Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell від ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-003032-a
Id Tender 1a377ac809f3481791af20cbb7c30130
План UA-P-2025-07-11-000418-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.07.2025 11:07
Остання зміна 01.08.2025 15:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
584 087.52 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 920.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 11:06 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 11:06
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 11:06
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 13:15
до 24.07.2025 16:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 16:52
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.07.2025 16:52
до 01.08.2025 15:37
Період уточнень
з 11.07.2025 11:06 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 11:06 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 13:15 до 24.07.2025 16:52
Період кваліфікації
з 22.07.2025 13:15 до 24.07.2025 16:52
Основні параметри
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
584 087.52 грн.
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Назва предмета закупівлі
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Очікувана вартість
584 087.52 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2920,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 12:52
Закінчення аукціону
22.07.2025 13:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03151, Україна, м. Київ, м. Київ, Святослава Хороброго, 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно з розділом 4 "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" проекту договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ ПАРТНЕРС"
Пропозиція:
579 546 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН"
Пропозиція:
570 240 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 12:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 11:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілона Григоренко
Електронна пошта
Телефон
+380442993575
Сайт:
http://land.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39411771
Повна назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Святослава Хороброго, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Період вимог/скарг з 24.07.2025 16:52 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 13:15 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 16:52
Довідка НАЗК
24.07.2025 16:52
Повідомлення про рішення
22.07.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБКОММУНІКЕЙШЕН» надано довідку від 21.07.2025 вих. № 5240/25-т про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до наданої довідки учасник мав досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з державним підприємством «Український державний центр радіочастот», код ЄДРПОУ 01181765 (Договір від 09 серпня 2022 року № 85). Згідно з наданою довідкою зазначено документ, що підтверджує виконання договору: «Звіт про виконання Договору процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-21-005551-a». Надано копію вказаного договору (з додатковою угодою), згідно з яким передбачено підписання сторонами акту прийому-передачі послуг, що є підтвердженням належного надання Послуг у відповідному періоді (п. 6.6. розділу 6 Договору від 09 серпня 2022 року № 85). Однак, на підтвердження виконання зазначеного договору учасником надано Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-06-21-005551-a. Разом з тим, звіт про виконання договору, оприлюднений замовником в електронній системі закупівель, не є документом згідно з умовами договору, що підтверджує виконання учасником вказаного у довідці договору. Таким чином, учасником в довідці від 21.07.2025 вих. № 5240/25-т про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено документ(и), що підтверджують виконання договору (згідно з умовами договору). Також не надано копії таких документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання учасником вказаного у довідці договору в повному обсязі. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатка 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовником вимагалося документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022-2025 років (щонайменше одного, за формою згідно з додатком 3.1 до тендерної документації). 1.2. На підтвердження інформації, указаної у довідці, учасник повинен зокрема надати: - копії документів (згідно з умовами договору (договорів)), що підтверджують виконання учасником вказаного (вказаних) у довідці договору (договорів) в повному обсязі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Виконати належним чином вимоги, зазначені у пункті 1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатка 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», шляхом надання: - Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій мають бути зазначені документ(и), що підтверджують виконання такого договору (згідно з умовами такого договору). - Копій документів згідно з умовами договору, що підтверджують виконання учасником вказаного у довідці договору в повному обсязі.
Створено
23.07.2025 16:31
Надати до
24.07.2025 16:31
Договір
UA-2025-07-11-003032-a-b1
Підписаний і діє
Номер
70-Г
570 240 грн.
475 200 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Номенклатура
Послуги з активації технічної підтримки системи збереження даних та сервера Dell
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Повна назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39411771

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44286426

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 15:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 087.52 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Контактний телефон:
+380442993575
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 087.52 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Контактний телефон:
+380442993575
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності