Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-008859-a
Id Tender bdb450cb43b742858bd82e3e35142484
План UA-P-2025-07-14-009356-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 15:45
Остання зміна 07.08.2025 16:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
344 820 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 900 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 15:43 до 22.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 15:43
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 15:43
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:00
до 29.07.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 11:49
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 11:49
до 07.08.2025 16:01
Період уточнень
з 14.07.2025 15:43 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 15:43 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:00 до 29.07.2025 11:49
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:00 до 29.07.2025 11:49
Основні параметри
Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском)
Загальний строк надання усіх послуг за договором: до 31.12.2025 р. Строк надання послуг на одну партію балонів - не більше 14 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі балонів на обслуговування.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
344 820 грн.
50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском)
Назва предмета закупівлі
50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском)
Очікувана вартість
344 820 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6900,0
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
1. Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском
Код ДК 021:2015
50514000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування металевих контейнерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Виробничий майданчик Виконавця (Виробничий майданчик Виконавця повинен територіально знаходитися в межах м. Полтава або Полтавської області)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРТ"
Пропозиція:
344 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Михайліченко
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 11:49 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 12:00 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 11:50
Довідка НАЗК
29.07.2025 11:49
Повідомлення про рішення
23.07.2025 09:03
Електроний протокол про продовження строку
22.07.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №303 від 23.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-14-008859-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 36 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-265_50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском) розпочалася кваліфікація єдиної (електронний аукціон не проводився) тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) з ціною пропозиції 344 280,00 грн. з ПДВ. Пункт 36 Особливостей, згідно якого передбачено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2 Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2 Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (Код ЄДРПОУ 30486299) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 36 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Дата продовження строку розгляду
23.07.2025 09:02
Дата кінця розгляду
20.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТ" (код ЄДРПОУ 30486299) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб (файл «12_Лист_повноваж_посадових_осіб.pdf.»), який не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації, в якому четвертий абзац не містить частини тексту, а саме: - після слів Перелік документів, що підтверджують відсутній текст наступного змісту «підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень…»; - після слів «таких, як: протокол засновників,» відсутній текст наступного змісту «або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан…». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації Форма Листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: Оновлений Лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи у повному обсязі згідно вимог 2-го абзацу примітки * до додатку №1.1 «ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб», а саме: - не надано довідку у довільній формі із зазначення вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації Форма Листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
25.07.2025 11:26
Надати до
26.07.2025 11:26
Договір
UA-2025-07-14-008859-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1485/УПГГК/25
344 223 грн.
286 852.5 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
1. Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском
Номенклатура
1. Послуги з технічного обслуговування балонів, що працюють під тиском
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРТ"
Повна назва
ТОВ "ФОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30486299

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.08.2025 16:01
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 820 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 820 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності