Показати схожі тендери

Закупівля Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» від Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам"янка-Бузької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-005142-a
Id Tender ac57f19087cd4e60ac6bafe9ec72ab47
План UA-P-2025-07-11-005898-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.07.2025 12:47
Остання зміна 03.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
299 608 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 498.04 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 12:46 до 21.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 12:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 12:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 09:00
до 28.07.2025 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 11:54
до 03.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.07.2025 11:54
-
Період уточнень
з 11.07.2025 12:46 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 12:46 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 09:00 до 28.07.2025 11:54
Період кваліфікації
з 21.07.2025 09:00 до 28.07.2025 11:54
Основні параметри
Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
299 608 грн.
Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі»
Назва предмета закупівлі
Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі»
Очікувана вартість
299 608 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1498,04
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі»( столи- 43 шт., лавки-64 шт.)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, вул. Незалежності, 66, вул. Шевченка, 45
Дата постачання по
28.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Акта наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БАЗИС"
Пропозиція:
297 580 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 12:47
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малиновська Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380506577391
Замовник
ЄДРПОУ
42096753
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti, kulturi, turizmu, molodi ta sportu Kam'yanka-Buzkoyi miskoyi radi
Повна назва
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti, kulturi, turizmu, molodi ta sportu Kam'yanka-Buzkoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
80400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Кам'янка-Бузька
Адреса
Незалежності, 20а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі»
Період вимог/скарг з 28.07.2025 11:54 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 09:00 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Вимога додатку №1 ТД 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.Проте договір №10 від 02.01.2025 оренди приміщення не засвідчено нотаріально. Учасник не подав перелік інформації та/або документів, які повинен був подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження вимоги додатку №1 ТД 1.1.2. Крім того в довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.07.2025 №56 включено Автонавантажувач Nissan, що відноситься до транспортного засобу . Проте учасником не надано договір найму (оренди) транспортного засобу, як окремий договір оренди. Учасник не подав перелік інформації та/або документів, які повинен був подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження вимоги додатку №1 ТД 1.1.2. В складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.07.2025 № 58 щодо предмету договору «Послуги ремонту і технічного обслуговування меблів (виготовлення каркасу на ліжка)» проте згідно п. 1.3.1. додатку № 1 ТД Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі договору. Предмет закупівлі - Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі». Учасник не подав перелік інформації та/або документів, які повинен був подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження п. 1.3.1. додатку № 1 ТД . Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
28.07.2025 10:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. 1)Вимога додатку №1 ТД 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.Проте договір №10 від 02.01.2025 оренди приміщення не засвідчено нотаріально. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження вимоги додатку №1 ТД 1.1.2. 2) Крім того в довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.07.2025 №56 включено Автонавантажувач Nissan, що відноситься до транспортного засобу . Проте учасником не надано договір найму (оренди) транспортного засобу, як окремий договір оренди. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження вимоги додатку №1 ТД 1.1.2. 3) В складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.07.2025 № 58 щодо предмету договору «Послуги ремонту і технічного обслуговування меблів (виготовлення каркасу на ліжка)» проте згідно п. 1.3.1. додатку № 1 ТД Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі договору. Предмет закупівлі - Послуги щодо виготовлення меблів для шкільних їдалень з використанням матеріалів замовника за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 «Шкільні меблі». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження п. 1.3.1. додатку № 1 ТД .
Створено
24.07.2025 16:02
Надати до
25.07.2025 16:02
Торги не відбулися
Очікувана вартість
299 608 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради
Контактний телефон:
380506577391
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
299 608 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради
Контактний телефон:
380506577391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності