робіт з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття об’ємом 59943,6 м3 має від’ємне значення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п. 1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого, Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) * Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років. Аналогічний договір має бути виконаний у повному обсязі (на 75 % від загальної ціни договору). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Невідповідність № 5 5.Учасником надано банківську гарантію № 4790-25 від 22.07.2025 року, відповідно до п.3 якої гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Одночасно, відповідно до п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, у тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, відповідно до якого у тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1 Надати достовірну інформацію та документи, відповідно до п.п. 1.1.3. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», щодо наявності асфальтобетонного заводу та його місця знаходження. Невідповідність № 2 Надати довідку відповідно до форми, наведеної у Таблиця 3 п.п.1.1.3. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказавши достовірну інформацію про маршрут транспортування асфальтобетонних сумішей. Невідповідність № 3 Надати достовірну інформацію та документи, відповідно до вимог п.п. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Невідповідність № 4 Надати достовірну інфомрацію та документи, відповідно до вимог п.п. 1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», щодо наявності документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Невідповідність № 5 Надати оформлено відповідно до вимог п.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, банківську гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції.
Створено
30.07.2025 10:07
Надати до
31.07.2025 10:07
Договір
UA-2025-07-15-004936-a-c1
Очікує підписання
20 049 842.17 грн.
20 049 842.17 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Номенклатура
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220507 Східне – Загорянівка /М-14/ на ділянці км 8+000 – км21+200 в Херсонській області (13,2км)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Повна назва
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43538115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40445002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 052 441 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 10:00
Замовник:
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Контактний телефон:
+380958246154
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 052 441 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 10:00
Замовник:
Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Контактний телефон:
+380958246154
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності