Показати схожі тендери

Закупівля Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-009597-a
Id Tender 57a7c7e69da64788a45e687a01035a36
План UA-P-2025-07-11-011616-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.07.2025 15:47
Остання зміна 03.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 600 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
253 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 15:46 до 22.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 15:46
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 15:46
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 10:00
до 28.07.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 15:21
до 03.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.07.2025 15:21
-
Період уточнень
з 11.07.2025 15:46 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 15:46 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 10:00 до 28.07.2025 15:21
Період кваліфікації
з 22.07.2025 10:00 до 28.07.2025 15:21
Основні параметри
Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
50 600 грн.
Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
Назва предмета закупівлі
Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
Очікувана вартість
50 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
253,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue)
Код ДК 021:2015
24957000-7 - Хімічні добавки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК"
Пропозиція:
41 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитренко Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380507480859
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Відновник оксиду азоту AUS 32 (Ad Blue), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
Період вимог/скарг з 28.07.2025 15:21 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 10:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" (ЄДРПОУ 20257936) у зв'язку із тим, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:21
Повідомлення про рішення
22.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" (ЄДРПОУ 20257936) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 8 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником надається: «копії сертифікатів відповідності з додатками на весь товар, що пропонується до постачання, паспорт якості, паспорт безпеки, висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи (за наявності)». При перевірці наданих Учасником документів було виявлено, що Учасником процедури закупівлі не наданий паспорт безпеки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: паспорт безпеки. 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 10 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати «сертифікат відповідності каністр згідно зі стандартом ISO 22241/VDA, виданий виробником каністр або уповноваженим сертифікаційним органом». При перевірці наданих Учасником документів було виявлено, що Учасником процедури закупівлі не наданий вище зазначений сертифікат. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: «сертифікат відповідності каністр згідно зі стандартом ISO 22241/VDA, виданий виробником каністр або уповноваженим сертифікаційним органом». 3. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником вищезазначену вимогу не виконано. Тендерну пропозицію Учасник підписав удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Учаснику необхідно надати тендерну пропозицію (пакет документів тендерної пропозиції), підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) з врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
25.07.2025 17:51
Надати до
26.07.2025 17:51
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 600 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507480859
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 600 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507480859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності