Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з міжнародного перевезення дітей від Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-005418-a
Id Tender c8ce06502ac449f3ac265d65aad4a562
План UA-P-2025-07-14-004998-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 13:27
Остання зміна 31.07.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 13:26 до 22.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 13:26
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 13:26
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 15:00
до 25.07.2025 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 10:48
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2025 10:48
до 31.07.2025 10:19
Період уточнень
з 14.07.2025 13:26 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 13:26 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 15:00 до 25.07.2025 10:48
Період кваліфікації
з 22.07.2025 15:00 до 25.07.2025 10:48
Основні параметри
Послуги з міжнародного перевезення дітей
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 000 грн.
Послуги з міжнародного перевезення дітей
Назва предмета закупівлі
Послуги з міжнародного перевезення дітей
Очікувана вартість
290 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з міжнародного перевезення дітей
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 58
Дата постачання по
31.12.2025 13:28
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КУШМЕЛЮК ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
285 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 13:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шайда Тетяна Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976962874
Замовник
ЄДРПОУ
43122946
Повна назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка
Адреса
вул. Соборності, 58
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з міжнародного перевезення дітей
Період вимог/скарг з 25.07.2025 10:48 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 15:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 10:48
Довідка НАЗК
25.07.2025 10:48
Повідомлення про рішення
25.07.2025 10:46
Пропозиція, що перемогла
22.07.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 13:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 13:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КУШМЕЛЮК ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ в процедурі відкритих торгів (з особливостями) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до вимог п. 7 розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі, у разі, якщо Учасник планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у якій необхідно зазначити такі дані: повна назва субпідрядника/співвиконавця, код ЄДРПОУ та перелік послуг, що надаватимуться субпідрядником/співвиконавцем, або інформаційний лист у довільній формі, в якому учасник повинен зазначити, що він не буде залучати субпідрядника/співвиконавця до надання послуг; 2) Відповідно до вимог п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі пропозиції надати: на працівників, що працюють за основним місцем роботи копії наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за суміщенням посад або сумісництвом копії наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами копії таких угод, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником; 3) Відповідно до вимог п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає щодо кожного працівника поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: довідку у довільній формі про залучення до надання послуг або інформаційний лист у довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця; документи на працівників, зазначених у довідці, що працюють за основним місцем роботи копії наказів про призначення на посаду, працюють за суміщенням посад або сумісництвом копії наказів про призначення на посаду, на працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами копії таких угод, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, та які містять посаду працівника, зазначену учасником; поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті.
Створено
24.07.2025 09:09
Надати до
25.07.2025 09:09
Договір
UA-2025-07-14-005418-a-c1
Підписаний і діє
Номер
398
285 000 грн.
285 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з міжнародного перевезення дітей
Номенклатура
Послуги з міжнародного перевезення дітей
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Повна назва
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43122946

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУШМЕЛЮК ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КУШМЕЛЮК ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3188712435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 10:19
Повідомлення про договір
31.07.2025 10:10
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 15:00
Замовник:
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактний телефон:
+380976962874
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 15:00
Замовник:
Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактний телефон:
+380976962874
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності