Показати схожі тендери
Закупівля Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл від КАМ"ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-005126-a
Id Tender 67af20a2efa94814b8b28552f11a5052
План UA-P-2025-07-11-005540-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.07.2025 12:30
Остання зміна 11.09.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 281 697.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 408.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 12:29 до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 12:29
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 12:29
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45
до 10.09.2025 09:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 16:24
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 09:35
-
Період уточнень
з 11.07.2025 12:29 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 12:29 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45 до 10.09.2025 09:35
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45 до 10.09.2025 09:35
Основні параметри
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
закупівлі здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Закупівля фінансується Європейським Союзом (інструмент Ukraine Facility)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 281 697.8 грн.
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Назва предмета закупівлі
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Очікувана вартість
2 281 697.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11408,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:16
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
32313, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, проспект Грушевського, 41в
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Акт приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інші акти і довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно, по мірі виконання робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП"
Пропозиція:
2 183 152 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
2 172 919 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
1 492 240.45 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 09:27
Оголошення про проведення закупівлі
04.08.2025 09:24
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Сідлецька
Електронна пошта
Телефон
+380972062081
Сайт:
https://kpml.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25921037
Повна назва
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
32313
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський р-н, місто Кам'янець-Подільський
Адреса
пр.Грушевського будинок 41-В
Кваліфікація
Лот № 1 Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Період вимог/скарг з 18.08.2025 16:24 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 14:45 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 16:24
Повідомлення про рішення
11.08.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.08.2025 14:45
Надати до
13.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог п. 3.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник закупівлі зокрема повинен надати у складі пропозиції, діючі сертифікати, видані на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020.. Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не надано у складі свої тендерної пропозиції діючого сертифікату, виданого на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 9001:2015. 2. Відповідно до вимог п. 1.1 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен документально підтвердити наявність трудових відносин з наступними ключовими працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до надання послуг, а саме: - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів)- 1 особа; - Iнженер - програмiст - не менше 1 особи; - Інженер – проектант – не менше 1 особи; Для підтвердження наявності трудових відносин із працівниками, які ним зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції надає копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво, або цивільно-правових угод, на працівників які зазначені у Довідці Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі свої тендерної пропозиції не підтверджено документально наявність трудових відносин з інженером-програмістом та не надано копію наказу про призначення на посаду або наказу про сумісництво, або цивільно-правової угоди, на даного працівника 3. Відповідно до вимог п. 1.1 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати наступні документи: Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації елктроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання з питань пожежної безпеки (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі свої тендерної пропозиції відсутні: - документи, що підтверджують проходження навчання (перевірка знань) правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта - документи, що підтверджують проходження навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта та протокол про проходження навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації елктроустановок для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання. - документи, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта. 4. Відповідно до вимог п. 1.2 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен підтвердити наявність наступної матеріально-технічної бази, яке необхідне для надання послуг, а саме: - Офісне приміщення – не менше 1 од.; - Складське приміщення - не менше 1 од; Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ; або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі свої тендерної пропозиції надано Договір оренди приміщення від 22.10.2024 року, строк дії, якого є меншим ніж строк виконання договору про закупівлю. 5. Відповідно до вимог пп.2 п. 1.2 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен додатково для підтвердження відповідності вимог з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, у складі пропозиції надати: - діючий протокол механічного випробовування запобіжних поясів з інформацією про придатність для експлуатації Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі свої тендерної пропозиції не надано діючий протокол механічного випробовування запобіжних поясів з інформацією про придатність для експлуатації. 6. Відповідно до вимог п. 1.3 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати таблицю 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначити наявність досвіду виконання наступних аналогічних договорів із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів: 1) Договір (не менше 1-го) з надання послуг по поточному ремонту протипожежного обладнання та систем протипожежного захисту. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору; - копію (ї) акту (ів) про надання послуг (виконаних робіт) за Договором; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) від підприємства-замовника, який(і) датований(і) 2025 роком. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надано довідку що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням інформації про виконання робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» та копію даного договору з актом виконаних робіт і відгуком до нього, що не відповідає предмету закупівлі та не є аналогічним в розумінні тендерної документації та кваліфікаційного критерію. 7. Відповідно до вимог п. 1. Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3). З цією метою, у складі пропозиції надаються учасником дефектний акт та договірна ціна, розраховані відповідно до технічного завдання в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5 або аналогічному, у тому числі: • договірну ціну (без розрахунків статей витрат); • локальні кошториси; Підписаний уповноваженою особою учасника розрахунок договірної ціни обов’язково долучає в електронному форматі imd, pdf, excel. Однак, ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у складі свої тендерної пропозиції надано вищезазначені документи, однак розрахунок договірної ціни який обов’язково долучається в електронному форматі imd, excel не підписаний уповноваженою особою учасника. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів, а саме: - діючий сертифікат, виданий на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 9001:2015; - надати інформацію та документально підтвердити наявність трудових відносин з інженером-програмістом, та надати копію наказу про призначення на посаду або наказу про сумісництво, або цивільно-правової угоди, на даного працівника»; - документи, що підтверджують проходження навчання (перевірка знань) правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта; - документи, що підтверджують проходження навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта та протокол про проходження навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації елктроустановок для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання; - документи, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки (посвідчення та протоколи), які видані для інженера- проектанта; - посвідчену відповідно до умов тендерної документації копію договору оренди офісного приміщення та складського приміщення дійсного та чинного, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - діючий протокол механічного випробовування запобіжних поясів з інформацією про придатність для експлуатації; - надати таблицю 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначити наявність досвіду виконання наступних аналогічних договорів із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів: 1) Договір (не менше 1-го) з надання послуг по поточному ремонту протипожежного обладнання та систем протипожежного захисту. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору; копію (ї) акту (ів) про надання послуг (виконаних робіт) за Договором; копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) від підприємства-замовника, який(і) датований(і) 2025 роком; - Підписаний уповноваженою особою учасника розрахунок договірної ціни в електронному форматі imd, excel
Створено
13.08.2025 13:21
Надати до
14.08.2025 13:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 16:24 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 15:01
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" є значною за обсягом, окрім того, існує необхідність у детальній перевірці на відповідність умовам тендерної документації. Також відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки станом на 22.08.2025 року залишилось менше, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, у Замовника є аргументоване право за необхідності продовжити строк розгляду до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 15:00
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 3.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник закупівлі зокрема повинен надати у складі пропозиції, діючі сертифікати, видані на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020.. Однак, ТОВ "ТОП ФАЄР" не надано у складі свої тендерної пропозиції діючого сертифікату, виданого на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 45001:2019. 2. Відповідно до вимог п. 1.1 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати наступні документи: Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації елктроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання з питань пожежної безпеки (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта. Однак, ТОВ "ТОП ФАЄР" у складі свої тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації елктроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта 3. Відповідно до вимог п. 1.2 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен підтвердити наявність наступної матеріально-технічної бази, яке необхідне для надання послуг, а саме: - Офісне приміщення – не менше 1 од.; - Складське приміщення - не менше 1 од; Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ; або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Однак, ТОВ "ТОП ФАЄР" у складі свої тендерної пропозиції ненадано посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ; або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 4. Відповідно до вимог пп.2 п. 1.2 розділу ІІ Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що у таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке буде використовуватися ним під час надання послуг. Спосіб документального підтвердження зазначеного Учасником у Таблиці 2 обладнання та устаткування: 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання та устаткування. Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на вказане таке у довідці обладнання та устаткування (транспортні засоби, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 4. Однак, ТОВ "ТОП ФАЄР" у складі свої тендерної пропозиції не надано: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання та устаткування. Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на вказане таке у довідці обладнання та устаткування (транспортні засоби, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 5. Відповідно до вимог п. 1.3 розділу І Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати таблицю 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначити наявність досвіду виконання наступних аналогічних договорів із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів: 1) Договір (не менше 1-го) з надання послуг по поточному ремонту протипожежного обладнання та систем протипожежного захисту. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору; - копію (ї) акту (ів) про надання послуг (виконаних робіт) за Договором; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) від підприємства-замовника, який(і) датований(і) 2025 роком. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" надано довідку що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих №09/23 від 08.08.2025. Однак, дана довідка не містить усієї необхідної інформації визначеної колонкою 2 таблиці 4 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів, а саме: - діючий сертифікат, виданий на ім’я Учасника або субпідрядника ДСТУ ISO 45001:2019; - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання (перевірка знань) охорони праці з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок (посвідчення та протоколи), які видані для електромонтерів охоронно - пожежної сигналізацiї або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів та інженера- проектанта; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ; або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання та устаткування. Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на вказане таке у довідці обладнання та устаткування (транспортні засоби, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. - Учасник повинен надати таблицю 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначити наявність досвіду виконання наступних аналогічних договорів із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, із зазначенням інформації, яка вимагалася у таблиці 4.
Створено
22.08.2025 15:37
Надати до
23.08.2025 15:37
Період вимог/скарг з 10.09.2025 09:35 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 10:20 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 09:35
Довідка НАЗК
10.09.2025 09:35
Повідомлення про рішення
05.09.2025 10:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.09.2025 10:20
Надати до
09.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-11-005126-a-a1
Очікує підписання
1 492 240.45 грн.
1 492 240.45 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Номенклатура
Улаштування систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання); систем централізованого пожежного спостерігання; систем внутрішнього протипожежного водопроводу у навчальному корпусі, їдальні та актовому залі, виробничих майстернях і прохідній будівлі у Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області за адресою: проспект Грушевського №41-в у м. Кам'янець - Подільський, Хмельницька обл
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25921037

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Повна назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41962557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 281 697.8 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972062081
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 281 697.8 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972062081
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності