Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський» від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-009186-a
Id Tender 33928a1e97a84a89bf6031c0cfbffa0a
План UA-P-2024-09-19-007866-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.07.2025 15:29
Остання зміна 15.09.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 372 727.27 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
336 863.64 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 15:29 до 28.08.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 15:29
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 15:29
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 20:00
до 11.09.2025 17:50
Залишилось 9 год. 10 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 17:50
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 17:50
-
Період уточнень
з 11.07.2025 15:29 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 15:29 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 20:00 до 11.09.2025 17:50
Період кваліфікації
з 28.08.2025 20:00 до 11.09.2025 17:50
Основні параметри
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
67 372 727.27 грн.
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»
Назва предмета закупівлі
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»
Примітки
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»)
Очікувана вартість
67 372 727.27 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
336863,64
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський». Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Код ДК 021:2015
50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані Послуги (у разі необхідності) здійснюється за фактом надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, проміжної ремонтної відомості фактично наданих Послуг, отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (положення включається у договір, якщо учасник-переможець є платником ПДВ) (в залежності від того, яка дата є більш пізньою), з урахуванням обмежень, встановлених п. 3.5 цього Договору. Остаточний розрахунок за цим Договором за вирахуванням сплачених Замовником платежів (у разі наявності) здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості фактично наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту, отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (положення включається у договір, якщо учасник-переможець є платником ПДВ) (в залежності від того, яка дата є більш пізньою), з урахуванням обмежень, встановлених п. 3.5 цього Договору. Докладно про умови оплати в Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Пропозиція:
67 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Туней Світлана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380512501184
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»
Період вимог/скарг з 11.09.2025 17:50 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 20:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
11.09.2025 ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський») ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС")", ідентифікаційний код юридичної особи 37806788, укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до умов Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Документи кваліфікації
11.09.2025 17:51
Довідка НАЗК
11.09.2025 17:50
Повідомлення про рішення
04.09.2025 10:39
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 10:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата продовження строку розгляду
04.09.2025 10:38
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський»). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-07-11-009186-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" (далі також - Учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 11 серпня 2025 року (далі - Тендерна документація від 11.08.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 11.08.2025 вимагалося надати: «1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі (із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою), місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації)…». ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надано довідку від 22.08.2025 вих. № 02-Т «Довідка про наявність в учасника прцедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій Учасником зазначено наступну інформацію про наявну суднопідіймальну споруду: «ПЛАВДОК №19 (ПД-19), регістровий номер SRU013201. Технічні характеристики : довжина 67,00 м, висота 13,00 м, ширина 29,60 м, валова місткість 3500, дедвейт 3160.». Разом з тим у вказаній довідці від 22.08.2025 вих. № 02-Т Учасником не зазначено інформації про вантажопідйомність та граничні розміри суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. 4.2. Згідно умов Додатку 3 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 11.08.2025 вимагалося надати: «2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника аналогічних послуг, номер та дату договору, предмет договору, найменування судна, щодо якого були надані послуги, строк надання послуг (вказати місяць та рік початку і завершення ремонту судна), місце проведення ремонту судна (ремонтна база, адреса тощо), інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані послуги з ремонту судна. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: 2.1. не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У вказаному відгуку повинна бути зазначена наступна інформація: найменування замовника аналогічних послуг, найменування судна, щодо якого були надані аналогічні послуги, перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна; 2.2 скановану копію відповідної виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у відгуку послуги, що містить інформацію про види послуг (перелік чи найменування послуг, що надавалися за договором), обсяги наданих послуг (цінова інформація може бути скрита учасником).». ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали довідку від 06.08.2025 вих. № 03-Т «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яка не містить інформацію «інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані послуги з ремонту судна» стосовно аварійного та класифікаційного ремонту несамохідного плавучого крану ZAKHARIY, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали Лист-відгук від 19.06.2025 №693/29-02-01/Вих Філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» стосовно виконання Учасником послуг з класифікаційний ремонт дизельної грунтовідвізної шаланди «Кримська-3» по договору №208-В-ФДЛ-20 від 07.10.2020, в якому не зазначена інформація: перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. До зазначеного відгуку Учасником надано скановану копію виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у відгуку послуги. ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали Лист-відгук від 30.05.2025 №606/29-01-02/Вих Філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» стосовно виконання Учасником дообладнання морського буксиру «Гайдамака» по договору №105-В-ФДЛ-23 від 08.11.2023, в якому не зазначена інформація: перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали Лист-відгук від 19.09.2023 №1093/12/23 Філії державної установи «Держгідрографія» «Одеський район Держгідрографії» стосовно виконання Учасником послуг з ремонту МГС «Шляховик» по договору №0712/22 від 07.12.2022, в якому не зазначена інформація: перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025 ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали Лист-відгук від 21.01.2022 №50 ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» стосовно виконання Учасником ремонтних робіт несамохідного плавкрану «ЗАХАРІЙ» (власник ONEX DENIZCILIK INSAAT DIS TICARET SANAYI) по договору №07 від 07.05.2021 та договору №08 від 06.08.2021, в якому не зазначена інформація: перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" у складі документів тендерної пропозиції надали лист від 21.10.2021 компанії ONEX DENIZCILIK INSAAT DIS TICARET SANAYI, в якому повідомляється, що ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" виконували аварійний та класифікаційний ремонт несамохідного плавучого крану ZAKHARIY, власником якого є компанія ONEX DENIZCILIK INSAAT DIS TICARET SANAYI, а замовником та платником ремонтних робіт виступав фрахтувальник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» по договору №07 від 07.05.2021 та договору №08 від 06.08.2021, в якому в переліку виконаних послуг, не зазначена інформація про виконання опосвідчення підводної частини судна, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Зазначити у довідці що надається на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зокрема, але не виключно, інформацію про вантажопідйомність та граничні розміри суден, що можуть підійматися, вказаною у довідці суднопідіймальною спорудою, відповідно до умов Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025. 5.2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного відгуку від замовника аналогічних послуг зазначеного у такій довідці, копію виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у відгуку послуги, - вказані документи повинні містити усю інформацію, що вимагається умовами Додатку 3 до Тендерної документації від 11.08.2025: «2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника аналогічних послуг, номер та дату договору, предмет договору, найменування судна, щодо якого були надані послуги, строк надання послуг (вказати місяць та рік початку і завершення ремонту судна), місце проведення ремонту судна (ремонтна база, адреса тощо), інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані послуги з ремонту судна. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: 2.1. не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У вказаному відгуку повинна бути зазначена наступна інформація: найменування замовника аналогічних послуг, найменування судна, щодо якого були надані аналогічні послуги, перелік послуг, що були надані за аналогічним договором (у обсязі проведення чергового огляду судна класифікаційним товариством (класифікаційного ремонту судна), в тому числі опосвідчення підводної частини судна), строк надання послуг за аналогічним договором, інформація про класифікаційне товариство, під наглядом якого були надані вказані послуги з ремонту судна; 2.2 скановану копію відповідної виконавчої ремонтної відомості судна, щодо якого були надані зазначені у відгуку послуги, що містить інформацію про види послуг (перелік чи найменування послуг, що надавалися за договором), обсяги наданих послуг (цінова інформація може бути скрита учасником)». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.09.2025 12:00
Надати до
10.09.2025 12:00
Договір
UA-2025-07-11-009186-a-c1
Очікує підписання
67 350 000 грн.
67 350 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський». Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Номенклатура
Послуги з класифікаційного ремонту землесоса «Інгульський». Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37806788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
67 372 727.27 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 20:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
67 372 727.27 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 20:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності