Показати схожі тендери
Закупівля «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00 від Долинська міська рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-011111-a
Id Tender d2adef0a0a3445c9a148f432c31d65e2
План UA-P-2025-07-11-011215-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 21:38
Остання зміна 22.10.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 792 269 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
353 961.35 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 21:38 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 21:38
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 21:38
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00
до 08.10.2025 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 16:41
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 16:41
до 22.10.2025 14:33
Період уточнень
з 11.07.2025 21:38 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 21:38 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 08.10.2025 16:41
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 08.10.2025 16:41
Основні параметри
«Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Номер: PLUA.02.01-IP.01-0042/23 Назва: «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children) в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027, що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща (Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00), на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) та програми розвитку міжнародного співробітництва та проектної діяльності на 2026-2028 роки, затверджену рішенням міської ради від 11.07.2025 № 4214-58/2025.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
70 792 269 грн.
Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Назва предмета закупівлі
Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Очікувана вартість
70 792 269 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
353961,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
353 961.35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Омеляна Антоновича, 23
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи по Об’єкту проводяться після прийняття Замовником закінчених, або поетапно (проміжними платежами за фактично виконані роботи) на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, актів вартості устаткування до акту приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 20 банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів та коштів Гранту ЄС на рахунок Замовника) після прийняття Замовником виконаних робіт та підписання зазначених актів та довідок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія Барбакан"
Пропозиція:
68 591 995.35 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Період вимог/скарг з 08.10.2025 16:41 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 00:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 16:41
Довідка НАЗК
08.10.2025 16:41
Повідомлення про рішення
01.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 21:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 21:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? У складі тендерної пропозиції учасника надано Декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору № 24/25/09-2025 від 25.09.2025, в преамбулі якої не зазначено ім’я підписанта, що не відповідає формі, визначеній в додатку № 5 до тендерної документації. ? У складі тендерної пропозиції учасника надано Декларацію щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів № 25/25/09-2025 від 25.09.2025 в преамбулі якої не зазначено ім’я підписанта, що не відповідає формі, визначеній в додатку № 6 до тендерної документації. ? У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 42/25/09-2025 від 25.09.2025 в якій не зазначено кваліфікацію працівників (є тільки посада), що не відповідає вимогам Форми 2 кваліфікаційних критеріїв. ? У складі тендерної пропозиції учасника надано копію аналогічного договору № 1-К-КБ від 02.05.2021 не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? Відповідно до вимог пункту 6.5. додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Підписану уповноваженим представником учасника декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору, за зразком, визначеним у Додатку № 5 до тендерної документації. ? Відповідно до вимог пункту 6.6. додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Підписану уповноваженим представником учасника декларацію щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, за зразком, визначеним у Додатку № 6 до тендерної документації. ? У кваліфікаційних критеріях на наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід йдеться про наступне: «На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, Учасник має надати довідку за формою 2 Довідка, підготовлена у відповідності до вимог форми 2 до Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність такого персоналу: - начальник дільниці/виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - головний інженер на об?єкті, або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - інженер з охорони праці; - кошторисник або інженер-проектувальник в частині проектно-кошторисної документації; - працівники будівельних спеціальностей.» ? У кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «1. Аналогічний(-ні)* договір(-ри) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору(-ів), а саме щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх п?яти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі (в разі якщо договір має інформацію щодо адресу об’єкту або замовника (або інша) яка не може бути публічною в умовах військового стану дозволяється таку інформацію ретушувати). *Аналогічним вважається виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації чи капітального ремонту.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підписану уповноваженим представником учасника декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору, за зразком, визначеним у Додатку № 5 до тендерної документації; ? Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підписану уповноваженим представником учасника декларацію щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, за зразком, визначеним у Додатку № 6 до тендерної документації. ? На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, Учасник має надати довідку за формою 2 Довідка, підготовлена у відповідності до вимог форми 2 до Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність такого персоналу: - начальник дільниці/виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - головний інженер на об?єкті, або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - інженер з охорони праці; - кошторисник або інженер-проектувальник в частині проектно-кошторисної документації; - працівники будівельних спеціальностей. ? Аналогічний(-ні)* договір(-ри) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору(-ів), а саме щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх п?яти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі (в разі якщо договір має інформацію щодо адресу об’єкту або замовника (або інша) яка не може бути публічною в умовах військового стану дозволяється таку інформацію ретушувати). *Аналогічним вважається виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації чи капітального ремонту.
Створено
06.10.2025 20:42
Надати до
07.10.2025 20:42
Договір
UA-2025-07-11-011111-a-a1
Підписаний і діє
Номер
172
68 591 995.35 грн.
68 591 995.35 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Номенклатура
Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Компанія Барбакан"
Повна назва
ТОВ "Компанія Барбакан"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41159796

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA253253650000000260000012417
ПІБ підписанта
Мандрицький Валентин Віталійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380970284185
Електронна пошта
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 792 269 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 792 269 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності