Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів від Національний університет біоресурсів і природокористування України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-008579-a
Id Tender a06668cf42ed488dbc04ae6371fbbec2
План UA-P-2025-07-11-010769-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.07.2025 15:09
Остання зміна 30.07.2025 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 440 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 15:09 до 21.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 15:09
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 15:09
до 18.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.07.2025 13:09
-
Залишилось 4 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 14:29
до 05.08.2025 00:00
Період уточнень
з 11.07.2025 15:09 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 15:09 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 13:09
Основні параметри
Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
244 000 грн.
Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів
Назва предмета закупівлі
Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів
Очікувана вартість
244 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2440,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 12:46
Закінчення аукціону
22.07.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором здійснюється Замовником на підставі Акту наданих послуг, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг У разі відсутності фінансування з Державного бюджету України, а також несвоєчасної оплати Державною казначейською службою України, Замовник не несе відповідальності за прострочення оплати, але зобов’язується оплатити надані послуги відразу після надходження коштів з державного бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня надходження на рахунок Замовника коштів, призначених на такі цілі. Така затримка не вважається порушенням з боку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Моїсеєв Олег Валерійович
Пропозиція:
242 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
Пропозиція:
230 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 15:09
Оголошення про проведення закупівлі
11.07.2025 15:07
-
11.07.2025 15:07
-
11.07.2025 15:07
Проект договору
11.07.2025 15:07
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євтушенко Володимир Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380445278930
Замовник
ЄДРПОУ
00493706
Назва (англійською мовою)
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Повна назва
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Повна назва (англійською мовою)
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine
Поштовий індекс
03041
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Героїв Оборони, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів
Період вимог/скарг з 30.07.2025 14:29 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 13:09 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 15:48
Електроний протокол про продовження строку
22.07.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "Фірма "Володар-Роз". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції на 20 робочих днів .
Дата продовження строку розгляду
28.07.2025 15:47
Дата кінця розгляду
20.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ "Фірма "Володар-Роз" по закупівлі 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів): Відповідно до Додатку 1 тендерної документації: На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає довідку за формою 2. - 1.2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, технологій (перелік), які будуть задіяні для надання послуг з обов’язковим зазначенням форми володіння: (власний, орендований тощо), марки, типу, державного реєстраційного номеру, габаритних розмірів (довжина, ширина, висота), вантажопідйомності кожної одиниці транспорту. - 1.2.2. Надати інформацію щодо наявності технічно справних контейнерів для великогабаритних, будівельних та рослинних відходів об’ємом 25 м3, 30 м3 (типу «мультиліфт»)та контейнерів об’ємом 8-12 м3 (типу «скіпліфт») - 1.2.3. Надати інформацію щодо наявності власного або орендованого малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю 5 т для вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів з важкодоступних місць у кількості не менше 1-ї одиниці. Підтвердженням інформації є копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які повинні бути дійсні на дату їх подання, копії договорів оренди, дійсними на весь період надання послуг(у разі використання орендованих авто), по 2-ві фотографії хорошої якості на кожен транспортний засіб, який будуть використовувати для надання послуг. - 1.2.4. Надати інформацію щодо наявності власного або орендованого спеціалізованого автомобіля сміттєвоза з портальним навантажувачем для обслуговування контейнерів типу «скіпліфт» для вивезення великогабаритних, будівельних та рослинних відходів у кількості не менше 1-ї одиниці. Підтвердженням інформації є копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які повинні бути дійсні на дату їх подання, копії договорів оренди, дійсними на весь період надання послуг(у разі використання орендованих авто), по 2-ві фотографії хорошої якості на кожен транспортний засіб, який будуть використовувати для надання послуг. - 1.2.5. Надати інформацію щодо наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту вантажопідйомністю не менше 20 т для вивозу великогабаритних, будівельних та рослинних відходів з контейнерів 25 м3, 30 м3 типу «мультиліфт», у кількості не менше 2-х одиниць. Підтвердженням інформації є копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які повинні бути дійсні на дату їх подання, копії договорів оренди, дійсними на весь період надання послуг(у разі використання орендованих авто), по 2-ві фотографії хорошої якості на кожен транспортний засіб, який будуть використовувати для надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ "Фірма "Володар-Роз" повинен подати вищезазначені документи.
Створено
28.07.2025 16:15
Надати до
29.07.2025 16:15
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 14:29 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
244 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 09:00
Замовник:
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Контактний телефон:
380445278930
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
244 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 09:00
Замовник:
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Контактний телефон:
380445278930
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності