Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 згідно ДК 021:2015-45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" від Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-007436-a
Id Tender e7d5f552a8c742bab55909bcbd698c31
План UA-P-2025-07-14-006541-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.07.2025 14:56
Остання зміна 08.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 798 374.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 991.87 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 14:55 до 29.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 14:55
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 14:55
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 18:00
до 13.08.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 16:13
до 19.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.08.2025 16:13
-
Період уточнень
з 14.07.2025 14:55 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 14:55 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 18:00 до 13.08.2025 16:13
Період кваліфікації
з 29.07.2025 18:00 до 13.08.2025 16:13
Основні параметри
Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 згідно ДК 021:2015-45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 798 374.4 грн.
«Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32» згідно ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32» згідно ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 798 374.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18991,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ"
Пропозиція:
3 754 052.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
08.09.2025 00:00
Замовником в відомості ресурсів, наведеній в додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації невірно визначено обсяг необхідного матеріалу
28.08.2025 11:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Валентинівна Кернична
Електронна пошта
Телефон
+380487202698
Сайт:
https://oood.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02008342
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Поштовий індекс
65055
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Нежданової, 32
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32» згідно ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 13.08.2025 16:13 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 18:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 16:13
Довідка НАЗК
13.08.2025 16:13
Повідомлення про рішення
05.08.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
29.07.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 26.08.2025.
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 16:55
Дата кінця розгляду
27.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вiдповiдно до вимог пункту 2 роздулу І Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 2 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: - розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів) відповідно до заявленого технічного завдання. Так, Учасником у складi тендерної пропозиції надано розрахункові кошторисні документи, проте в «Підсумковій відомісті ресурсів» відсутні деякі сторінки, а саме стр 2 - відсутня, стр 7 та 10 - не в повному обсязі. Для усунення невідповідності необхідно надати «Підсумкову відомість ресурсів» в повному обсязі. 2. Вiдповiдно до вимог пункту 5 роздулу І Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 2 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: - Заповнений зі сторони Учасника проект договору відповідно до Додатку 3 до тендерної документації без зазначення ціни договору; Так, Учасником у складi тендерної пропозиції надано проект договору, проте в наданому проекті договору не заповнений додаток 6 до Договору «Календарний план виконання робіт» Для усунення невiдповiдностi необхiдно надати заповнений зі сторони Учасника проект договору відповідно до Додатку 3 до тендерної документації без зазначення ціни договору. 3. Вiдповiдно до вимог пункту 3 розділу ІІІ Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 2 до тендерної документації: Довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом зі сканованими копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон. Так, Учасником у складi тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного договору, в якій предмет закупівлі зазначено не в повному обсязі. Для усунення невідповідності необхідно надати довідку щодо виклонання аналогічного договору з коректною назвою предмету договору.
Створено
12.08.2025 15:59
Надати до
13.08.2025 15:59
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000036
Дата створення проекту
18.08.2025 14:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:30
Дата публікації висновку про результати
29.08.2025 16:12
Дата завершення усунення порушень
13.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 Одеса № 167 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 167 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 10 UA-2025-07-14-007436-a 14.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 161, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 164, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.07.2025, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.07.2025 та 21.07.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» (далі - ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.08.2025 № 181, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.08.2025, пояснення та документи, надані Замовником 20.08.2025 та 28.08.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зазначено у Додатку 2 до цієї ТД. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД виконавець робіт, директор або інша особа, відповідальна за проведення робіт, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, про що надається протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 45.2-7.03-17. Проте учасником процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції на виконавця робіт Журавльову Олену Миколаївну не надано протокол (або витяг з протоколу) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про перевірку знань з охорони праці за НПАОП 45.2-7.03-17, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 3 Додатка 2 до ТД. Крім того, на директора Кошелєва Едуарда Геннадійовича не надано протоколи (або витяги з протоколів) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про перевірку знань з охорони праці за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 3 Додатка 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» умовам тендерної документації Замовник 28.08.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Як вбачається із вищезазначеної вимоги, Замовником не встановлена вимога щодо надання всіх наведених протоколів та посвідчення про перевірку знань саме на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович) та виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна). Так, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано всі перелічені в вимозі пункту 2 Розділу ІІІ додатку 2 до ТД протоколи та посвідчення про перевірку знань на виконавця робіт або директора, а саме: протокол та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17 на виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна) та протокол та посвідчення про перевірку знань за НПАОП 45.2-7.03-17 на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович)». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовником самостійно визначено вимоги щодо надання протоколів (або витягів з протоколів) та посвідчень про перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці, які зазначено у пункті 2 розділу 3 Додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 13.08.2025 № 181, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.08.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатках 1 та 2 до тендерної документації. У пункті 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів) відповідно до заявленого технічного завдання. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції надав розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого технічного завдання, проте в «Підсумковій відомості ресурсів» відсутні деякі сторінки, а саме, сторінки 2, 7 та 10. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, до 13 серпня 2025 15:59, години, в якому, зокрема, зазначено: «Для усунення невідповідності необхідно надати «Підсумкову відомість ресурсів» в повному обсязі». Водночас відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас надана учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції «Підсумкова відомість ресурсів» не в повному обсязі, є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, невідповідність в частині відсутності деяких сторінок у складі тендерної пропозиції учасника не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 із зазначеного питання, Замовник 28.08.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Так, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано у складі тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів, в якій відсутні деякі сторінки. Наряду з цим, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів та всю кошторисну документацію у форматі «imd». Враховуючи вищевикладене, виправлення невідповідності в частині відсутності в відсканованому вигляді деяких сторінок в підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Надане пояснення не обґрунтовує прийняте Замовником рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вищезазначеної невідповідності, оскільки невідповідність в частині документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Крім того, слід зазначити, що вимогами тендерної документації не передбачено надання кошторисної документації у форматі «imd». Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що не може бути усунене учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Крім того, учасником процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надано підсумкову відомість ресурсів, в якій у пункті 260 «Струмопровідний лінолеум Tarkett iQ Toro SC» зазначено, що кількість вказаного матеріалу складає 41,02 м2, що не відповідає пункту 77 Підсумкової відомості ресурсів (Додаток 1 до ТД), в якому кількість зазначеного матеріалу складає 36,3 м2, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» умовам тендерної документації, Замовник 28.08.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «При формуванні технічного завдання була допущена помилка при розрахунку кількості матеріалу «Струмопровідний лінолеум Tarkett iQ Toro SC». Проте, учасником надано більш точну кількість зазначеного матеріалу, яка автоматично була розрахована програмою АВК при розрахунку ціни з огляду на визначені технічною специфікацією об’єми та види робіт, що жодним чином не змінило вартість договірної ціни, ніяким чином не порушило технології виконання робіт та не призводить до спотворення ціни пропозиції». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 28.08.2025 оприлюднено інформацію про відміну відкритих торгів згідно з протокольним рішення уповноваженої особи від 28.08.2025 № 185, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
29.08.2025 16:12
Документи висновку
29.08.2025 16:12
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.08.2025 13:01
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 13:01
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-14-007436-a
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2025-07-14-007436-a визначено КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (далі – КНП «ОРКПЦ» ООР», Замовник), у зв'язку з необхідністю встановлення в спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщеннях в радіологічному корпусі рентген-терапевтичного апарату Т200 на заміну застарілого обладнання. Визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом Капітальний ремонт частини спеціалізованих рентген-терапевтичних приміщень, розташованих в радіологічному корпусі з метою встановлення рентген-терапевтичного апарату Т200 в комунальному некомерційному підприємстві «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Нежданової, 32 згідно ДК 021:2015-45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (далі – Закуівля) здійснено у відповідності до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281. Разом з цим, на виконання розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації» від 01.04.2025 р. № 282/А–2025, КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» узгоджено технічні, якісні та кількісні характеристики та очікувану вартість Закупівлі. Так, 27.05.2025 отримано погодження Закупівлі від Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації, 22.05.2025 отримано погодження Закупівлі від Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації, 07.07.2025 узгоджено з департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічну специфікацію та очікувану вартість закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://oood.com.ua/plan-zakupivli/735.html. Додатки: 1. Зведений кошторисний розрахунок на 2 арк. 2. Дефектні акти на 11 арк. 3. Експертний звіт на 8 арк. 4. Погодження Закупівлі ДОЗ ООДА на 14 арк. 5. Погодження ДЕП та СП ООДА на 23 арк. 6. Погодження ДКБ та ДГ ООДА на 21 арк.
Рішеня
20.08.2025 14:56
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») вимогам пункту 2 розділу 3 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД), тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна) не надано протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з охорони праці за НПАОП 45.2-7.03-17. 2. Як замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимогам пункту 2 розділу 3 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД), тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович) не надано протоколи (або витяги з протоколів) та посвідчення з перевірки знань з охорони праці за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17. 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення зазначеним учасником помилки в частині відсутності деяких сторінок в Підсумковій відомості ресурсів відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД, тоді як, розрахункові кошторисні документи є інформацією та/або документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, відсутність зазначеної інформації та/або документів, у складі тендерної пропозиції не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимогам пункту 2 розділу 1 Додатка 2 до ТД та Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 1 до ТД), тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надано підсумкову відомість ресурсів, в якій у пункті 260 «Струмопровідний лінолеум Tarkett iQ Toro SC» зазначено, що кількість вказаного матеріалу складає 41,02 м2, що не відповідає пункту 77 Підсумкової відомості ресурсів (Додаток 1 до ТД), в якому кількість зазначеного матеріалу складає 36,3 м2. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.08.2025 17:56
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 17:56
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-14-007436-a
На Ваш запит в межах компетенції повідомляємо наступне. Щодо першого питання Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД): Виконавець робіт, директор або інша особа, відповідальна за проведення робіт, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, про що надається протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 45.2-7.03-17. Як вбачається із вищезазначеної вимоги, Замовником не встановлена вимога щодо надання всіх наведених протоколів та посвідчення про перевірку знань саме на виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна). Так, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано всі перелічені в вимозі пункту 2 Розділу ІІІ додатку 2 до ТД протоколи та посвідчення про перевірку знань на виконавця робіт або директора, а саме: протокол та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17 на виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна) та протокол та посвідчення про перевірку знань за НПАОП 45.2-7.03-17 на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович). Щодо другого питання Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД): Виконавець робіт, директор або інша особа, відповідальна за проведення робіт, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці, про що надається протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 45.2-7.03-17. Як вбачається із вищезазначеної вимоги, Замовником не встановлена вимога щодо надання всіх наведених протоколів та посвідчення про перевірку знань саме на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович). Так, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано всі перелічені в вимозі пункту 2 Розділу ІІІ додатку 2 до ТД протоколи та посвідчення про перевірку знань на виконавця робіт або директора, а саме: протокол та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві. (Система стандартів безпеки праці ДБН А.3.2-2- 2009); НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-7.14-17 на виконавця робіт (Журавльова Олена Миколаївна) та протокол та посвідчення про перевірку знань за НПАОП 45.2-7.03-17 на директора (Кошелєв Едуард Геннадійович). Щодо третього питання Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами): Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано у складі тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів, в якій відсутні деякі сторінки. Наряду з цим, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів та всю кошторисну документацію у форматі «imd». Враховуючи вищевикладене, виправлення невідповідності в частині відсутності в відсканованому вигляді деяких сторінок в підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Щодо четвертого питання При формуванні технічного завдання була допущена помилка при розрахунку кількості матеріалу «Струмопровідний лінолеум Tarkett iQ Toro SC». Проте, учасником надано більш точну кількість зазначеного матеріалу, яка автоматично була розрахована програмою АВК при розрахунку ціни з огляду на визначені технічною специфікацією об’єми та види робіт, що жодним чином не змінило вартість договірної ціни, ніяким чином не порушило технології виконання робіт та не призводить до спотворення ціни пропозиції. Крім того, Замовником в Додатку 1 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено: Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. Проте, Замовником не встановлювалась вимога щодо неможливості використання учасником більшого обсягу матеріалу в рамках оголошеної очікуваною вартості.
Рішеня
28.08.2025 11:01
Замовник
Документи повідомлення
28.08.2025 11:04
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 798 374.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Контактний телефон:
+380487202698
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 798 374.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Контактний телефон:
+380487202698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності