Показати схожі тендери

Закупівля Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-010277-a
Id Tender d6e0941b91d149fb9e71f3f864dd1665
План UA-P-2025-07-11-012672-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 16:32
Остання зміна 05.08.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 16:32 до 19.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 16:32
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 16:32
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2025 09:00
до 25.07.2025 13:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 13:24
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2025 13:24
до 05.08.2025 14:27
Період уточнень
з 11.07.2025 16:32 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 16:32 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.07.2025 09:00 до 25.07.2025 13:24
Період кваліфікації
з 19.07.2025 09:00 до 25.07.2025 13:24
Основні параметри
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу (90710000-7 Екологічний менеджмент)
Назва предмета закупівлі
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу (90710000-7 Екологічний менеджмент)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу
Код ДК 021:2015
90711000-4 - Оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
20.11.2025 16:33
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"
Пропозиція:
499 398.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
11.07.2025 16:28
Тендерна документація
11.07.2025 16:28
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.07.2025 16:28
Проект договору
11.07.2025 16:28
-
11.07.2025 16:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевельова Оксана Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу (90710000-7 Екологічний менеджмент)
Період вимог/скарг з 25.07.2025 13:24 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.07.2025 09:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 13:24
Довідка НАЗК
25.07.2025 13:24
Повідомлення про рішення
19.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 16:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Відокремлений підрозділ «Київський обласний експертний центр енергоефективності» ДП «Київоблбудінвест» встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, а саме: - пункт 1 розділу 3 та пункт 3 Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги; Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (кваліфікований електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації». Замовником на сайті https://czo.gov.ua було здійснено перевірку електронного підпису Учасника та встановлено, що на тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, та який не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно накласти на тендерну пропозицію електронний підпис (кваліфікований електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. - пункт 1 розділу 3 та підпункт 7.2. Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:… документами, що підтверджують повноваження відповідної посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, згідно вимог, встановлених у Додатку 3 тендерної документації; Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – копію/сканований оригінал довіреності, яка оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». На виконання вищевказаної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал Довіреності №2 від 26 серпня 2022 року (далі - Довіреність), проте документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану Довіреність в складі тендерної пропозиції відсутні. Також під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлена наступна невідповідність: в першому абзаці наданої Довіреності зазначена інформація щодо серії, номера паспорту повіреного та органу, яким він був виданий. Проте дана інформація не відповідає тій, що міститься в копії паспорта повіреного, наданій учасником в складі тендерної пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену копію/сканований оригінал довіреності, яка оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. - пункт 1 розділу 3 та пункт 8 Додатку 3 тендерної документації містять наступні вимоги: «…Проект договору в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання)». В пункті 7.4.5. проекту договору міститься наступна вмога: «…У разі незалучення субпідрядників/співвиконавців пункт 7.4.5 виключається Учасником з проекту Договору». Проте, у наданому проекті договорі Учасником не виключено пункт 7.4.5, що суперечить вимозі, встановленій в тендерній документації та інформації, викладеній в довідці учасника Вих. №17/07-3 від 17 липня 2025 року про незалучення субпідрядника до надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлений проект договору в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідчений відбитком печатки (у разі використання). - пункт 6 розділу 3 та підпункт 9.1. Додатку 3 тендерної документації містять наступні вимоги: «Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційний критерій, з урахуванням положень Особливостей:- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники подають як частину пропозиції довідку в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить прізвище та ініціали та/або ПІБ працівника, посаду та досвід працівників (стаж роботи працівників у Учасника та/або *термін дії договору цивільно-правового характеру). *У разі залучення працівників за договором цивільно-правового характеру». Учасник надав в складі тендерної пропозиції Довідку Вих.№17/07-1 від 17 липня 2025 року, в якій невірно зазначено стаж роботи у Учасника директора Синецької Людмили Русланівни, згідно Наказу «Про прийняття на роботу Синецької Л.Р.». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить прізвище та ініціали та/або ПІБ працівника, посаду та досвід працівників (стаж роботи працівників у Учасника та/або *термін дії договору цивільно-правового характеру). *У разі залучення працівників за договором цивільно-правового характеру». Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність сертифікованих: - інженера-проектувальника, сертифікованого за напрямком «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища щодо об’єктів будівництва» класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 - не менше 1-го працівника; - інженера-проектувальника, сертифікованого за напрямком «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва» класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 - не менше 1-го працівника; - сертифікованого екологічного аудитора - не менше 1-го працівника.
Створено
23.07.2025 15:42
Надати до
24.07.2025 15:42
Договір
UA-2025-07-11-010277-a-a1
Підписаний і діє
Номер
423-Т
499 398.74 грн.
416 165.62 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу
Номенклатура
Проведення стратегічної екологічної оцінки Схеми теплопостачання міста Кривого Рогу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03364234

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"
Повна назва
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40983293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA073226690000026001300598269
ПІБ підписанта
Синецька Людмила Русланівна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
довіреність
Номер телефону
+380963645997
Електронна пошта
Документи договору
05.08.2025 14:27
Повідомлення про договір
05.08.2025 14:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності