Показати схожі тендери

Закупівля Безпілотний літальний апарат від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-003827-a
Id Tender 583ed6e7bbc545e5ab46ab2777bebd2b
План UA-P-2025-07-11-010689-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.07.2025 14:16
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 14:14 до 22.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 14:14
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 14:14
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 01:00
до 23.07.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 16:01
до 29.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.07.2025 16:01
-
Період уточнень
з 14.07.2025 14:14 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 14:14 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 01:00 до 23.07.2025 16:01
Період кваліфікації
з 22.07.2025 01:00 до 23.07.2025 16:01
Основні параметри
Безпілотний літальний апарат
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_БПЛА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
210 000 грн.
Безпілотний літальний апарат
Назва предмета закупівлі
Безпілотний літальний апарат
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотний літальний апарат
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20340, Україна, Черкаська область, село Паланка, вул. Грушевського, будинок 11
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРВ"
Пропозиція:
210 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 14:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
14.07.2025 11:52
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Фесенець
Електронна пошта
Телефон
+380962388037
Замовник
ЄДРПОУ
04409878
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20340
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
село Паланка
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Безпілотний літальний апарат
Період вимог/скарг з 23.07.2025 16:01 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 01:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до підпункту 8.2. пункту 8. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням інформації, передбаченої Додатком 1 до тендерної документації (вказати: найменування запропонованого товару, найменування виробника та країну походження) за підписом учасника. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Технічну специфікацію (файл «Додаток 1 до тендерноі? документаціі? ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»), яка містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару Алукард DK2. При цьому, зазначені технічні характеристики не відповідають інформації, зазначеній у паспорті FPV квадрокоптера Алукард DK2 (файл «Паспорт ALUCARD»), а саме: Найменування показника Технічні характеристики Алукард DK2, зазначені у Технічній специфікації Технічні характеристики Алукард DK2, зазначені у паспорті FPV квадрокоптера Польотний контролер (політний стек) Tykho lit(H743\F405) або MATEK H743 Argus H743/F405 Камера 2560 x 1440 1280 x 1440 (384 x 288) Час у повітрі від 20 до 67 хв. 60 хв. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зазначення Учасником інформації про технічні характеристики запропонованого товару, відповідність яких не підтверджена паспортом виробника, не може бути віднесена до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРВ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
23.07.2025 16:01
Повідомлення про рішення
22.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 01:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380962388037
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 01:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380962388037
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності