Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні») від ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-004743-a
Id Tender 8a6bc04de221497ab2d475b102a783b7
План UA-P-2025-06-20-006750-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.07.2025 12:43
Остання зміна 24.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
493 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 467.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 12:42 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 12:42
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 12:42
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00
до 18.08.2025 17:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 17:21
до 24.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.08.2025 17:21
-
Період уточнень
з 14.07.2025 12:42 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 12:42 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 18.08.2025 17:21
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 18.08.2025 17:21
Основні параметри
ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні»)
Закупівля здійснюється в рамках проєкту технічної допомоги Європейського Союзу HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні», що фінансується в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027.)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
493 500 грн.
ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні»)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні»)
Примітки
Закупівля здійснюється в рамках проєкту технічної допомоги Європейського Союзу HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні», що фінансується в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027.)
Очікувана вартість
493 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2467,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні»)
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
92
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Центральна площа, 7
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
з моменту надання Продавцем видаткових накладних
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Повзун Сергій Степанович"
Пропозиція:
419 475 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 12:43
Оголошення про проведення закупівлі
14.07.2025 12:42
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Понич Іванна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380993159882
Замовник
ЄДРПОУ
05476322
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Поштовий індекс
58002
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
ЧЕРНІВЦІ
Адреса
Центральна площа, 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 39150000-8 Меблі та приспособи різні (парти з металевим каркасом, кутові столи з висувними шухлядами, шафи для документів з 2 дверима, шафи для принтера, бібліотечна шафа, ергономічні крісла для реалізації проекту HUSKROUA/23/RS/3.1/043 «Зв’язок між теорією та практикою в транскордонній освіті в Румунії та Україні»)
Період вимог/скарг з 18.08.2025 17:21 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 00:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
- відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі» для підтвердження якісних характеристик учасник у складі пропозиції повинен подати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на меблі, виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93(ИСО 5970-79), ДСТУ ГОСТ 16371:2016 ( ГОСТ 16371- 2014, IDT), ДСТУ 4414:2005, ДСТУ ENV 1729-2:2004 із додатком до нього, з обов’язковою сферою застосування меблі для шкільних та дошкільних навчальних закладів, офісів, підприємств тощо. Учасник не надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на меблі, виготовлені у відповідності із: ГОСТ 11015-93(ИСО 5970-79) із додатком до нього, з обов’язковою сферою застосування меблі для шкільних та дошкільних навчальних закладів, офісів, підприємств тощо. - відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі» для підтвердження якісних характеристик учасник у складі пропозиції повинен подати «у разі якщо учасник не є виробником товарів, то у складі пропозиції надається лист-погодження від виробника на надання Замовнику сертифікатів, зокрема ISO 9001:2018, ISO 14001:2015, ISO 28000:2008 та ISO 45001:2019; гарантійний лист Виробника, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником із зазначенням: повної назви учасника, повної назви замовника, назви предмету закупівлі, ID закупівлі, а також документи які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника (договір реалізації товарів та/або дилерський договір тощо)». Учасник не подав документи, які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника, а саме договір реалізації товарів та/або дилерський договір, тощо. - відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі» для підтвердження якісних характеристик учасник у складі пропозиції повинен подати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Учасником були подані дані сертифікати, проте їх дія закінчилась у липні 2022 року. - відповідно до Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників пп. 4.1 «Для фізичних осіб, в тому числі для фізичних осіб-підприємців: Скан-копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (РНОКПП) та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони)». Учасник не подав жоден з перелічених документів.
Документи кваліфікації
18.08.2025 17:21
Повідомлення про рішення
14.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 12:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 12:42
Торги не відбулися
Очікувана вартість
493 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Контактний телефон:
+380993159882
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
493 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Контактний телефон:
+380993159882
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності