При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 19:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 19:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 19:46
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 19:46
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 19:46
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Проаналізувавши тендерну документацію затверджену Рішенням уповноваженої особи Протокол № 113 від 11.07.2025 року, що опублікована 14.07.2025 року на Prozorro (Далі — тендерна документація, Документація), ТОВ «ЮНІЛАБ» вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та право ТОВ «ЮНІЛАБ» на участь у цих відкритих торгах з особливостями, зокрема:
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економі витрачання державних коштів. Законом встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Незаконні, дискримінаційні вимоги тендерної документації, що встановлені Замовником порушують права Скаржника на участь у цій закупівлі, на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію, недискримінацію його як учасника:
Згідно вимог ч. 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Розділом 4 Додатком №1 до тендерної документації).
Згідно вимог п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації,
№ п/п - 5
Найменування товару - Буфер пептонно-сольовий
Од.вим. – кор.
К-ть - 1
Технічні вимоги Замовника:
Готовий до використання розчин, призначений для серійних розведень мікробіологічних зразків.
Склад, г/л:
Пептон – 1,00
Натрій хлористий – 8,50
Фасування: блок 7х6 чашок (сумісні з Dilushaker)
Об’єм чашки: 9,00 мл
Відхилення, не більше: 2,0 %
Матеріал чашки: поліетилентерефталат (PET)
Мікробіологічний статус: стерильні, стерилізовані електронно-проміневим випромінюванням (E-beam)
Пакування: блок/42 чашки, блістер/8 блоків (336 чашок), коробка/2 блістери (672 чашок)
Документи на підтвердження відповідності:
- технічна специфікація/настанова з використання;
- сертифікат/паспорт якості/аналізу;
- гарантійний лист виробника/дистриб’ютора.
Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником -.
Зазначимо (наведені далі у цьому абзаці у дужках положення Документації не є предметом даної скарги, а наводяться інформаційно): згідно вимог Розділу 4 Додатку № 1 до Документації, «Запропонований учасником товар повинен відповідати усім наведеним у Додатку 1 до Тендерної документації технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. На підтвердження у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену порівняльну таблицю із зазначенням фактичних властивостей запропонованого товару. На підтвердження зазначених властивостей запропонованого товару Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відповідний документ, виданий виробником, або його засвідчену копію (перелік зазначений у Технічних вимогах Замовника). Якщо документ викладений іноземною мовою, Учасник повинен разом із оригіналом надати його автентичний переклад українською мову, засвідчений уповноваженою особою Учасника.»
Буфер пептонно-сольовий (товар, іменований Замовником), що відповідає усім вимогам п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації виробляється лише одним виробником, що означає, що лише один учасник може прийняти участь у цій закупівлі.
Звернемо увагу, що формат пакування є унікальним і підлаштований виключно на роботу з приладом Dilushaker (як про це сам і заявляє Замовник у Вимогах).
Зауважимо, що наступні Технічні характеристики, що встановлені Замовником для товару - Буфер пептонно-сольовий взагалі унеможливлюють конкуренцію у цих торгах:
Фасування: блок 7х6 чашок (сумісні з Dilushaker)
Об’єм чашки: 9,00 мл
Відхилення, не більше: 2,0 %
Матеріал чашки: поліетилентерефталат (PET)
Мікробіологічний статус: стерильні, стерилізовані електронно-проміневим випромінюванням (E-beam)
Пакування: блок/42 чашки, блістер/8 блоків (336 чашок), коробка/2 блістери (672 чашок).
Тим більше, Замовник не тільки встановлює вимоги до товару, що унеможливлюють конкуренцію (так як виробник такого товару лише один), а ще підсилює дискримінацію вимогою щодо надання гарантійного листа виробника/дистриб’ютора окремого змісту, таким чином ставлячи учасників у повну залежність від одного виробника / його дистриб’ютора. Так мовити «додатковий» механізм обмеження учасників.
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником, ні дистриб’ютором товару - Буфер пептонно-сольовий, вимоги до якого встановлені у п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації (надалі – Вимоги). Та і не повинен бути такою особою, що б реалізувати право на участь у закупівлі.
Скаржник має можливість пропонувати товар, що є предметом даної закупівлі. Однак, попри наявність можливості, Скаржник обмежений в участі у цій закупівлі, так як товар інших виробників не відповідає усім в сукупності Вимогам, що встановлені Замовником (як доказ надаємо порівняльну таблицю характеристик товару, що є предметом закупівлі від різних виробників).
Наголосимо, що Замовник не може встановлювати вимоги до Буфер пептонно-сольовий у тендерній документації під одного виробника, і жоден учасник (у т.ч. Скаржник) не зобов’язані мати господарські (чи інші) відносини з «обраним» Замовником виробником чи з його дистриб’ютором за забаганкою Замовника.
Отже, вбачається, що участь у даній закупівлі, може прийти лише одна особа (учасник /виробник), що пропонує до поставки виключно Буфер пептонно-сольовий, вимоги до якого описані у п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації, та може надати усі документи на Буфер пептонно-сольовий передбачені такими вимогами, а інші учасники, що можуть пропонувати такий товар, виробництва інших виробників обмежені в участі (у тому числі і Скаржник). Хоча слід зазначити, що такий товар інших виробників не є гіршим.
Замовником порушено принцип добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (навіть на моменті оголошення закупівлі).
Сукупністю встановлених вимог до товару – «Буфер пептонно-сольовий», документів що вимагаються для підтвердження відповідності такого товару (зокрема у п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації) Замовником унеможливлено конкуренцію у цій закупівлі взагалі, що свідчить грубе порушення порядку проведення закупівлі.
Не є зрозумілим чому Замовник дозволяє собі нехтувати порядком проведення торгів та «встановлює» вимоги до Буфер пептонно-сольовий під конкретного одного виробника. Встановлені Вимоги надають виключну перевагу одному учаснику і унеможливлюють дотримання принципу максимальної економії та ефективності та порушують права Скаржника на участь у цій закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України, ПРОСИМО Зобов’язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, шляхом виключення дискримінаційних вимог п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації, що унеможливлюють конкуренцію.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З огляду на вказане просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію , шляхом виключення дискримінаційних вимог п. 5 Порівняльної таблиці Розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації, що унеможливлюють конкуренцію
Автор:
31175502, ТОВ "ЮНІЛАБ"
04080, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. НОВОКОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 22/15
Звернення:
За тендером : Фотохімікати (Агари, Добавки, Бульйони, Чашки)
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Шановний Замовнику!
Просимо надати пояснення щодо технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме — Буфер пептонно-сольовий. Зокрема, звертаємо увагу на відсутність вимоги щодо наявності сертифіката відповідності стандарту ISO 13485, яка, згідно з технічною документацією, є обов’язковою для інших позицій предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, просимо уточнити, з якої причини вказана вимога не застосована до Буфера пептонно-сольового.
Дата оприлюднення звернення:
14.07.2025 17:31
Шановний учасник! Дякуємо за звернення та звертаємо Вашу увагу, що «Буфер пептонно-сольовий» - це готовий до використання розчин, призначений для серійних розведень мікробіологічних зразків. З цієї причини вказана вимога не застосована до Буфера пептонно-сольового.
Дата оприлюднення відповіді:
17.07.2025 16:46
Звернення:
За тендером : Фотохімікати (Агари, Добавки, Бульйони, Чашки)
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Шановний Замовнику!
У зв’язку з тим, що в чинному нормативному документі ДСТУ EN ISO 11290-1:2022
«Мікробіологія харчового ланцюга. Горизонтальний метод виявлення та підрахунку Listeria monocytogenes і Listeria spp. Частина 1. Метод виявлення»
не міститься рецептурного складу поживних середовищ, а саме: Агару Оксфорд основа та Агару Палкам основа,
просимо Вас уточнити:
На підставі яких саме чинних нормативних документів в Україні (ДСТУ, ДСТУ ISO, інші регламенти) у Технічній специфікації предмета закупівлі зазначено грамовий склад вищезазначених середовищ?
Зі свого боку зазначаємо, що в інших чинних ДСТУ або ДСТУ ISO, включно з ДСТУ ISO 11290-2 та суміжними, також не надано детального складу (формули) агару Oxford або PALCAM. Якщо ж відповідні нормативні документи з вказаним складом дійсно існують — просимо надати їх повні назви.
Дата оприлюднення звернення:
15.07.2025 15:24
Шановний учасник! Зі свого боку зазначаємо, що в інших чинних нормативних документах міститься інформація щодо детального складу (формули) агару Oxford або PALCAM.
З метою підвищення рівня професійних компетентностей по мікробіології звертайтесь до спеціалізованих і освітніх організацій.
Дата оприлюднення відповіді:
18.07.2025 15:53
Звернення:
За тендером : Фотохімікати (Агари, Добавки, Бульйони, Чашки)
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Шановний Замовнику!
У зв’язку з тим, що ваша лабораторія має акредитацію згідно з ISO 17025, звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства та вимог стандарту ISO 17025, у своїй діяльності лабораторія має застосовувати поживні середовища, регламентовані діючими нормативними документами, які визначають методики дослідження відповідних мікробіологічних показників.
У Технічній специфікації предмета закупівлі, зокрема для позиції «Бульйон триптон-соєвий з дріжджовим екстрактом (TSYEB)», вказано, що це середовище призначене для проведення біохімічних та серологічних підтверджуючих тестів при дослідженні Listeria spp.
Водночас звертаємо увагу, що згідно з чинним нормативним документом —
ДСТУ EN ISO 11290-1:2022
«Мікробіологія харчового ланцюга. Горизонтальний метод виявлення та підрахунку Listeria monocytogenes і Listeria spp. Частина 1. Метод виявлення»,
у підтверджувальних етапах методики використовується тверде поживне середовище – Tryptone Soya Yeast Extract Agar (TSYEA), а не бульйонна форма (TSYEB).
У зв’язку з цим просимо надати посилання на чинний нормативний документ, який регламентує застосування саме бульйону (TSYEB) як підтверджувального середовища при дослідженні Listeria monocytogenes або Listeria spp., відповідно до визначеної мети використання у Технічній специфікації.
Дата оприлюднення звернення:
15.07.2025 15:48
Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що в Технічній специфікації предмета закупівлі відсутні посилання на ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) та ДСТУ EN ISO 11290-1:2022 «Мікробіологія харчового ланцюга. Горизонтальний метод виявлення та підрахунку Listeria monocytogenes і Listeria spp. Частина 1. Метод виявлення».
Дата оприлюднення відповіді:
18.07.2025 15:54
Звернення:
За тендером : Фотохімікати (Агари, Добавки, Бульйони, Чашки)
Тема:
Тендерна Документація
Зміст:
Шановний Замовник! По вимозі наявності сертифікату 13485 - наявність у виробника сертифікату ISO 13485 "Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання", вимагає проведення оцінки відповідності згідно Технічного регламенту № 754 щодо медичних виробів для діагностики in vitro. Просимо внести зміни в ТД, а саме " Відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або діюча державна реєстрація в Україні"
Дата оприлюднення звернення:
15.07.2025 17:23
Шановний учасник! Зазначена Вами інформація не відповідає дійсності. Уточніть, яким саме пунктом стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018 це вимагається.
Дата оприлюднення відповіді:
18.07.2025 15:54
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
876 472
грн.
Період подання пропозицій
до
21.07.2025 00:00
Замовник:
ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ