Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-009118-a
Id Tender 2f4c7aaec90c44f28525db40e53e070b
План UA-P-2025-07-09-013218-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.07.2025 15:54
Остання зміна 01.08.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 993 595 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 967.98 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 15:52 до 29.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 15:52
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 15:52
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 09:00
до 01.08.2025 10:21
Залишилось 4 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 10:21
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 10:21
-
Період уточнень
з 14.07.2025 15:52 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 15:52 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 09:00 до 01.08.2025 10:21
Період кваліфікації
з 29.07.2025 09:00 до 01.08.2025 10:21
Основні параметри
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 993 595 грн.
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 993 595 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14967,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04214, Україна, м.Київ, вул. Героїв Дніпра, 32-Г
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРІМТЕХ"
Пропозиція:
2 926 926.14 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
14.07.2025 15:52
-
14.07.2025 15:52
-
14.07.2025 15:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталія Борисенко
Електронна пошта
Телефон
+380444267203
Сайт:
https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37445395
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
04205
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 01.08.2025 10:21 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 09:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 10:21
Довідка НАЗК
01.08.2025 10:21
Повідомлення про рішення
29.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав лист –гарантію щодо страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного виконання робіт, але сам договір не надав. Учасник не надав лист-гарантію, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт. Учасник не надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості. Учасник не надав листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на: Артамонова Романа Валерійовича, Овчаренко Святослава Андрійовича, Радчука Сергія Володимировича, Ілляшенка Сергія Миколайовича. Учасник надав на виконавця робіт Артаманова Романа Валерійовича не чинні документи, а саме: витяг з протоколу №81-717ЕЛ-2024 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 25.07.2024 та посвідчення №81-717ЕЛ-2024/25. Учасник надав на штукатура Шумілова Тарас Миколайовича не чинні документи, а саме: витяг з протоколу №147-25-07-24 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 25.07.2024 та посвідчення №147-25-07-24/27. Також на зазначеного працівника відсутні витяг з протоколу та посвідчення навчання з групи електробезпеки. Учасник не надав документи, що підтверджують отримання кваліфікації штукатура працівника Радчук Сергія Володимировича (скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів (або витяг з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії. Учасник надав лист-згоду з технічним завданням та вимогам відповідно Додатку № 3 з некоректною датою реєстрації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.2. п.п. 2.22 Додатку №1 учасник надає лист-гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа-гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування). Відповідно до вимог п.2. п.п. 2.18 Додатку №1 учасник надає лист – гарантія, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт. Відповідно до вимог п.2. п.п. 2.24 Додатку №1 учасник надає довідка з обслуговуючих банків про наявність відкритих поточних рахунків та відсутності заборгованості. Документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. Відповідно до вимог п.2. п.п. 2.9 Додатку №1 учасник надає лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складений за формою вказаною у Зразку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.1.2. п.п. 1.2.1. Додатку №1 учасник надає копії посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) навчання на зазначених працівників робітничих професій по проходженню перевірки знань з питань охорони праці, чинні на момент розкриття пропозицій, а саме: -допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); -допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); -правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах; -групи електробезпеки не нижче 2-ї. Відповідно до вимог п.1.2. п.п. 1.2.1. Додатку №1 учасник надає документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів (або витяг з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії. Відповідно до вимог п.4 п.п. 4.3. Додатку №1 учасник лист згоду з технічним завданням та вимогами відповідно Додатку № 3 тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір страхування ризиків випадкового знищення. Надати лист-гарантію, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт. Надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості. Надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на: Артамонова Романа Валерійовича, Овчаренко Святослава Андрійовича, Радчука Сергія Володимировича, Ілляшенка Сергія Миколайовича. Надати на виконавця робіт Артаманова Романа Валерійовича чинне посвідчення та протокол (або витяг з протокол) по проходженню перевірки знань з питань охорони праці,а саме: з групи електробезпеки не нижче 2-ї . Надати на штукатура Шумілова Тарас Миколайовича чинні посвідчення та протокол (або витяг з протокол) по проходженню перевірки знань з питань охорони праці,а саме: -допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);-допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); -групи електробезпеки не нижче 2-ї. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації штукатура працівника Радчук Сергія Володимировича (скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів (або витяг з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії. Надати лист-згоду з технічним завданням та вимогам відповідно Додатку № 3 з коректною датою реєстрації.
Створено
30.07.2025 14:54
Надати до
31.07.2025 14:54
Договір
UA-2025-07-14-009118-a-b1
Очікує підписання
2 926 926.14 грн.
2 926 926.14 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (Одиниця)
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Героїв Дніпра, 32-Г в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37445395

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СТРІМТЕХ"
Повна назва
ТОВ "СТРІМТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38204927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 993 595 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380444267203
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 993 595 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380444267203
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності