Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами)) від Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-003993-a
Id Tender 5c866039f3cc40ebbebf5553465df029
План UA-P-2025-07-04-003685-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.07.2025 11:43
Остання зміна 30.07.2025 21:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 100 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 11:43 до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 11:43
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 11:43
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 11:28
до 30.07.2025 14:09
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 15:15
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 14:09
-
Період уточнень
з 11.07.2025 11:43 до 16.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 11:43 до 16.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 11:28 до 30.07.2025 14:09
Період кваліфікації
з 21.07.2025 11:28 до 30.07.2025 14:09
Основні параметри
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))
Відповідно до очікуваних асигнувань на 2025 рік. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
310 000 грн.
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Очікувана вартість
310 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 11:05
Закінчення аукціону
21.07.2025 11:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
64309, Україна, Харківська область, м. Ізюм, проспект Незалежності 2
Дата постачання по
30.09.2025 11:45
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі актів (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. Акти (форма КБ-2в) готує і передає для підписання Замовнику Виконавець. Уповноважений представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє правильність та реальність акту (форма КБ-2в) і підписує його. Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником безготівковим шляхом на поточний рахунок, вказаний Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
303 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Чендей Віталій Михайлович"
Пропозиція:
302 941.24 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 11:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 11:43
Оголошення про проведення закупівлі
11.07.2025 11:40
Тендерна документація
11.07.2025 11:40
Тендерна документація
11.07.2025 11:40
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Думітро Вікторія Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577062545
Факс
+380577051796
Замовник
ЄДРПОУ
14099344
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Період вимог/скарг з 23.07.2025 15:15 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 11:28 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: згідно умов п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Учасник повинен був надати: копії відповідних документів (видаткові накладні / акти введення в експлуатацію / оборотно-сальдові відомості або інші бухгалтерські документи, що підтверджують факт наявності обладнання, машин та механізмів. У складі тендерної пропозиції Учасником не було надано вищезазначені документи. Згідно умов п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Учасник повинен був надати: аналогічний договір який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту; оригінал (оригінали) або копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у таблиці за формою ІІ, аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі(не менше одного), та/або того, що виконується (не більше одного); оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та оригінал (оригінали) або копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про обсяг виконання наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до інформації про виконання учасником зобов’язань за договором (кожного з наданих договорів), вказаного (вказаних) у графі 5 таблиці за формою ІІ; та/або оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне та своєчасне виконання учасником умов договору (виконаного, або того, що виконується), (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів). У складі тендерної пропозиції Учасником не було надано вищезазначені документи. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
23.07.2025 15:15
Повідомлення про рішення
23.07.2025 15:11
Пропозиція, що перемогла
21.07.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 11:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 11:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи (протокол №33 від 22.07.2025) Вимога про усунення невідповідностей: 1. № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям* 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** 1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену та заповнену у довільній формі. У довідці учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі; На підтвердження наявності обладнання, машин та механізмів Учасник надає копії відповідних документів (видаткові накладні / акти введення в експлуатацію / оборотно-сальдові відомості або інші бухгалтерські документи, що підтверджують факт такої наявності) Учасником не надано копії відповідних документів (видаткові накладні / акти введення в експлуатацію/оборотно-сальдові відомості або інші бухгалтерські документи, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази) які зазначено в довідці. 2. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1)довідку щодо аналогічних договорів, (не менше одного) у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІ: Форма ІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» №№з/п Назва, код згідно з ЄДРПОУ та адреса замовника (ген.підрядника) якому здійснювалось виконання робіт/надання послуг Номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, строк дії договору Посада, прізвище, ім`я, по батькові, посада, номер телефону контактної особи замовника (ген.підрядника) Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором, «виконано в обсязі., сума…. (грн.)» 1 2 3 4 5 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори) виконаний (виконані) (не менше одного), та/або той, що виконується (не більше одного) Учасником в якості підрядника або субпідрядника, а саме: договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі. 2) оригінал (оригінали) або копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у таблиці за формою ІІ, аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі(не менше одного), та/або того, що виконується (не більше одного). 3) оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та оригінал (оригінали) або копію(копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про обсяг виконання наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до інформації про виконання учасником зобов’язань за договором (кожного з наданих договорів), вказаного (вказаних) у графі 5 таблиці за формою ІІ; 4) та/або оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне та своєчасне виконання учасником умов договору (виконаного, або того, що виконується), (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів). Учасником надано аналогічний договір який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з капітального ремонту. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії відповідних документів (видаткові накладні / акти введення в експлуатацію/оборотно-сальдові відомості або інші бухгалтерські документи, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази) які зазначено в довідці та аналогічний договір який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту; оригінал (оригінали) або копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у таблиці за формою ІІ, аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі(не менше одного), та/або того, що виконується (не більше одного); оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та оригінал (оригінали) або копію(копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про обсяг виконання наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до інформації про виконання учасником зобов’язань за договором (кожного з наданих договорів), вказаного (вказаних) у графі 5 таблиці за формою ІІ; та/або оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне та своєчасне виконання учасником умов договору (виконаного, або того, що виконується), (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів).
Створено
22.07.2025 10:08
Надати до
23.07.2025 10:08
Період вимог/скарг з 30.07.2025 14:09 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:15 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:10
Довідка НАЗК
30.07.2025 14:09
Повідомлення про рішення
30.07.2025 14:08
Пропозиція, що перемогла
23.07.2025 15:16
Витяг з ЄДР
23.07.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-11-003993-a-b1
Очікує підписання
303 600 грн.
303 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Номенклатура
Поточний ремонт з елементами захисту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, просп Незалежності, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14099344

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14061407

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
310 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
310 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності