Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-008002-a
Id Tender 061e24e8b0f04ec695a42512e4893fac
План UA-P-2025-07-08-013765-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 14:45
Остання зміна 04.08.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
411 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 059.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 14:43 до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 14:43
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 14:43
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:52
до 28.07.2025 09:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 17:37
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.07.2025 09:02
до 04.08.2025 13:31
Період уточнень
з 11.07.2025 14:43 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 14:43 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:52 до 28.07.2025 09:02
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:52 до 28.07.2025 09:02
Основні параметри
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
411 900 грн.
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор)
Очікувана вартість
411 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2059,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 12:05
Закінчення аукціону
21.07.2025 12:52
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 72 (штуки)
4-х Портовий РоЕ комутатор
Опис предмета закупівлі
4-х Портовий РоЕ комутатор
Код ДК 021:2015
32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Кількість
72
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
8-ми Портовий РоЕ комутатор
Опис предмета закупівлі
8-ми Портовий РоЕ комутатор
Код ДК 021:2015
32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
250 487.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
250 488 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХЕНДЕЛ"
Пропозиція:
370 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Пропозиція:
250 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Кучер Борис Борисович"
Пропозиція:
264 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Іван Володимирович"
Пропозиція:
357 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Павлова
Електронна пошта
Телефон
+380564620422
Замовник
ЄДРПОУ
43022656
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор)
Період вимог/скарг з 22.07.2025 17:37 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 12:52 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.07.2025 17:37
Повідомлення про рішення
21.07.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 8. Учасник повинен надати інформацію щодо Проекту договору про закупівлю (додаток 2 до тендерної документації) відповідно до вимог РОЗДІЛУ VI цієї тендерної документації. Пункт 3. Проект договору про закупівлю. РОЗДІЛУ VI. Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю. (…) У складі тендерної пропозиції Учасник надає письмову згоду (у вигляді листа в довільної формі) про погодження основних умов визначених в проєкті договору викладеного у додатку 2 до тендерної документації. Учасник, таким чином підтверджує, що ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в цій тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник процедури, на виконання вимог тендерної документації не надав письмову згоду (у вигляді листа в довільної формі) про погодження основних умов визначених в проєкті договору викладеного у додатку 2 до тендерної документації.
Створено
21.07.2025 15:45
Надати до
22.07.2025 15:45
Період вимог/скарг з 24.07.2025 14:48 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 17:37 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.07.2025 14:48
Повідомлення про рішення
22.07.2025 17:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за даним предметом закупівлі). Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник процедури на виконання вимог тендерної документації завантажив файл «3.2.7_Vytyag_z_EDR_15072025.pdf» в якому ФОП Дараган Олексій Володимирович надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань який був сформовано на OpenDataBot. OpenDataBot — це платформа, яка агрегує відкриті дані та надає послуги з їх використання, проте вона не є офіційним сайтом для видачі Витягів з Єдиного державного реєстру. Для отримання офіційного Витягу слід звертатися до офіційних державних порталів або ресурсу Міністерства юстиції.
Створено
23.07.2025 13:51
Надати до
24.07.2025 13:51
Період вимог/скарг з 28.07.2025 09:02 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 14:48 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 09:03
Довідка НАЗК
28.07.2025 09:02
Повідомлення про рішення
24.07.2025 14:48
Витяг з ЄДР
24.07.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 1.Документи (інформація), що підтверджують відповідність підставам, встановленим на виконання вимог Закону з урахуванням Особливостей. 1.Документи (інформація), яку встановлює Замовник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону*. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*** учасник повинен надати: 1.1. довідку в довільній формі із зазначенням: ? найменування контрагента, ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник завантажив файл «13. Довідка про наявність досвіду.pdf», у якому ФОП Єрмолаєва Лариса Валентинівна зазначила предмет договору: «Відеокамера Dahua DHSD6CE445GBHNR та 8-канальний Smart 1U 1HDD WizSense DH1- NVR2108-12». Проте предмет закупівлі у відкритих торгах — це Портовий РоЕ комутатор, що зазначено у технічній характеристиці та коді за ЄЗС ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження (Портовий РоЕ комутатор). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 1.Документи (інформація), що підтверджують відповідність підставам, встановленим на виконання вимог Закону з урахуванням Особливостей. 1. Документи (інформація), яку встановлює Замовник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону*. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*** учасник повинен надати: 1.2. копію договору (договорів) зі всіма сторінками та з усіма додатками до нього щодо кожного договору (договорів) зазначеного(их) Учасником в сформованій довідці довільній формі згідно п. 1.1. *** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, відповідно до умов якого здійснювалося постачання обладнання (Портовий РоЕ комутатор) згідно технічних вимог викладених в додатку 1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник завантажив файл «Договір поставки № 0303-25.pdf», у якому ФОП Єрмолаєва Лариса Валентинівна (далі — «Постачальник») передає у власність «Покупця» (далі — «Товар»), що зазначений у Специфікації, зокрема: «Відеокамера Dahua DHSD6CE445GBHNR та 8-канальний Smart 1U 1HDD WizSense DH1- NVR2108-12». Згідно з вимогами, поданого договору не можна вважати «аналогічним за предметом закупівлі» договором, оскільки предмет договору (відеокамера) не відповідає предмету закупівлі — портувому РоЕ комутатору. Договір, наведений у тендерній пропозиції, не відповідає вимогам щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом договору, визначеним у технічному додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 1. «Тендерна (цінова) пропозиція» складена і заповнена Учасником за формою, що наведена у РОЗДІЛ VII тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник завантажив файл «11. Цінова пропозиція.pdf», у якому ФОП Єрмолаєва Лариса Валентинівна згідно з вимогами до заповнення таблиці, у графі «Найменування товару» має вказати конкретну назву (марку, модель тощо) запропонованого товару. Надану цінову пропозицію треба доповнити інформацією. ** Учасник має вказати конкретну назву (марку, модель тощо) запропонованого товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за даним предметом закупівлі). Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі на виконання вимоги тендерної документації надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з датою формування 19.05.2024 року, що є більше ніж дата оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі 11.07.2025 року. Витяг не відповідає вимогам, оскільки його дата формування має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Створено
25.07.2025 11:17
Надати до
26.07.2025 11:17
Договір
UA-2025-07-11-008002-a-a1
Підписаний і діє
Номер
130
250 488 грн.
250 488 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
72 (штуки)
4-х Портовий РоЕ комутатор
Номенклатура
4-х Портовий РоЕ комутатор
Кількість
72
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
8-ми Портовий РоЕ комутатор
Номенклатура
8-ми Портовий РоЕ комутатор
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43022656

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2709403684

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.08.2025 13:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
411 900 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
411 900 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності