Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання від Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-003692-a
Id Tender fd2fb541862f4a64915a47e08d595e08
План UA-P-2025-07-11-003688-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.07.2025 11:50
Остання зміна 31.07.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
181 995.94 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 819.96 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 11:47 до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 11:47
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 11:47
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:32
до 29.07.2025 09:37
Залишилось 4 год. 49 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 09:37
до 04.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.07.2025 09:37
-
Період уточнень
з 14.07.2025 11:47 до 21.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 11:47 до 21.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:32 до 29.07.2025 09:37
Період кваліфікації
з 24.07.2025 11:32 до 29.07.2025 09:37
Основні параметри
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
181 995.94 грн.
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Очікувана вартість
181 995.94 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1819,96
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.07.2025 11:09
Закінчення аукціону
24.07.2025 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії оцінки
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Пропозиція:
89 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.07.2025 11:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 11:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неля Шуляк
Електронна пошта
Телефон
+380352526961, +380352525998
Сайт:
http://tokpts.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35492401
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Тернопіль
Адреса
вул. Замкова, буд. 10
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Період вимог/скарг з 29.07.2025 09:37 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 11:32 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 09:37
Довідка НАЗК
29.07.2025 09:37
Повідомлення про рішення
24.07.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
24.07.2025 11:32
Надати до
26.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 1 до тендерної документації . ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА. Розділ 3. Інші вимоги та відповідні документи містить вимогу надати наступні документи : «Для юридичних осіб 2. Скан-копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише Витяг з Статуту, що містять інформацію щодо повноважень особи на підписання договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Скан-копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу., адресовану Замовнику по закупівлі UA-2025-07-14-003692-a Закупівля на prozorro.gov.ua
Створено
28.07.2025 09:17
Надати до
29.07.2025 09:17
Договір
UA-2025-07-14-003692-a-a1
Очікує підписання
89 999 грн.
89 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Номенклатура
ДК 021:2015-71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35492401

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Повна назва
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568176

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
181 995.94 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Контактний телефон:
+380352526961, +380352525998
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
181 995.94 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради"
Контактний телефон:
+380352526961, +380352525998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності