Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2) від Виконавчий комітет Фастівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-001945-a
Id Tender 764a63937dad4c5d8812750d01cf43a7
План UA-P-2025-07-14-001584-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 10:47
Остання зміна 02.09.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
212 919 932.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 064 599.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 10:47 до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 10:47
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 10:47
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:26
до 11.08.2025 15:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 15:31
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 15:31
до 02.09.2025 15:34
Період уточнень
з 14.07.2025 10:47 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 10:47 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:26 до 11.08.2025 15:31
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:26 до 11.08.2025 15:31
Основні параметри
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
термін виконання робіт по даній закупівлі протягом 16 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 31.01.2027 року
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
212 919 932.5 грн.
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Очікувана вартість
212 919 932.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1064599,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
638 760
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 13:45
Закінчення аукціону
04.08.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.01.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
189 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН СТРОЙ"
Пропозиція:
190 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
Пропозиція:
209 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД"
Пропозиція:
209 782 573.26 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ"
Пропозиція:
197 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 10:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кондратович Наталія
Електронна пошта
Телефон
380456564554
Замовник
ЄДРПОУ
04054926
Повна назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Поштовий індекс
08500
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастів
Адреса
пл. Соборна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 15:31 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 14:26 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 15:31
Довідка НАЗК
11.08.2025 15:31
Повідомлення про рішення
11.08.2025 15:30
Пропозиція, що перемогла
04.08.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Підпункт 5.2.1 Пункт 5.2 Тендерної документації (Додаток 10) - На підтвердження інформації про наявність в Учасника необхідної кількості працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати скан-копії: … Крім того, обов?язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (Ії) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов?язаної із створенням об?єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб та печатку видану на ім?я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій… Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про печатку видану на ім?я сертифікованого інженера-кошторисника … Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію про печатку видану на ім?я сертифікованого інженера-кошторисника … 2. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Підпункт 5.1.1 Пункт 5.1 Тендерної документації (Додаток 10) – Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У складі обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника у тому числі повинна бути наступна техніка для забезпечення виконання робіт: Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 15 т Агрегати зварювальні Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб Бульдозери, потужність до 59 кВт [80 к.с.] Верстат трубозгинальний Екскаватори, місткість ковша до 0,4 м3 Котки дорожні , маса до 16 т Крани ,вантажопідйомність до 10 т Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано: У Додатку 5 ( та підтвердних документах) у складі обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника у тому числі техніка для забезпечення виконання робіт : Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 15 т Бульдозери, потужність до 59 кВт [80 к.с.] Екскаватори, місткість ковша до 0,4 м3 Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: У Додатку 5 ( та підтвердних документах) у складі обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника у тому числі техніка для забезпечення виконання робіт : Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 15 т Бульдозери, потужність до 59 кВт [80 к.с.] Екскаватори, місткість ковша до 0,4 м3 3. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Підпункт 5.2.1 Пункт 5.2 Тендерної документації (Додаток 10) – Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Колонка 4 Додатку 6: Серія, номер кваліфікаційного сертифіката*, серія, номер документа, що підтверджує спеціальність (диплом, свідоцтво, тощо) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у колонці 4 Додатку 6: … серія, номер документа, що підтверджує спеціальність (диплом, свідоцтво, тощо)… Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію у колонці 4 Додатку 6: … серія, номер документа, що підтверджує спеціальність (диплом, свідоцтво, тощо)…
Створено
07.08.2025 15:36
Надати до
08.08.2025 15:36
Договір
UA-2025-07-14-001945-a-b1
Підписаний і діє
Номер
KV05B_12/08-12/296
189 999 999 грн.
158 333 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.01.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Номенклатура
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 січня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054926

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38622372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 15:33
-
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
02.09.2025 15:33
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000113
Дата створення проекту
26.08.2025 14:29
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 16:32
Дата публікації висновку про результати
05.09.2025 10:50
Дата завершення усунення порушень
11.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 766-83-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 54-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.08.2025 №54-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-14-001945-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 16:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.05.2025 (далі - Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом Уповноваженої особи від 25.07.2025 № 336; протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2025; вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО встановленим вимогам від 11.08.2025 №356; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку укладання договору від 25.08.2025 №376; договір від 28.08.2025 № KV05B_12/08-12/296 ціною 189 999 999,00 гривень; пояснення Замовника, надані 29.08.2025 на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
05.09.2025 00:00
Дата публікації
05.09.2025 10:50
Документи висновку
05.09.2025 10:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2), код ДК 021:2015:45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-14-001945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.08.2025 17:55
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 17:56
-
Відповідь
пояснення
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Виконавчий комітет Фастівської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) Південним офісом Держаудитслужби, щодо процедури закупівлі предметом якої є роботи капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2) (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ( ID: UA-2025-07-14-001945-a) : 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? Для проведення процедури закупівлі – відкриті торги технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено на підставі даних проєктної документації , а саме: експертного висновку (позитивного) від 06.11.2023 № 400/е/23, зведеного кошторисного розрахунку, загальної пояснювальної записки Робочого проєкту, до складу якої входить технічне завдання, медичне завдання, тощо, відомість обсягів робіт (Додається). 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. У відповідь на дане питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://fastiv-rada.gov.ua/kapitalnyj-remont-holovnoho-likuvalnoho-korpusu-knp-fmr-fastivska-blil-po-vul-heroiv-chornobylia-17-v-m-fastiv-kyivskoi-oblasti-koryhuvannia-2-7/ 3. Додатково: Згідно із Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX Європейський інвестиційний банк погодився надати Україні позику з метою фінансування Проєкту «Програма з відновлення України». 15 грудня 2021 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1324 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України». 18 вересня 2023 року між Мінфіном та Мінінфраструктури була підписана Угода про впровадження проєкту «Програма з відновлення України» № 13110-05/134. Згідно Фінансової угоди Україна, діючи через Мінфін, у співпраці із Мінінфраструктури, надає кошти Позики Кінцевим бенефіціарам на умовах, зазначених у Фінансовій угоді та відповідно до Угоди про передачу коштів позики, для реалізації цілей Проєкту. Відповідно до Угоди про впровадження кошти Позики є субвенцією з Державного бюджету місцевим бюджетам у вигляді безповоротної передачі коштів для реалізації проєктів у рамках Програми з відновлення України, що фінансуються відповідно до Фінансової угоди та постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 року №1324 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України». 12.02.2024 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Фастівською міською радою та Виконавчим комітетом Фастівської міської ради укладена Угода про передачу коштів безповоротної позики № 13110-05/48 на реалізацію проекту «Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області ». Відповідно до рішення Фастівської міської ради від 10.04.2025 № 251 – LXX –VIII зараховані до місцевого бюджету кошти субвенції з державного бюджету в сумі 60000,0 тис.грн. за КПКВ 0217381 , відповідно до рішення Фастівської міської ради від 11.02.2025№ 34-LХVІІІ-VІІІ «Про місцевий бюджет Фастівської міської територіальної громади на 2025рік ( код бюджету 1056600000)» виділено кошти місцевого бюджету в сумі 21089,0 тис.грн за КПКВ 0212010. Рішенням Фастівської міської ради від 31.12.2023 № 3-XLV-VIII «Про визначення Виконавчого комітету Фастівської міської ради замовником будівництва, розпорядником коштів місцевого бюджету, кінцевим бенефіціаром з впровадження проєкту «Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 (Льва Толстого, 17) в м. Фастів Київської області (коригування)» замовником виконання робіт визначено Виконавчий комітет . Відповідно до акту приймання передачі КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» проєктна документація передана до Виконавчого комітету ФМР.
Рішеня
29.08.2025 10:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 919 932.5 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380456564554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 919 932.5 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380456564554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності