Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження) від Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-009139-a
Id Tender 8900189976494270b64655798e369e37
План UA-P-2025-07-11-010523-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.07.2025 15:28
Остання зміна 31.07.2025 18:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
380 214 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 901.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 15:27 до 19.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 15:27
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 15:27
до 16.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:01
-
Залишилось 6 год. 33 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 15:07
до 03.08.2025 00:00
Період уточнень
з 11.07.2025 15:27 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 15:27 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:01
Основні параметри
Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
380 214 грн.
Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
380 214 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1901,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 11:38
Закінчення аукціону
21.07.2025 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Данила Нечая, буд. 9
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЮПІТЕР БУД ПЛЮС
Пропозиція:
366 692.93 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
338 187.33 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 11:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Федотова
Електронна пошта
Телефон
+380567209381
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44017322
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Михайла Грушевського, буд. 70
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт із заміни віконних та дверних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку, розташованого за адресою: вул. Данила Нечая, буд. 9, м. Дніпро (Заходи з енергозбереження)
Період вимог/скарг з 28.07.2025 15:07 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 12:01 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:07
Повідомлення про рішення
21.07.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 15:07 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, пп. 1.1.; 1.3. та 1.4. вимагалось: «1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази за наведеною формою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» 1.3. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: ? копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає оригінали або завірені копії таких документів: видаткові накладні або балансову відомість за останній звітний період, або інвентаризаційний опис необоротних активів.» Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг де у п.6. значиться Перфоратор ударної дії DAN 1050 DAEWOO – власне – у кількості 2 одиниці. В інвентаризаційному описі необоротних матеріальних активів та записів значиться Перфоратор ударної дії DAN 1050 DAEWOO – у фактичній наявності 1 одиниця. Виправити невідповідність у документах. Учасник не надав Інформацію щодо застосування технологій, яка може бути надана окремою довідкою (листом), що вимагалось у пп. 1.4. п.1 у Додатку 3 до Тендерної документації. Надати інформаційну довідку (лист) щодо застосування технологій. 2) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 2. Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пп. 2.2. - 2.4 вимагалось: «2.2. До довідки додати документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я, по батькові працівника), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України).» Учасник надав Документи не в повному обсязі, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України). Надати документи, які вимагались у пункті 2. пп. 2.2. у Додатку 3 до Тендерної документації. «2.3. Учасник підтверджує наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.» Учасник підтвердив наявність на підприємстві інженера з охорони праці, а надав посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на виконроба. Виправити невідповідність у документах. «2.4. Учасник підтверджує наявність на підприємстві сертифікованого фахівця в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату, завіреного печаткою та підписом цього фахівця, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»).» Учасник підтвердив наявність на підприємстві сертифікованого фахівця в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату, завіреного печаткою та підписом цього фахівця, але без дати. Виправити невідповідність у документах. 3) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 3. Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пп. 3.5. вимагалось: «3.5. Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено договір), складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою замовника, а також містити інформацію про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації.» Учасник надав один лист-відгук, який не відповідає вимогам пп 3.5. Надати оригінал позитивного листа відгуку на обидва договори (згідно наданої довідки), як вимагалось у пункті 3. пп. 3.5. у Додатку 3 до Тендерної документації.
Створено
31.07.2025 15:06
Надати до
01.08.2025 15:06
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
380 214 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
380 214 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності