Звернення:
За тендером : Послуги інженера-консультанта та послуги зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: ««Капітальний ремонт об'єктів благоустрою на ділянках для почесних поховань Лісового кладовища по вул. Крайня, 3 в м. Києві»
Тема:
СС2
Зміст:
Якщо об'єкт СС2, то розділом 1 "Керівники, професіонали, фахівці" Випуску 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" передбачено, що для виконня технічного нагляду достатньо НЕ провідного інженера тенагляду та НЕ провідного інженера-консультанта. Чому ваша тендерна документація вимагає наявність провідних? Чим це передбачено законодавчо?
Дата оприлюднення звернення:
17.07.2025 09:43
Доброго дня! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, вимога, зазначена у тендерній документації, не суперечить положенням чинного законодавства України та відповідає принципам, закріпленим у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, об'єктивне та неупереджене визначення переможця. Випуск 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ДКХП) дійсно містить орієнтовні кваліфікаційні вимоги до спеціалістів, які можуть залучатися до виконання технічного нагляду. Водночас:
• Вказані вимоги не забороняють замовнику встановлювати вищі кваліфікаційні критерії до виконавців робіт, зокрема у частині досвіду, освіти або категорії фахівців.
• Законодавство України, у тому числі Постанова КМУ № 554 від 11.05.2011 (із змінами), яка регламентує порядок здійснення технічного нагляду, не обмежує замовника у праві визначати вищі вимоги, ніж базовий мінімум.
Дата оприлюднення відповіді:
20.07.2025 12:02