Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля модуля інтеграції систем оповіщення зі встановленням за кодом CPV за ДК 021:2015: 38820000-9 Пристрої дистанційного керування від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-007573-a
Id Tender 95e6ce8ec6594189b8d657681586f0fc
План UA-P-2025-07-11-009160-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 14:29
Остання зміна 08.08.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 276.38 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
191.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 14:28 до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 14:28
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 14:28
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00
до 23.07.2025 12:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 12:40
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 12:40
до 08.08.2025 13:21
Період уточнень
з 11.07.2025 14:28 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 14:28 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00 до 23.07.2025 12:40
Період кваліфікації
з 19.07.2025 00:00 до 23.07.2025 12:40
Основні параметри
Закупівля модуля інтеграції систем оповіщення зі встановленням за кодом CPV за ДК 021:2015: 38820000-9 Пристрої дистанційного керування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 276.38 грн.
Закупівля модуля інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Назва предмета закупівлі
Закупівля модуля інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Очікувана вартість
38 276.38 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
191,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модуль інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Код ДК 021:2015
38820000-9 - Пристрої дистанційного керування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 банківських днів з дати підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРАНДМАУЕР"
Пропозиція:
38 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
11.07.2025 14:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фіголь Леся Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442413147
Замовник
ЄДРПОУ
24521399
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Волинська, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля модуля інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Період вимог/скарг з 23.07.2025 12:40 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації
Документи кваліфікації
23.07.2025 12:40
Довідка НАЗК
23.07.2025 12:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ПП "БРАНДМАУЕР" (код ЄДРПОУ 45498792) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані). ПП "БРАНДМАУЕР" не надали вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - у разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи. ПП "БРАНДМАУЕР" не надали вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно п. 4.3. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - Лист-гарантія в довільній формі: Що предмет закупівлі та учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». ПП "БРАНДМАУЕР" не надали вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно п. 4.7. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації. ПП "БРАНДМАУЕР" не наклав КЕП відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно пп. 7 п.5. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. При підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. ПП "БРАНДМАУЕР" надали тендерну пропозицію без зазначення типу, марки або виробника (в разі відсутності торгової марки), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати Витяг з ЄДРПОУ; 2) Надати опис документів; 3) Надати лист відповідно п. 4.3. Додатку 1; 4) Накласти КЕП відповідно п. 4.7. Додатку 1 та відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації; 5) Надати тендерну пропозицію із зазначенням типу, марки або виробника.
Створено
22.07.2025 11:39
Надати до
23.07.2025 11:39
Договір
UA-2025-07-11-007573-a-b1
Підписаний і діє
Номер
230/2025
38 000 грн.
31 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Номенклатура
Модуль інтеграції систем оповіщення зі встановленням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24521399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРАНДМАУЕР"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРАНДМАУЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45498792

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 276.38 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413147
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 276.38 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413147
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності