Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника від КЗ "ПТУ № 2" ДМР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-011410-a
Id Tender c0e2be5305ff473cac2478dbd9f9e523
План UA-P-2025-07-14-014113-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 21:57
Остання зміна 01.09.2025 19:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
178 695 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
893.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 21:54 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 21:54
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 21:54
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:52
до 20.08.2025 13:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 17:02
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 13:10
до 01.09.2025 19:44
Період уточнень
з 14.07.2025 21:54 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 21:54 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:52 до 20.08.2025 13:10
Період кваліфікації
з 24.07.2025 14:52 до 20.08.2025 13:10
Основні параметри
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
178 695 грн.
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Очікувана вартість
178 695 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
893,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 14:29
Закінчення аукціону
24.07.2025 14:52
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщення в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщення в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , вул. Новоселівська, буд. 27,
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень першого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень першого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , вул. Новоселівська, буд. 27,
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень другого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень другого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , вул. Новоселівська, буд. 27,
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у строк до 120 (сто двадцять) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг, але не пізніше 26.12.2025.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ"
Пропозиція:
160 825.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ФЕНІКС"
Пропозиція:
169 482.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Смірнов
Електронна пошта
Телефон
+380975386645
Замовник
ЄДРПОУ
02541349
Повна назва
КЗ "ПТУ № 2" ДМР
Поштовий індекс
49083
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Новоселівська, буд. 27
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Період вимог/скарг з 18.08.2025 17:02 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 14:52 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 17:02
Повідомлення про рішення
31.07.2025 13:44
Електроний протокол про продовження строку
24.07.2025 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 21:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 21:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи необхідність додаткового аналізу пропозиції та значним обсягом документів
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 13:41
Дата кінця розгляду
22.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. учасником надана видаткова накладна на анемометр цифровий та мікрометр цифровий № 7 від 07.10.2024 р. на суму (цифрами) 2 736,00 грн (без ПДВ), а прописом вказана сума «Всього на суму: сорок одна тисяча сто чотирнадцять гривень 00 копійок»; 2.1. вимога пункту 1 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або видаткових накладних/накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів.» 3.1. підтвердити наявність анемометру та мікрометру цифрового та надати відповідний документ (- и) на зазначену вимогу замовника}. 1.2. учасником наданий лист-відгук № 15/1 до аналогічного договору № 2 від 05.08.2024, який не містить дату реєстрації документа вихідної пошти контрагента; 2.2. вимога п. 3 першої таблиці Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт/надання послуг за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.»; 2.3. Надати лист-відгук до наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, що зареєстрований контрагентом та дійсно підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Уповноважена особа замовника Андрій СМІРНОВ
Створено
15.08.2025 14:30
Надати до
16.08.2025 14:30
Період вимог/скарг з 20.08.2025 13:10 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 17:02 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 13:10
Довідка НАЗК
20.08.2025 13:10
Повідомлення про рішення
18.08.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-14-011410-a-a1
Підписаний і діє
Номер
52
169 482.25 грн.
141 235.21 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщення в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Номенклатура
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщення в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень першого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Номенклатура
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень першого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень другого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Номенклатура
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт приміщень другого поверху в будівлі навчального корпусу Комунального закладу «Професійно-технічне училище № 2» Дніпровської міської ради (літера Г-2) за адресою: м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ "ПТУ № 2" ДМР
Повна назва
КЗ "ПТУ № 2" ДМР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02541349

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФЕНІКС"
Повна назва
ПП "ФЕНІКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32781303

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 19:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
178 695 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
КЗ "ПТУ № 2" ДМР
Контактний телефон:
+380975386645
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
178 695 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
КЗ "ПТУ № 2" ДМР
Контактний телефон:
+380975386645
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності