Показати схожі тендери

Закупівля Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-007770-a
Id Tender fa357a5793bb4f25a3caf219a918aa87
План UA-P-2025-07-11-008760-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 14:35
Остання зміна 04.08.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 943 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
54 717.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 14:35 до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 14:35
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 14:35
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 13:55
до 23.07.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 15:39
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 15:39
до 04.08.2025 10:27
Період уточнень
з 11.07.2025 14:35 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 14:35 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 13:55 до 23.07.2025 15:39
Період кваліфікації
з 21.07.2025 13:55 до 23.07.2025 15:39
Основні параметри
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 943 500 грн.
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Назва предмета закупівлі
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Очікувана вартість
10 943 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54717,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 13:32
Закінчення аукціону
21.07.2025 13:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Код ДК 021:2015
33160000-9 - Устаткування для операційних блоків
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводиться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 15 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов`язаний доставити Товар за адресою: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська, буд. 56. Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику до 24.12.2025 року включно. Постачання товару здійснюється на підставі заявки, направленої Замовником на електронну адресу Постачальника або за телефоном, дані про які зазначені у даному Договорі та не має перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів. Товар повинен бути поставлений не пізніше 24 грудня 2025 року.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Пропозиція:
9 562 800.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД"
Пропозиція:
8 562 827.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 13:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Погоріла Яна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380463738390
Замовник
ЄДРПОУ
34549336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Київська, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Період вимог/скарг з 23.07.2025 15:39 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 13:55 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД"переможцем, оскільки його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Документи кваліфікації
23.07.2025 15:39
Довідка НАЗК
23.07.2025 15:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.07.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-11-007770-a-c1
Підписаний і діє
Номер
464HW/2025
8 562 827.1 грн.
8 562 827.1 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Номенклатура
Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
8 562 827.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34549336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43871582

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.08.2025 10:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000022
Дата створення проекту
04.08.2025 11:35
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 15:47
Дата публікації висновку про результати
25.08.2025 16:26
Дата завершення усунення порушень
29.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 № 52-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-07-11-007770-a 11.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 11.07.2025 № 119 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРВІНД» (далі – ТОВ «ХАРВІНД»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.07.2025 № 124 щодо визначення ТОВ «ХАРВІНД» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 23.07.2025, договір від 04.08.2025 № 464HW/2025, укладений Замовником з ТОВ «ХАРВІНД» (далі – Договір), додаткову угоду від 07.08.2025 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 04.08.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.08.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.08.2025 00:00
Дата публікації
25.08.2025 16:26
Документи висновку
25.08.2025 16:26
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації», очікуваною вартістю 10 943 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-11-007770-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Просимо пояснити з якої причини та на підставі яких документів, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082, тендерну документацію уповноваженою особою Замовника підписано особистим кваліфікованим носієм «КНЕДП АТ «Ощадбанк»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 12:30
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:31
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо процедури закупівлі «Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації»
У межах проведення моніторингу (UA-M-2025-08-04-000022) процедури закупівлі «Ендоскопічна стійка за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (33168100-6 — Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації» за номером ID: UA-2024-06-03-006028-a відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник, КНП «ПЦМЛ») надає відповіді (пояснення) на запит органу державного фінансового контролю. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалися відповідно до потреб КНП «ПЦМЛ», з метою покращення діяльності КНП «ПЦМЛ», норм чинного законодавства, оптимального співвідношення ціни та якості, та на підставі службової записки лікаря-хірурга/ендоскопіста Антоненка О.М. від 16.05.2025 р. (копія додається). Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась з урахуванням аналізу та збору інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, виробників, даних в електронній системі закупівель "Prozorro"), з урахуванням Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та із цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання, у відповідь на запити на отримання комерційних пропозицій, щодо можливості поставок медичного обладнання в комплектації та відповідними медико-технічними вимогами (що були зазначені в службовій записці лікаря -хірурга/ендоскопіста Антоненка О.М. від 16.05.2025 р. (запити додаються). В результаті чого, було отримано три комерційні пропозиції, що додаються. За результатами отриманих комерційних пропозицій була розрахована очікувана вартість предмета закупівлі (розрахунок додається). 2. Просимо пояснити з якої причини та на підставі яких документів, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082, тендерну документацію уповноваженою особою Замовника підписано особистим кваліфікованим носієм «КНЕДП АТ «Ощадбанк»? При формуванні кваліфікованого електронного підпису (тип носія: Е-Тоken) керівника - Погорілої Яни Вікторівни та Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня», в банківській установі АТ «Ощадбанк» КНП «ПЦМЛ», була подана Заявка на отримання доступу до Програмно-апаратного комплексу по Договору на передачу платіжних документів для зарахування заробітної плати з використанням програмно-апаратного комплексу № 88-Б від „04? січня 2017 р. (Додаток 3 До Договору про передачу платіжних документів для зарахування заробітної плати з використанням програмно-апаратного комплексу № 88-Б від „04? січня 2017 р.), якою надавалися права доступ до Програмно-апаратного комплексу посадовій особі – Погоріла Яна Вікторівна з повноваженнями: візування операцій «Директор». Копії заявок додаються. Щорічно АТ «Ощабанк» здійснює поновлення серійного номеру сертифікату ключа Користувача (власнику особистого ключа) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ». В результаті чого Уповноваженою особою – Погорілою Яною Вікторівною було прийнято КЕП, сформований банківською установою АТ «Ощадбанк» за кваліфікований електронний підпис посадової особи. Наразі прийнято рішення про формування кваліфікованого електронного підпису іншим кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг (КНЕДП). Також, хочемо зазначити, що такий спосіб підписання КЕП не призвів до неможливості забезпечення: - ефективного та прозорого здійснення закупівлі, - створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, - запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, - неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів. Окремо зазначаємо, що пояснення на запит органу державного фінансового контролю надаються Уповноваженою особою – Тетяна ЛЕПСЬКА, у зв’язку з тим, що ПОГОРІЛА Яна Вікторівна перебуває на лікарняному, що підтверджується листком непрацездатності № 18101410-2033534939-1, дата відкриття – 28.07.2025. Згідно наказу КНП «ПЦМЛ» від 29.05.2025 №110 «Про призначення Уповноваженої (-их) особи (осіб) та затвердження Положення про Уповноважену (-их) особу (осіб) Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Наказ 110) на підприємстві призначено Уповноваженими особами відповідальними за організацію та проведення закупівель (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII) товарів, робіт і послуг відповідно до затвердженого Річного плану закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» та оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель наступних працівників: - директора Яну ПОГОРІЛУ - головного бухгалтера – Тетяну ЛЕПСЬКУ - медичного директора – Олега БЛИЗНЮКА Пунктом 4 Наказу 110 передбачено, що «На період відсутності однієї з Уповноважених осіб (відрядження, відпустка, лікарняний та ін.) виконання її обов’язків покладається на будь-яку іншу Уповноважену особу, в залежності від поточного навантаження.». Копія наказу додається. Уповноважена особа Тетяна ЛЕПСЬКА
Рішеня
08.08.2025 14:07
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 943 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 943 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності