Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-010527-a
Id Tender 352646a8662b46f0afcf23278441ac87
План UA-P-2025-07-14-008571-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 16:57
Остання зміна 07.08.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 16:57 до 23.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 16:57
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 16:57
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 10:00
до 29.07.2025 18:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 18:12
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 18:12
до 07.08.2025 15:20
Період уточнень
з 14.07.2025 16:57 до 20.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 16:57 до 20.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 10:00 до 29.07.2025 18:12
Період кваліфікації
з 23.07.2025 10:00 до 29.07.2025 18:12
Основні параметри
Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)
Закупівля здійснюється за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) та місцевого бюджету на створення сучасного освітнього простору
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)
Назва предмета закупівлі
Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету математики
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету математики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60035, Україна, Чернівецька область, Ширівці, вул. Молодіжна, 18
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60035, Україна, Чернівецька область, Ширівці, вул.Молодіжна, 18
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дати отримання товару, та/або з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Пропозиція:
1 976 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуменюк Олеся Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380997972306
Замовник
ЄДРПОУ
41083319
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
60035
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
с. Недобоївці
Адреса
вул.Головна, будинок 28а
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 18:12 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 10:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника – ФОП Єлову Каріну Вячеславівну переможцем щодо Закупівлі за предметом: Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
29.07.2025 18:12
Довідка НАЗК
29.07.2025 18:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
23.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-14-010527-a-a1
Підписаний і діє
Номер
244
1 976 000 грн.
1 976 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету математики
Номенклатура
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету математики
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
494 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології
Номенклатура
Комплект навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
494 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41083319

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Повна назва
ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3566101409

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.08.2025 15:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-18-000002
Дата створення проекту
18.07.2025 10:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.07.2025 14:03
Дата публікації висновку про результати
01.08.2025 12:51
Дата завершення усунення порушень
07.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.07.2025 № 71-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 липня 2025 року № 71-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2025-07-14-010527-a від 14.07.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
18.07.2025 14:03
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей №1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-07-14-008571-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 81 із змінами, внесеними від 17.07.2025 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 17.07.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.07.2025; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА (далі – ФОП ЄЛОВА К.В.); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 29.07.2025 № 86; повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 23.07.2025 та 31.07.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЄЛОВА К.В., своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.08.2025 00:00
Дата публікації
01.08.2025 12:51
Документи висновку
01.08.2025 12:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-07-14-010527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Оскільки дана закупівля за номером ID: UA-2025-07-14-010527-a здійснюється за кошти Європейського Союзу «Ukraine Facility», - на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди. Чому Вами у тендерній документації та в проекті договору про закупівлю не встановлені вимоги щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди, які є обов’язковими для їх врахування під час здійснення закупівель за кошти Ukraine Facility? 5. Чому Вами в межах даної процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання) здійснюється закупівля товарів, які визначаються за різними кодами Єдиного закупівельного словника, зокрема: шкільні меблі, засоби навчання (комплекти та набори для навчання), мультимедійне обладнання, які визначаються за різними кодами ДК Єдиного закупівельного словника та не можуть бути разом визначені за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.07.2025 09:54
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 09:54
-
Відповідь
Пояснення
Щодо моніторингу UA-M-2025-07-18-000002 від 18.07.2025 За процедурою: UA-2025-07-14-010527-a від 14.07.2025 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області, Замовник, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає пояснення органу державного фінансового контролю такого змісту згідно питань. Відповідь на питання 1: 1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу комерційних пропозицій постачальників та інформації з веб-сайтів виробників і постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. При виборі товарів була врахована думка керівника та педагогічних працівників навчального закладу, для якого здійснювалася закупівля. Відповідь на питання 2: 2. Джерело фінансування закупівлі визначено додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 червня 2025 р. №582-р про розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році та підтверджується рішенням сесії Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області №1154/57/25 від 01.07.2025р. пунктом 1.1. та 5.1.2. (сканкопія додається) відповідно посаджено кошториси видатків на придбання обладнання і предметів довгострокового користування за КЕКВ 3110 по КПКВК 0611275 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору" та 06111276 "Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору" (сканкопії додаються). Відповідь на питання 3: 3. Інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://nedoboivska-gromada.gov.ua/news/1752748317/ Відповідь на питання 4: 4. Кошти освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у частині створення сучасного освітнього простору (постанова КМУ від 14.03.2025 № 290) не є коштами, що враховуються при реалізації інвестиційних кроків Плану відновлення України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р. Таким чином, вимоги Рамкової угоди "Ukraine Facility" не застосовуються та не поширюються під час використання коштів, передбачених зазначеною постановою. Підставою є наступне пояснення Міністерства фінансів України: фінансовий ресурс, який залучається за результатами виконання Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, у рамках ініціативи Ukraine Facility, спрямовується виключно на покриття дефіциту державного бюджету та фінансування видатків загального фонду державного бюджету. У зв’язку з цим, немає правових підстав тендерній документації та в проекті договору про закупівлю встановлювати та зазначати вимоги щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди, які є обов’язковими для їх врахування під час здійснення закупівель за кошти Ukraine Facility. Відповідь на питання 5: 5. В межах даної процедури закупівлі здійснюється закупівля комплектів навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології в кількості 4 комплектів товарів: 2 комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету математики та 2 комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології. Предмет закупівлі "комплект" вказує на те, що Замовник потребує не окремі елементи, а їх поєднання. Попри те, що "комплект" складається з різних елементів, він розглядається як єдиний предмет закупівлі. Це означає, що учасники торгів повинні подавати пропозиції на весь комплект, а не на окремі його частини. Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Предмет закупівлі замовник визначає самостійно з дотриманням вимог Порядку № 708. Для даної закупівлі Замовником вибрано єдиний код ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання) як такий, який найбільше відповідає товару, що закуповується.
Рішеня
23.07.2025 13:38
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплекти навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів математики та біології; 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (391621006 – Навчальне обладнання, 39162110-9 – Навчальне приладдя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-07-14-010527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА те, що пропозиція зазначеного учасника не відповідала умовам тендерної документації, а саме: відповідно до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен, зокрема, надати декларацію відповідності технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на інтерактивну панель. Учасник ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА у складі документів тендерної пропозиції надав Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на сенсорні інтерактивні дисплеї TM «NEWLINE» від 03.07.2024 реєстраційний номер UA.D.185.01-24 та Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на сенсорні інтерактивні дисплеї TM «NEWLINE» від 03.07.2024 реєстраційний номер UA.D.185.02-24, в яких зазначено, що вони чинні до 02.07.2025, тобто до оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі (14.07.2025). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.07.2025 16:04
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 16:05
-
Відповідь
Відповідь на запит (пояснення)
На Ваш запит від 30.07.2025 р. про надання пояснень повідомляю наступне. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону (у разі, якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА встановлено, що учасник ФОП ЄЛОВА КАРІНА ВЯЧЕСЛАВІВНА у складі документів тендерної пропозиції надала Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на сенсорні інтерактивні дисплеї TM «NEWLINE» від 03.07.2024 реєстраційний номер UA.D.185.01-24 та Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на сенсорні інтерактивні дисплеї TM «NEWLINE» від 03.07.2024 реєстраційний номер UA.D.185.02-24, в яких зазначено, що вони чинні до 02.07.2025, тобто до оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі (14.07.2025). Враховуючи те, що в Україні введено воєнний стан, певні нормативно-правові акти регулюють продовження чинності на такий період прийнятих раніше документів. Відповідно до Закону України №3869-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні», на час дії воєнного стану дозволи та ліцензії переводяться на декларативний принцип. Згідно з документом декларативний принцип провадження господарської діяльності запроваджується на період дії воєнного стану для діяльності, що потребує отримання дозволів, ліцензій та інших результатів публічних (публічних електронних) послуг. При цьому: - отримані раніше дозволи, ліцензії, терміни яких закінчуються, автоматично продовжуються до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан (але на термін не менший трьох місяців з дня його припинення чи скасування). На підставі вищевикладеного, вважаю, що мною прийнято законне рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Рішеня
31.07.2025 13:46
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380997972306
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НЕДОБОЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380997972306
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності