Показати схожі тендери

Закупівля Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-11-001095-a
Id Tender 00800bf60c41435dab47d5a9dee3f0b4
План UA-P-2025-07-11-000654-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.07.2025 09:47
Остання зміна 01.08.2025 17:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 419.93 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32.1 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2025 09:46 до 21.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2025 09:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2025 09:46
до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:41
до 31.07.2025 12:09
Залишилось 3 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 19:32
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 12:09
-
Період уточнень
з 11.07.2025 09:46 до 18.07.2025 00:00
Період оскарження
з 11.07.2025 09:46 до 18.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:41 до 31.07.2025 12:09
Період кваліфікації
з 22.07.2025 12:41 до 31.07.2025 12:09
Основні параметри
Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 419.93 грн.
Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Назва предмета закупівлі
Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Очікувана вартість
6 419.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32,1
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 12:18
Закінчення аукціону
22.07.2025 12:41
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Паливний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Опис предмета закупівлі
Паливний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Код ДК 021:2015
42913400-3 - Бензинові фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Фільтр осушувач (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Опис предмета закупівлі
Фільтр осушувач (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Код ДК 021:2015
42913500-4 - Повітрозабірні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Масляний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Опис предмета закупівлі
Масляний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Код ДК 021:2015
42913300-2 - Оливні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Фільтр повітряний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Опис предмета закупівлі
Фільтр повітряний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Код ДК 021:2015
42913500-4 - Повітрозабірні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Фільтр повітряний (номер шасі транспо-ртного засобу Y3M530905H0000249)
Опис предмета закупівлі
Фільтр повітряний (номер шасі транспо-ртного засобу Y3M530905H0000249)
Код ДК 021:2015
42913500-4 - Повітрозабірні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905H0000249)
Опис предмета закупівлі
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905H0000249)
Код ДК 021:2015
42913300-2 - Оливні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу 6FPPXXMJ2PLK13999)
Опис предмета закупівлі
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу 6FPPXXMJ2PLK13999)
Код ДК 021:2015
42913300-2 - Оливні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
6 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЯЦИНА ЛЮБОМИР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
6 246 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.07.2025 09:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.07.2025 09:45
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.07.2025 09:45
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сєніна Надія Мирославівна
Електронна пошта
Телефон
380954138722
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Період вимог/скарг з 28.07.2025 19:32 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 12:41 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
При розгляді документів тендерної пропозиції учасника ФОП ЯЦИНИ ЛЮБОМИРА ІВАНОВИЧА (ІПН 2789209571) щодо закупівлі UA-2025-07-11-001095-a, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, було прийняте рішення про затвердження повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 24 липня 2025 року о 21 годині 33 хвилини в електронній системі закупівель було опубліковане зазначене повідомлення. Еелектронною системою закупівель визначена кінцева дата та час усунення невідповідностей, а саме 25 липня 2025 року о 21 годині 33 хвилини. Учасником ФОП ЯЦИНОЮ ЛЮБОМИРОМ ІВАНОВИЧЕМ (ІПН 2789209571) не виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, у строк визначений електронною системою закупівель. Абзацем 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.07.2025 19:29
Повідомлення про рішення
22.07.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. У випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. 3. Заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 4. Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 5. Ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом. 6. Довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 7. Лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 8. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП ЯЦИНОЮ ЛЮБОМИРОМ ІВАНОВИЧЕМ (ІПН 2789209571) на виконання зазначеної вимоги тендерної документації надані документи з невідповідністями, а саме: 1. Надана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації, в якій не заповнені рядок 7, в якому зазначаються П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника та рядок 8, в якому зазначаються П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). 2. Не надана інформація щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників, в такому випадку, на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. 3. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 4. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 5. Не надано ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом. 6. Не надано довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 7. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 8. Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно надати 1. Тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації, із заповненням рядку 7, в якому зазначаються П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника та рядку 8, в якому зазначаються П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). 2. Надати інформацію щодо того, чи є Учасник процедури закупівлі об’єднанням учасників, в такому випадку, на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. 3. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 4. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 5. Надати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом. 6. Надати довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 7. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 8. Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним, якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Створено
24.07.2025 21:33
Надати до
25.07.2025 21:33
Період вимог/скарг з 31.07.2025 12:09 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 19:32 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 12:09
Довідка НАЗК
31.07.2025 12:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.07.2025 19:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2025 09:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: 1. заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. інформація учасника, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації; 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. заповнений та підписаний Додаток 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію і документи (якщо передбачені Замовником), які передбачені Додатком 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації; 5. заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом; 8. довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 10. лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 11. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1. Не надана заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) надало аналогічний договір на суму 23549,00 грн. та видаткова накладна до нього на суму 23189,00 грн., що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі; 3. Не надана інформація щодо того, чи є ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) об’єднанням учасників, та, відповідно, у разі участі в такому об’єднанні, не надана на кожного з учасників такого об’єднання окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надано заповнений та підписаний Додаток 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію і документи (якщо передбачені Замовником), які передбачені Додатком 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації з невідповідностями. А саме, в табличній частині Додатку 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації не заповнена передбачена в стовпці 7 інформація та доданий зайвий, не передбачений формою стовпець до таблиці. 5. Не наданий заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Не надані відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) наданий лист від 09.07.2025 про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено, при цьому дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації» 11 липня 2025 року. Таким чином, при наданні зазначеного листа у складі тендерної пропозиції, учасником допущена формальна несуттєва помилка. 8. Надано довідку в довільній формі від 09.07.2025 про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, при цьому дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації» 11 липня 2025 року. Таким чином, при наданні зазначеної довідки у складі тендерної пропозиції, учасником допущена формальна несуттєва помилка 10. Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 11. Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП).. Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику у строк, визначений Особливостями Учаснику необхідно: 1. Надати заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації; 3. у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це; 4. Надати заповнений та підписаний Додаток 1.4 до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" у відповідності із передбаченою формою, з обов’язковим заповненням стовпця 7 таблиці; 5. Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 6. Надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7. Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 8. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Створено
29.07.2025 16:48
Надати до
30.07.2025 16:48
Договір
UA-2025-07-11-001095-a-b1
Очікує підписання
6 250 грн.
6 250 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Паливний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Номенклатура
Паливний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр осушувач (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Номенклатура
Фільтр осушувач (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Масляний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Номенклатура
Масляний фільтр (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр повітряний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Номенклатура
Фільтр повітряний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905F0000101)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр повітряний (номер шасі транспо-ртного засобу Y3M530905H0000249)
Номенклатура
Фільтр повітряний (номер шасі транспо-ртного засобу Y3M530905H0000249)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905H0000249)
Номенклатура
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу Y3M530905H0000249)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу 6FPPXXMJ2PLK13999)
Номенклатура
Фільтр масляний (номер шасі транспортного засобу 6FPPXXMJ2PLK13999)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38355198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 419.93 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 12:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 419.93 грн.
Період подання пропозицій
до 21.07.2025 12:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380954138722
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності