Показати схожі тендери

Закупівля лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004 від Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-007375-a
Id Tender cc44086e918e45f4876bc1aa0e5b43c2
План UA-P-2025-07-11-008522-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.07.2025 14:22
Остання зміна 01.08.2025 20:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 592 792 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 963.96 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 14:21 до 19.07.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 14:21
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 14:21
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:37
до 26.07.2025 21:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 17:21
до 01.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.07.2025 21:14
-
Період уточнень
з 11.07.2025 14:21 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 14:21 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:37 до 26.07.2025 21:14
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:37 до 26.07.2025 21:14
Основні параметри
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 592 792 грн.
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Назва предмета закупівлі
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Примітки
Більш детальна інформація міститься у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Очікувана вартість
8 592 792 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42963,96
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 15:14
Закінчення аукціону
21.07.2025 15:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Код ДК 021:2015
34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39605, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Перемоги, буд.17/6
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання Покупцю. Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставленої видаткової накладної. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 10 банківських днів, з моменту поставки Товару. Оплата здійснюється у національній валюті України - гривні з урахуванням ПДВ, шляхом банківського (безготівкового) переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника відповідно до виставленого Покупцю рахунку, а також видаткової накладної на товару, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за отриманий Товар за цим Договором вважається дата списання грошових коштів, з відповідного рахунку Покупця. У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Головним розпорядником коштів, строк оплати за Товар може бути подовжений з ініціативи Покупця на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року. Моментом оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Датою виникнення податкових зобов’язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов’язаннями перед бюджетом (ст.187.7. ПК України).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг"
Пропозиція:
8 592 702 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АероТехПостач"
Пропозиція:
7 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 15:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
11.07.2025 14:21
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Савченко
Електронна пошта
Телефон
380536758237
Замовник
ЄДРПОУ
43041752
Повна назва
Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ
Поштовий індекс
39605
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вул. Перемоги, буд.17/6
Кваліфікація
Лот № 1 лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Період вимог/скарг з 24.07.2025 17:21 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 15:37 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2.Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Документи кваліфікації
24.07.2025 17:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
21.07.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії” п. 1.3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного* договору. *Під аналогічним договором даного оголошення слід розуміти договори поставок товару аналогічного до предмету закупівлі. На жаль, аналогічний договір на закупівлю запчастин до літака не буде вважатися аналогічним до договору на закупівлю лопатей вертольота. Основна причина полягає в специфіці предмета закупівлі. Хоча і лопаті вертольота, і запчастини до літака є авіаційними комплектуючими, вони належать до різних видів повітряних суден з різними конструктивними особливостями та функціональним призначенням. "Аналогічний договір" має на увазі договір, що підтверджує досвід постачальника у виконанні подібних за характером та складністю поставок. У вашому випадку, це означає досвід у поставці саме лопатей для вертольотів або інших критично важливих, високотехнологічних компонентів для вертолітної техніки, які вимагають схожих виробничих стандартів, процедур контролю якості та логістичних вимог. Літак і вертоліт — це два принципово різні класи повітряних суден, розроблені для вирішення різних завдань. Літак — це швидкий транспорт для переміщення на великі відстані між підготовленими аеродромами. Вертоліт — це унікальна машина, незамінна там, де потрібна маневреність, здатність зависати та можливість працювати без злітно-посадкових смуг. Таким чином, для підтвердження аналогічного досвіду потрібен договір, який відображає релевантний досвід у сфері вертольотних компонентів, що є аналогічним до предмету закупівлі. 2. Згідно вих. №18-07/9 від 18.07.2025р. “Відомості про учасника” та вих. №18-07/1 від 18.07.2025р. “реєстр документів” підприємство перебуває на загальній системі оподаткування. Витяг з реєстру платників ПДВ відсутній.
Створено
23.07.2025 11:50
Надати до
24.07.2025 11:50
Період вимог/скарг з 26.07.2025 21:14 по 01.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 17:21 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно протоколу УО №231 від 26.07.2025р. тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
Документи кваліфікації
26.07.2025 21:14
Довідка НАЗК
26.07.2025 21:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.07.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Створено
25.07.2025 20:42
Надати до
26.07.2025 20:42
Договір
UA-2025-07-11-007375-a-a1
Очікує підписання
8 592 702 грн.
8 592 702 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Номенклатура
лопать несучого гвинта для вертольоту AS 350В3 зав. № 8788, бортовий номер 63, партійний номер товару 355A11003004
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ
Повна назва
Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43041752

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38612076

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 592 792 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 16:00
Замовник:
Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ
Контактний телефон:
380536758237
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 592 792 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 16:00
Замовник:
Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ
Контактний телефон:
380536758237
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності