Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування (кейтерингові послуги) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-010485-a
Id Tender 0ec2b29fde58418b914978d1b5c97228
План UA-P-2025-07-11-012433-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 16:51
Остання зміна 01.08.2025 08:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 599 564 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
217 997.82 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 16:49 до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 16:49
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 16:49
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00
до 23.07.2025 09:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 09:22
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 09:22
до 01.08.2025 08:45
Період уточнень
з 11.07.2025 16:49 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 16:49 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00 до 23.07.2025 09:22
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00 до 23.07.2025 09:22
Основні параметри
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
43 599 564 грн.
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
43 599 564 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
217997,82
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 307 986.92
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
531 702
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Пропозиція:
43 599 564 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Воронова
Електронна пошта
Телефон
+380503242661
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
42920331
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Панікахи, буд. 95
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Період вимог/скарг з 23.07.2025 09:22 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 09:23
Довідка НАЗК
23.07.2025 09:22
Повідомлення про рішення
19.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
19.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-11-010485-a-b1
Підписаний і діє
Номер
132
43 599 564 грн.
43 599 564 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
531 702 (послуга)
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Номенклатура
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Кількість
531 702
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42920331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Повна назва
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35601826

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 08:45
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000023
Дата створення проекту
03.09.2025 12:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 15:21
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.09.2025 № 80-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 вересня 2025 року № 80-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2025-07-11-010485-a від 11.07.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 15:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з харчування (кейтерингові послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-11-010485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Яким чином учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» виконав вимоги пунктів 5 Додатку № 5 до тендерної документації в частині надання у складі своєї пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції? Або зазначте назву файлу (із посланням на номер сторінки), наданого учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5», в якому міститься даний документ. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.09.2025 09:20
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 09:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 599 564 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503242661
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 599 564 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503242661
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності