Показати схожі тендери

Закупівля Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент» від ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-005710-a
Id Tender a66dc96839074b1e90b919d13bbfd448
План UA-P-2025-07-11-006709-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.07.2025 13:02
Остання зміна 30.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 471 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
124 719 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 13:01 до 21.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 13:01
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 13:01
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00
до 24.07.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 15:14
до 30.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.07.2025 16:17
-
Період уточнень
з 11.07.2025 13:01 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 13:01 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00 до 24.07.2025 16:17
Період кваліфікації
з 21.07.2025 00:00 до 24.07.2025 16:17
Основні параметри
Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Закупівля здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення ефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Співфінансується за кошти Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, з урахуванням вимог Рамкової угоди.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
12 471 900 грн.
Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Назва предмета закупівлі
Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Очікувана вартість
12 471 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124719,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
42621100-6 - Токарні верстати з числовим програмним керуванням
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 49 А
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
42623000-9 - Фрезерувальні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 49 А
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НП ТУЛС"
Пропозиція:
12 465 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 13:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Петраш
Електронна пошта
Телефон
+380673472186
Замовник
ЄДРПОУ
02541444
Повна назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17
Поштовий індекс
49055
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Богдана Хмельницького, 49 А
Кваліфікація
Лот № 1 Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:14 по 24.07.2025 16:15
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 00:00 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:14
Довідка НАЗК
24.07.2025 15:14
Повідомлення про рішення
21.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
- Інформація автотранспортного підприємсва зазначену в п. 4.8. додатку 1 - Довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран Учасник надає документи та/або інформацію, необхідні для реалізації програми Ukraine Facility: - інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, або учасник (акціонер) юридичної особи є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (для юридичної особи – резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи – нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією; (інформація підтверджується документом у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного власника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу; тобто в довідці заначити найменування юридичної особи та код ЄДРПОУ та прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) українською мовою і транслітерацією; - інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження товарів, з прийнятних країн, інформація підтверджується наданням у складі тендерної документації сертифікату про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару; - довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо Учасника процедури закупівлі, а саме найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (для учасника- юридичної особи) або прізвище, ім’я по батькові (за наявності) ( для учасника – фізичної особи, у т.ч. фізичної особи – підприємця) українською мовою та транслітерацією; прізвище, ім’я по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі українською мовою та транслітерацією; відповідна інформація надається у разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання; - у разі, якщо учасник процедури закупівлі не має наміру залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців у складі тендерної документації надається довідка у довільній формі щодо незалучення інших суб’єктів господарювання; Доповнити надані технічні специфікації Довідкою в довільній формі із зазначенням інформації про точну кількість, гарантійний строк експлуатації та рік виготовлення запропонованого товару, із посиланням на конкретну торгову марку чи виробника товару. - Якщо Учасник не є виробником, він має надати авторизаційний лист від імпортера-постачальника або авторизаційний лист від виробника пропонованого товару. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Створено
21.07.2025 15:22
Надати до
22.07.2025 15:22
Період вимог/скарг з 24.07.2025 16:17 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 16:15 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
24.07.2025 16:17
Повідомлення про рішення
24.07.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000096
Дата створення проекту
28.07.2025 15:40
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 17:12
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 573-67-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
28.07.2025 № 217 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-07-11-005710-a 11.07.2025 ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 17:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Запит міститься у прикріпленому файлі
Рішеня
29.07.2025 10:22
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 10:22
-
29.07.2025 10:23
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 № 217 органами ДАСУ проводиться моніторингу закупівлі «Токарний верстат з ЧПК по металу; з системою прив'язки інструменту; діаметр оброблювальної заготовки від 20 мм до 330 мм; довжина точіння від 300 мм або «еквівалент»; Фрезерний верстат ЧПК по металу ( з прямим приводом, розмір столу від 920х410мм) або «еквівалент»» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-11-005710-a) На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Розрахунок очікуваної вартість предмету закупівлі здійснювався відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до проведеного моніторингу цін шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ринок ціни та асортименту товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі (у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції), а також порівняння ринкових цін шляхом отримання трьох комерційних пропозицій у постачальників. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до вимог Замовника з урахуванням вимог начальних програм професії «Оператор верстатів з програмним керуванням» з залученням фахівців підприємств-роботодавців, безпосередніх замовників робочих кадрів та відповідно на яких здобувачі освіти проходять виробничу практику в умовах виробництва. На виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на власному веб-сайті: https://vpu17.dp.ua/. 2. Просимо пояснити, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Закупівля здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення ефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Співфінансується за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між Україною та Європейським союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ, Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.04.2024 № 244-р та Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Закупівля здійснюється на виконання Плану України «7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» (про що зазначено в плані закупівель за номером ID UA-P-2025-07-11-006709-a) 3. Просимо надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків). Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам КПКВК 41033800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» (інформація зазначена в плані закупівель за номером ID UA-P-2025-07-11-006709-a опублікована в електронній системі закупівель в полі джерела фінансування) Крім того, повідомляємо, що Протоколом Уповноваженої особи № 164 від 24.07.2025 пропозицію Переможця відхилено, згідно наданого ним листа від 24 липня 2025 року за № 0310/2, у якому зазначено про відмову від участі у закупівлі, у випадку якщо замовником не буде прийнято змінені умови в частині оплати (учасник-переможець зазначив, що постачання товарів за даною Закупівлею можливе лише на умовах попередньої оплати). У зв’язку з відхиленням єдиного Учасника Закупівлі, на момент надання відповіді на Ваш запит закупівля автоматично відхилена електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей. ?
Рішеня
31.07.2025 14:28
Замовник
Документи повідомлення
31.07.2025 14:30
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 471 900 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17
Контактний телефон:
+380673472186
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 471 900 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 00:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17
Контактний телефон:
+380673472186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності