Показати схожі тендери

Закупівля 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-004017-a
Id Tender 743100c4b45c4f1e81378cf3a0e213ac
План UA-P-2025-07-14-005024-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.07.2025 12:05
Остання зміна 30.07.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 12:05 до 22.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 12:05
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 12:05
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:33
до 30.07.2025 15:58
Залишилось 4 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 11:09
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 15:58
-
Період уточнень
з 14.07.2025 12:05 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 12:05 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:33 до 30.07.2025 15:58
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:33 до 30.07.2025 15:58
Основні параметри
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент)
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
60 000 грн.
Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Примітки
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Очікувана вартість
60 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 14:04
Закінчення аукціону
23.07.2025 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Дата постачання по
08.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Клієнтом не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня постачання ПП у національній валюті України шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Зобов’язання Клієнта по оплаті вважаються виконаними з дати списання грошових коштів з поточного рахунку Клієнта. Клієнт не відповідає за можливу затримку зарахування грошових коштів обслуговуючим банком Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд"
Пропозиція:
55 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ""МОСТ АЙ ТІ""
Пропозиція:
51 111.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «РОЯЛТЕК»
Пропозиція:
40 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
14.07.2025 12:04
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
14.07.2025 12:04
-
14.07.2025 12:04
Критерії оцінки
14.07.2025 12:04
-
14.07.2025 12:04
-
Тендерна документація
14.07.2025 12:04
Проект договору
14.07.2025 12:04
-
14.07.2025 12:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клейман Ганна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380567913774
Замовник
ЄДРПОУ
25843931
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Вулиця Воскресенська будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Період вимог/скарг з 29.07.2025 11:09 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 14:33 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОЯЛТЕК» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-14-004017-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах та інформації: згідно додатку 4 таблиці 1 учасник не вказав в пункті 9 місце реєстрації -учасник долучив до тендерної пропозиції документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network (Reseller, Partner або аналог),але в листі не зазначено що він адресований Учаснику або Замовнику і дійсний на дату подачі пропозиції із зазначенням посилання на процедуру закупівлі. Учасника ТОВ «РОЯЛТЕК», поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення,а саме: -Учасник в складі тендерної пропозиції не надав авторизаційний лист який повинен бути адресований Учаснику або Замовнику і дійсний на дату подачі пропозиції із зазначенням посилання на процедуру закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОЯЛТЕК» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «РОЯЛТЕК». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РОЯЛТЕК» в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
29.07.2025 11:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.07.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 12:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 28.07.2025 № 3 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РОЯЛТЕК» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-14-004017-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Перелік виявлених невідповідностей: -згідно додатку 4 таблиці 1 учасник не вказав в пункті 9 місце реєстрації -учасник долучив до тендерної пропозиції документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network (Reseller, Partner або аналог),але в листі не зазначено що він адресований Учаснику або Замовнику і дійсний на дату подачі пропозиції із зазначенням посилання на процедуру закупівлі. 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 5 до тендерної документації: Додаток 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) щодо предмета закупівлі: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент) В межах закупівлі Замовник планує придбання програмного забезпечення Microsoft, а саме програмного забезпечення Microsoft Office, що наведено в Таблиці 1. Таблиця 1. Назва продукту Кількість Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія 4 Учасник в складі пропозиції має надати документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network (Reseller, Partner або аналог). Якщо Учасник не є виробником товару, то на підтвердження легальності походження програмної продукції він повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (довідки) від виробника товару або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України, що підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику і дійсний на дату подачі пропозиції із зазначенням посилання на процедуру закупівлі. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Учаснику долучити до тендерної пропозиції: -згідно додатку 4 таблиці 1 учаснику вказати в пункті 9 місце реєстрації -учаснику долучити до тендерної пропозиції документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network (Reseller, Partner або аналог),з зазначенням в листі що він адресований Учаснику або Замовнику і дійсний на дату подачі пропозиції із зазначенням посилання на процедуру закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ «РОЯЛТЕК» щодо Закупівлі 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
28.07.2025 09:59
Надати до
29.07.2025 09:59
Період вимог/скарг з 30.07.2025 15:58 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 11:09 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 15:58
Довідка НАЗК
30.07.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 11:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-14-004017-a-b1
Очікує підписання
51 111.12 грн.
51 111.12 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Номенклатура
Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024 укр, FPP без носія або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 8 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25843931

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ""МОСТ АЙ ТІ""
Повна назва
ТОВ ""МОСТ АЙ ТІ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37431162

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності