Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43 від КОМУНАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-002481-a
Id Tender 5d09c0447258403fbd2185535089d28e
План UA-P-2025-07-14-002892-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.07.2025 11:11
Остання зміна 21.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 11:10 до 22.07.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 11:10
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 11:10
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:00
до 15.08.2025 11:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 11:56
до 21.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.08.2025 11:22
-
Період уточнень
з 14.07.2025 11:10 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 11:10 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:00 до 15.08.2025 11:22
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:00 до 15.08.2025 11:22
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 700 000 грн.
Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Алчевських, 43
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за виконані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних послуг з поточного ремонту ( КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних робіт та витрат ( № КБ-3) протягом десяти банківських днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 589 855.03 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 11:11
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдаржі Ольга Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380962689487
Замовник
ЄДРПОУ
02221892
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD "HARKIVSKA OBLASNA BIBLIOTEKA DLYa DITEI TA YuNATsTVA" HARKIVSKOYi OBLASNOYi RADI
Повна назва
КОМУНАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD "HARKIVSKA OBLASNA BIBLIOTEKA DLYa DITEI TA YuNATsTVA" HARKIVSKOYi OBLASNOYi RADI
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Алчевських, б.43
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43
Період вимог/скарг з 24.07.2025 11:56 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 16:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 11:56
Довідка НАЗК
24.07.2025 11:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У зв'язку з не якісними сканкопіями просимо повторно надати наступні документи: 1. 1.1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2. Довідку на виконання п.2 Постанови №1178 ( Про незастосування заборони на закупівлі товарів, робіт, послуг) 3. Пояснювальна записка.
Створено
23.07.2025 11:28
Надати до
24.07.2025 11:28
Період вимог/скарг з 15.08.2025 11:22 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 10:26 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Невідповідність технічній специфікації (документи щодо технічних та якісних характеристик): У Додатку 2 ТД передбачено подання «пояснювальної записки» до розрахунку вартості, як складової техніко-кошторисних матеріалів. У складі пропозиції учасника пояснювальну записку подано не в повному обсязі (відсутня належна технічна частина; надано лише посилання на нормативну базу), що не підтверджує відповідність предмета закупівлі технічним вимогам Замовника. Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не підлягають виправленню через механізм повідомлення за п. 43 Особливостей (постанова КМУ № 1178). Отже, зазначена невідповідність є безумовною підставою для відхилення за абз. першим підп. 2 п. 44 Особливостей як така, що стосується невідповідності умовам технічної специфікації. Докази: «Пояснювальна записка.pdf» (неповна), запис у журналах подій ЕСЗ. 2. Відсутність доказів досвіду (аналогічного договору) у складі первинної пропозиції: П. 1.3 Додатку 1 ТД вимагає надати копію щонайменше одного аналогічного договору та копії документів на підтвердження його виконання. У первинному складі пропозиції надано лише «Довідка про аналог договори.pdf» без копій договорів/виконання. Файли «Аналогічний договір1.pdf», «Аналогічний договір2.pdf» учасник завантажив 06.08.2025 вже після закінчення строку подання та поза процедурою виправлення невідповідностей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону зміни до пропозиції можливі лише до закінчення строку її подання, а п. 43 Особливостей допускає одноразове виправлення лише у випадках, що не стосуються технічних характеристик і за наявності повідомлення Замовника. Оскільки такого повідомлення не було, зазначені матеріали не можуть бути враховані. Підстава відхилення: підп. 2 п. 44 Особливостей (невідповідність кваліфікаційному критерію за ст. 16 Закону) та/або абз. другий підп. 2 п. 44 Особливостей (невиконання вимоги ТД). Докази: «Довідка про аналог договори.pdf»; відсутність договорів у первинному пакеті; часові мітки завантаження 06.08.2025. 3. Відсутність наказу про відповідального за безпечне виконання робіт: П. 6.14 Додатку 1 ТД вимагає копію наказу про призначення відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). У складі пропозиції надано лише «Лист по ТБ.pdf» (гарантійний лист), що не відповідає вимозі щодо наказу. Файл «Наказ_про_призначення_відповідальним.pdf» завантажено учасником 06.08.2025 поза процедурою та строками, тому до оцінки не приймається (ч. 9 ст. 26 Закону; п. 43 Особливостей). Підстава відхилення: абз. другий підп. 2 п. 44 Особливостей (невідповідність вимогам ТД). Докази: «Лист по ТБ.pdf»; відсутність наказу у первинному складі; часові мітки завантаження 06.08.2025. 4. Відсутність довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (ІПН): П. 5.1 Додатку 1 ТД вимагає довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. У первинному складі пропозиції документ відсутній. Файл «Код ІНН.pdf» завантажено 06.08.2025 поза межами належної процедури виправлення, тож він не враховується (ч. 9 ст. 26 Закону; п. 43 Особливостей). Підстава відхилення: абз. другий підп. 2 п. 44 Особливостей (невідповідність вимогам ТД). Докази: відсутність документа у первинному пакеті; часові мітки завантаження 06.08.2025. Сукупність встановлених невідповідностей (п. 1–4) свідчить про те, що тендерна пропозиція ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» не відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі технічній специфікації. Частина невідповідностей стосується документів про технічні/якісні характеристики і не може бути усунута шляхом виправлення (п. 43 Особливостей), а інша частина підтверджує невиконання вимог/кваліфікаційних критеріїв на момент розгляду. Матеріали, додані 06.08.2025, не підлягають урахуванню, оскільки подані поза встановленим порядком і строками.
Документи кваліфікації
15.08.2025 11:17
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.08.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000084
Дата створення проекту
04.08.2025 16:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:39
Дата публікації висновку про результати
13.08.2025 18:56
Дата завершення усунення порушень
28.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.08.2025 №242 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 242 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-07-14-002481-a 14.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 14.07.2025 №14-07); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ»; протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2025, пояснення Замовника від 07.08.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено наступне. Згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати копію не менше одного аналогічного договору (аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Разом з цим, в складі тендерної пропозиції Учасник повенен надати копію(ї) документа(ів) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці. В складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл:довідка про аналог договори.pdf). Проте, в складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» копії аналогічних договорів та копії документів на підтвердження виконання договорів значених в наданій довідці відсутні. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...Згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати копію не менше одного аналогічного договору. Учасником була надана Довідка про аналогічні договори. Назва файлу «Довідка про аналог договори.pdf». Завдяки моніторингу та отриманим зауваженням, Учасник на вимогу Замовника додав необхідні договори у кількості двох: назва файлів «Аналогічний договір1.pdf», «Аналогічний договір2.pdf» в електронну систему 06.08.2025 року.….». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» вимог пункту 1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, оскільки Замовником в тендерній документації чітко визначено вимогу щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії не менше одного аналогічного договору та копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці. Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено, що згідно з пунктом 6.14 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати копію наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). Проте, в складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» копія наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт) відсутня. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...Згідно з пунктом 6.14 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати копію наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). На виконання цього пункту тендерної документації Учасником був наданий гарантійний лист щодо особистої відповідальності за виконання вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо. Назва файлу «Лист по ТБ.pdf». Завдяки моніторингу Держаудитслужби 06.08.2025 року Учасник надав необхідний документ. Назва файлу «Наказ_про_призначення_відповідальним.pdf»….». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» вимог пункту 6.14 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, оскільки Замовником в тендерній документації чітко визначено вимогу щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Крім того, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено, що згідно з пунктом 5.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Проте, в складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду відсутня. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...Згідно з пунктом 5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Учасником не була надана вказана довідка, проте під час моніторингу та отриманим зауваженням ФОП Філіппенко П.Ю. оприлюднив необхідну довідку 06.08.2025 року. Назва файлу «Код ІНН.pdf». ...». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» вимог пунктом 5.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, оскільки Замовником в тендерній докуметації чітко визначено вимогу щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки про присвоєння ідентифікаційного коду відсутня . Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Разом з цим, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено, що зггідно з Додатком 2 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:” до тендерної документації Замовника, у складі пропозиції учасник також має надати: Наявність розрахунку вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані документи, зокрема: пояснювальна записка. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасником ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» надано зазначену пояснювальну записку не в повному обсязі. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Згідно з пунктом 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовником розміщено безпідставну вимогу про усунення невідповідності щодо надання документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме згідно з Додатком 2 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:” у складі тендерної пропозиції учасник має надати пояснювальну записку. Учасником ФОП "ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ" була надана зазначена пояснювальна записка не в повному обсязі. Замовником це було розцінено як невідповідність в документах тому, що була відсутня саме технічна частина документа. У наданому документі була вказана лише інформація - нормативна база, на підставі якої була розрахована кошторисна документація….». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» вимог Додатком 2 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:” до тендерної документації Замовника, оскільки Замовником в тендерній докуметації чітко визначено вимогу надання документів на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації, зокрема пояснювальної записки. Поряд з цим, невідповідність стосовно не подання в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» в повному обсязі пояснювальної зпаписки не підпадає під невідповідність, яка перебачена пунктом 43 Особливостей, оскільки вищевказана пояснювальна записка містить інформацію щодо показників та нарахувань для розрахунку вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту та самі розрахунки вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2025 № 2407, визнав його переможцем процедури закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушеннь шляхом відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.08.2025 00:00
Дата публікації
13.08.2025 18:56
Документи висновку
13.08.2025 18:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо виконання висновку моніторингу: Комунальним закладом "Харківська обласна бібліотека для дітей та юнацтва" Харківської обласної ради, як Замовником, взято до уваги, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі — порушень не встановлено. Замовником опрацьовано випадки, зазначені у моніторингу, що результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів). Зокрема, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» були відсутні: копії не менше одного аналогічного договору та копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці (порушення пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації); копія наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт) (порушення пункту 6.14 Додатку 1 до тендерної документації); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (порушення пункту 5.1 Додатку 1 до тендерної документації). Замовник не виявив ці невідповідності, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, чим не надав можливість Учаснику усунути їх. Крім того, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» була надана пояснювальна записка не в повному обсязі (порушення вимог Додатку 2 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Замовник безпідставно розмістив повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності, оскільки така невідповідність не підпадає під випадки, передбачені пунктом 43 Особливостей (відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), і на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника, а визнав його переможцем процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2025 № 2407). На підставі цього, Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відхилення здійснено рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.08.2025 № 1408), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 14 серпня 2025 року. У протоколі детально описано підстави відхилення, з посиланням на виявлені невідповідності в тендерній пропозиції Учасника, а також на висновок моніторингу. Додатково оприлюднено повідомлення про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що містить інформацію про виявлені порушення та вжиті заходи, включаючи посилання на відповідні норми законодавства (пункт 43 та абзац другий підпункту 2 пункту 44 Особливостей). Також були здійснені заходи, спрямовані на недопущення встановлених порушень у майбутньому, шляхом проведення роз'яснень працівникам, залучених до проведення публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу розгляду тендерних пропозицій, на відповідність вимогам пункту 43 Особливостей (щодо невідповідностей, які можуть бути усунені), абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (щодо підстав для відхилення тендерних пропозицій), а також пунктів тендерної документації щодо переліку необхідних документів та інформації (Додатки 1 та 2 до тендерної документації). Перевірка включала аналіз усіх тендерних пропозицій у процедурі UA-2025-07-14-002481-a на предмет повноти поданих документів, таких як копії аналогічних договорів, наказів про відповідальних працівників, довідок про ідентифікаційний код та пояснювальних записок у повному обсязі. З метою недопущення таких порушень у майбутньому були впроваджені наступні заходи. Проведено додатковий аналіз чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, для забезпечення повної відповідності процедур розгляду тендерних пропозицій вимогам щодо виявлення та усунення невідповідностей (наприклад, чітке розмежування між невідповідностями, які можуть бути усунені відповідно до пункту 43 Особливостей, та тими, що вимагають відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей). Для відповідальних за закупівлі осіб заплановано навчання із залученням кваліфікованих фахівців, що включало практичні приклади перевірки документів на відповідність тендерній документації, такі як наявність копій аналогічних договорів, наказів про безпеку робіт, ідентифікаційних кодів та повних пояснювальних записок з розрахунками вартості. Крім того, розроблено та впроваджено внутрішні контрольні механізми для перевірки тендерних пропозицій на кожному етапі, включаючи обов'язкову двоетапну перевірку: первинну (на наявність усіх необхідних документів) та вторинну (на повноту та відповідність технічним характеристикам), з використанням чек-листів, що базуються на Додатках 1 та 2 тендерної документації. Ці механізми передбачають автоматичне блокування прийняття рішень про визнання переможця до підтвердження відсутності невідповідностей, які не підлягають усуненню. Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Ми зобов’язуємося в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація про проведену роботу та вжиті заходи оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлений строк. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації
15.08.2025 11:27
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Алчевських, 43» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-14-002481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати копію не менше одного аналогічного договору (аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Разом з цим, в складі тендерної пропозиції Учасник повенен надати копію(ї) документа(ів) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій. Надати назву файлу та номер сторінки документу, наданого учасником на виконання зазначених вимог. 3. Згідно з пунктом 6.14 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати копію наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). Надати назву файлу та номер сторінки документу, наданого учасником на виконання зазначених вимог. 4. Згідно з пунктом 5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Надати назву файлу та номер сторінки документу, наданого учасником на виконання зазначених вимог. 5. Згідно з Додатком 2 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:” у складі пропозиції учасник також має надати: 1. Наявність розрахунку вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані, зокрема: пояснювальна записка. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ" надано зазначену пояснювальну записку не в повному обсязі. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Згідно з п.43 Особливостей Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовником розміщено безпідставну вимогу про усунення невідповідності щодо надання документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Необхідно надати пояснення стосовно вищевикладеного Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 12:59
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 13:00
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі UA-2025-07-14-002481-a
На запит щодо правомірності прийняття рішень по закупівлі «Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Алчевських, 43» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-14-002481-a) повідомляємо наступне: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2, а також Додаток 2.1 були обумовлені функціональною необхідністю доведення дизайну всіх відділів закладу до єдиної концепції сучасної бібліотеки, що була створена у декількох приміщеннях бібліотеки за результатами безкоштовно проведених ремонтних робіт у 2024 році ТОВ «МК-СІНЕРГІЯ» за Договором від 09.09.2024 № UNI/09-09/24-01/01, згідно з яким Комунальний заклад «Харківська обласна бібліотека для дітей та юнацтва» Харківської обласної ради виступав у якості Набувача. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована таким чином: У грудні 2024 року було проведено поточний ремонт приміщень площею 41,6м2 на загальну суму 404580,00грн. (Договір від 23.12.2024 №2312). Вартість ремонту 1м2 склала 9725,48грн. По оголошеній закупівлі площа ремонту складає 161м2 . Також враховано вартість стелі Грильято на 155м2 (підготовчі роботи, фарбування, монтаж) вартість 1м2 стелі - 517,40грн., яка визначена на підставі моніторингу цін в інтернеті. Додана вартість броніплівки на площу 60м2 – 900грн за 1м2 (бронеплівка + поклейка) моніторинг цін в інтернеті. Враховуючи всі розрахунки очікувана вартість закупівлі склала 1 700 000,00грн., що зазначено рядком плану закупівель UA-P-2025-07-14-002892-a. 2. Згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати копію не менше одного аналогічного договору. Учасником була надана Довідка про аналогічні договори. Назва файлу «Довідка про аналог договори.pdf». Завдяки моніторингу та отриманим зауваженням, Учасник на вимогу Замовника додав необхідні договори у кількості двох: назва файлів «Аналогічний договір1.pdf», «Аналогічний договір2.pdf» в електронну систему 06.08.2025 року. 3. Згідно з пунктом 6.14 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати копію наказу про відповідального працівника за безпечне надання послуг (виконання будівельних робіт). На виконання цього пункту тендерної документації Учасником був наданий гарантійний лист щодо особистої відповідальності за виконання вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо. Назва файлу «Лист по ТБ.pdf». Завдяки моніторингу Держаудитслужби 06.08.2025 року Учасник надав необхідний документ. Назва файлу «Наказ_про_призначення_відповідальним.pdf» 4. Згідно з пунктом 5.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Учасником не була надана вказана довідка, проте під час моніторингу та отриманим зауваженням ФОП Філіппенко П.Ю. оприлюднив необхідну довідку 06.08.2025 року. Назва файлу «Код ІНН.pdf». 5. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме згідно з Додатком 2 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:” у складі тендерної пропозиції учасник має надати пояснювальну записку. Учасником ФОП "ФІЛІППЕНКО ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ" була надана зазначена пояснювальна записка не в повному обсязі. Замовником це було розцінено як невідповідність в документах тому, що була відсутня саме технічна частина документа. У наданому документі була вказана лише інформація - нормативна база, на підставі якої була розрахована кошторисна документація. На даний час договір по закупівлі «Поточний ремонт приміщення бібліотеки відповідно дизайн - проєкту за адресою: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Алчевських, 43» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ідентифікатором UA-2025-07-14-002481-a з Фізичною особою підприємцем ФІЛІППЕНКО П.Ю. не укладено у зв’язку з очікуванням Замовником висновків моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо виявлення ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
07.08.2025 11:46
Замовник
Документи повідомлення
07.08.2025 11:47
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380962689487
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЫЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380962689487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності