Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-15-003947-a
Id Tender 7e58e07567904d99aae8b4872f70eaa1
План UA-P-2025-07-15-004588-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.07.2025 12:31
Остання зміна 01.08.2025 15:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 542 115.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 000 грн. (0,77 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2025 12:25 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2025 12:25
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2025 12:25
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 14:50
до 01.08.2025 14:32
Період уточнень
з 15.07.2025 12:25 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 15.07.2025 12:25 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 542 115.6 грн.
Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області
Очікувана вартість
4 542 115.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
0,77 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Нова,4Б
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АБСОЛЮТ-БУД""
Пропозиція:
4 305 635.52 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.07.2025 12:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Савченко
Електронна пошта
Телефон
+0997542184
Сайт:
http://kucozo-pav.klasna.com
Замовник
ЄДРПОУ
43326090
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Соборна, буд. 42А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини підвального приміщення, пристосованого як найпростіше укриття в будівлі ЗДО№5 Павлоградської міської ради, за адресою: вул. Нова, 4Б, м. Павлоград Дніпропетровської області
Період вимог/скарг з 31.07.2025 14:50 по 01.08.2025 14:32
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:50
Довідка НАЗК
31.07.2025 14:50
Повідомлення про рішення
30.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 14:32 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2025 11:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей (24 години) У зв’язку з виявленням невідповідностей у складі тендерної пропозиції, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає Учаснику можливість протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього протоколу усунути наступні невідповідності: 1. Надати/уточнити інформацію щодо наявності кваліфікованих працівників робітничих професій, які залучаються до виконання робіт, із зазначенням: – прізвища, імені, по батькові, – посади, – стажу відповідного професійного досвіду, 1.1. надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (накази або договори цивільно-правового характеру); 1.2. надати копії протоколів та посвідчень з питань охорони праці працівників які будуть виконувати роботи та зазначені у Формі 1, які пройшли щорічне спеціальне навчання в навчальних центрах, або пройшли навчання на підприємстві або інших форм власності, дійсних на період виконання послуг,один раз на рік. 2. Надати/уточнити інформацію щодо наявності інструментів та обладнання, необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання, із зазначенням: – найменування, – кількості, – правової підстави володіння/користування (власність, оренда тощо), 2.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований/і оригінал/и або завірену/і копію/ї документа/документ/ів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасник може вказати в довідці обладнання, матеріально-технічну базу, в тому числі будівельні машини, механізми та технології, які відрізняються від тих, що зазначені у додатку 5 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно предмета закупівлі, технічне завдання), у відомостях ресурсів до локальних кошторисів та дефектних актах, які містяться у складі ПКД, за умови, що їх використання не призведе до зміни обсягу та виду робіт, визначених технічним завданням та не вплине на якість, вартість та термін виконання робіт.( 3. Надати листи-згоди на обробку персональних даних від усіх фізичних осіб, інформація про яких міститься у складі тендерної пропозиції (у довідках, договорах, сертифікатах тощо), згідно з вимогами тендерної документації.
Створено
01.08.2025 14:48
Надати до
02.08.2025 14:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 542 115.6 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0997542184
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 542 115.6 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0997542184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності