Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100))) від НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-012126-a
Id Tender 1f52af2e17584705b23b9b1bcfdbcc38
План UA-P-2025-07-10-014824-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 22:29
Остання зміна 09.09.2025 11:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
625 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 125 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 22:26 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 22:26
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 22:26
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:05
до 26.08.2025 20:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 22:08
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 20:27
до 09.09.2025 11:39
Період уточнень
з 10.07.2025 22:26 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 22:26 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:05 до 26.08.2025 20:27
Період кваліфікації
з 22.07.2025 16:05 до 26.08.2025 20:27
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
625 000 грн.
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Очікувана вартість
625 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3125,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 750
Аукціон
Cтарт аукціону
22.07.2025 15:36
Закінчення аукціону
22.07.2025 16:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Код ДК 021:2015
09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі
Ідентифікатор категорії
09111100-936719-40996564
Кількість
66
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Вид
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Значення, яке очікується

кам'яне

Вимога
Відповідність ДСТУ 7146
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Вимога
Відповідність ДСТУ 3472
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Вимога
Назва продукціі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Значення, яке очікується

збагачене розсортоване

Вимога
Походження
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Значення, яке очікується

Західний Донбас

Львівсько-Волинський басейн

Вимога
Марка
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 20:05
Значення, яке очікується

Г

Вимога
Розмір кусків
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 20:05
Значення, яке очікується

13-100

Вимога
Марка
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.07.2025 22:26
Дата архівування
17.07.2025 20:05
Значення, яке очікується

country.ДГ

Вимога
Розмір кусків
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.07.2025 22:26
Дата архівування
17.07.2025 20:05
Значення, яке очікується

13-100

13-25

Вимога
Марка
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.07.2025 20:05
Значення, яке очікується

Г

Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Пропозиція:
537 504 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
Пропозиція:
540 540 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Енергозахід"
Пропозиція:
623 304 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.07.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 20:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Дан
Електронна пошта
Телефон
+380977000854
Замовник
ЄДРПОУ
25452499
Повна назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90571
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський район село Нижня Апша
Адреса
ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Період вимог/скарг з 30.07.2025 22:08 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 16:05 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
«учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Документи кваліфікації
30.07.2025 22:08
Повідомлення про рішення
30.07.2025 22:05
-
26.07.2025 22:00
Електроний протокол про продовження строку
22.07.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із великим обсягом перевірки матеріалів тендерної пропозиції та технічних умов, достовірності зазначеної інформації у документації тендерної пропозиції такого Учасника, що не залежать в умовах правового режиму воєнного стану від уповноваженої особи, може настати ситуація щодо неможливості своєчасного прийняття та публікації інформації щодо прийняття рішення, відтак у Замовника виникла необхідність щодо продовження строку її розгляду.
Дата продовження строку розгляду
26.07.2025 22:00
Дата кінця розгляду
20.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 Роздлілу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей та надаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі з урахуванняv пункту 4 Розділу V, коли подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Проте, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» подано пропозицію у формі електронних файлів: «Пропозиція.rar», «g07252550.zip», «Аналогічні договори.rar», які мають розширення «.rar», «zip», які в свою чергу не забезпечують можливість можливість їх перегляду в будь-якому форматі електронних документів, наприклад, PDF, DOCX, TXT, HTML, та інші. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з порушеного питання, опублікуйте зазначені файли у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
26.07.2025 22:02
Надати до
27.07.2025 22:02
Період вимог/скарг з 05.08.2025 22:46 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 22:08 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.08.2025 22:46
Повідомлення про рішення
05.08.2025 22:44
-
30.07.2025 22:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну системі закупівель протягом 24 годин, а саме: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 1.5 до ТД.) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), абзац 2 підпункту 9 пункту 4 ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиціїі, в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На виконання абзацу 2 підпункту 9 пункту 4 ВИМОГ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, Учасником надано в складі пропозиції електронний документ «3457_ЕНЕРГОПРОЕКТ_ЛТД_Гарантія_16_07_2025» з інформацією, подання якої передбачається тендерною документацією, та яка не відповідає дійсності в частині дати рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виконати вимогу: Привести у відповідність, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну системі закупівель, що підтверджують відповідність виконання вимоги пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації – «Забезпечення тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 1 Роздлілу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей та надаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі з урахуванняv пункту 4 Розділу V, коли подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Проте, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» (ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД») подано пропозицію у формі електронних файлів: «Банківська гарантія 3457.zip», який має розширення «zip», які в свою чергу не забезпечують можливість можливість їх перегляду в будь-якому форматі електронних документів, наприклад, PDF, DOCX, TXT, HTML, та інші. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з порушеного питання, опублікуйте зазначені файли у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
01.08.2025 21:21
Надати до
02.08.2025 21:21
Період вимог/скарг з 26.08.2025 20:27 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 22:46 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 20:27
Довідка НАЗК
26.08.2025 20:27
Повідомлення про рішення
26.08.2025 20:23
-
22.08.2025 20:16
Електроний протокол про продовження строку
05.08.2025 22:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну системі закупівель протягом 24 годин, а саме: Згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, до яких можна віднести «подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо)», пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей та надаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі з урахуванняv пункту 4 Розділу V, коли подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо, на виконання чого Учасником ПП "Енергозахід" подано пропозицію у формі електронних файлів: «аналог.rar», «ГАРАНТІЯ 2031(ЗМІНИ ).zip», які мають розширення «.rar», «.zip», які в свою чергу не забезпечують можливість можливість їх перегляду в будь-якому форматі електронних документів, наприклад, PDF, DOCX, TXT, HTML, та інші, у зв’язку з чим їх замовник не може віднести до форми електронних файлів формат документів яких забезпечує можливість їх перегляду. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з порушеного питання, опублікуйте зазначені файли у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
08.08.2025 19:36
Надати до
09.08.2025 19:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа, Олена Дан повідомила, що через публікацію рішення № 12804-р/пк-пз від 19.08.2025 року КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про відмову товариству з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" (код ЄДРПОУ:40401054) у задоволенні скарги від 10 серпня 2025 № UA-2025-07-10-012126-a.a1., та виваженим прийняттям наступного рішення з використанням ч. 10 ст. 29 Закону замовник продовжує строк розгляду наступної пропозиції, який не міг перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку із наведеним та прийняттям виваженого рішення у тому числі перевірки матеріалів тендерної пропозиції та технічних умов, достовірності зазначеної інформації у документації тендерної пропозиції такого Учасника, що не залежать в умовах правового режиму воєнного стану у Замовника виникла необхідність щодо продовження строку її розгляду. ВИРІШИЛА: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОЗАХІД" за предметом закупівлі товару: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100))), що опубліковано на порталі Уповноваженого органу за номером Оголошення UA-2025-07-10-012126-a відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону. 2. Забезпечити оприлюднення рішення через авторизований електронний майданчик https://my.zakupivli.pro в електронній системі закупівель PROZORRO.GOV.UA.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 20:15
Дата кінця розгляду
03.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-10-012126-a-c1
Підписаний і діє
Номер
81
623 304 грн.
519 420 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
66 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Кількість
66
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25452499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Енергозахід"
Повна назва
ПП "Енергозахід"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36084263

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000020
Дата створення проекту
16.09.2025 15:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 15:41
Дата публікації висновку про результати
08.10.2025 10:54
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.09.2025 № 62-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16.09.2025 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-10-012126-a 10.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 15:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, наявності підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нижньоапшанського ліцею "Апша" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.07.2025 № 1007, зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 17.07.2025 № 1707; роз’яснення Замовника, надані на звернення учасників щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» (далі – ТОВ «Енергопроект ЛТД»), приватних підприємств «СУЗІР’Я» та «Енергозахід» (далі – ПП «СУЗІР’Я» та ПП «Енергозахід»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розміщені учасникам ТОВ «Енергопроект ЛТД», ПП «СУЗІР’Я» та ПП «Енергозахід»; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СУЗІР’Я» від 30.07.2025 №3007; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» від 05.08.2025 №0508; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 19.08.2025 № 12804-р/пк-пз; протокол уповноваженої особи щодо прийняття про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «Енергозахід» від 26.08.2025 № 2608; повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2025; договір від 08.09.2025 року №81; додаткова угода № 1 від 08.09.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17 вересня та 02 жовтня 2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я» та наявності підстав для її відхилення встановлено наступне. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я» (протокольне рішення уповноваженої особи від 30.07.2025 №3007) з наступних підстав: «відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» за предметом закупівлі товару: Код ДК 021:2015 — 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 —09111100-1 Вугілля (Вугілля кам'яне марки Г (13-100))), що опубліковано на порталі Уповноваженого органу за номером Оголошення UA-2025-07-10-012126-a відповідно абзацу 4 частини 1 пункту 44 Особливостей «учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нам у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку,модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Під час з’ясування обставин, що слугували для прийняття вказаного рішення встановлено наступне. Замовником 26 липня 2025 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Відповідно до пункту 1 Роздлілу ІІІ тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей та надаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі з урахуванням пункту 4 Розділу V, коли подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Проте, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» подано пропозицію у формі електронних файлів: «Пропозиція. rar», «g07252550.zip», «Аналогічні договори. rar», які мають розширення «.rar», «zip», які в свою чергу не забезпечують можливість їх перегляду в будь-якому форматі електронних документів, наприклад, PDF, DOCX, TXT, HTML, та інші. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з порушеного питання, опублікуйте зазначені файли у відповідності до вимог тендерної документації». Під час аналізу умов та положень тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.07.2025 № 1007, зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 17.07.2025 № 1707, з’ясовано, що жодної вимоги стосовно формату документів, у якому повинні бути подані тендерні пропозиції учасниками, Замовником у тендерній документації не встановлено, в тому числі, у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» тендерної документації, визначений Замовником у відповідності до вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Умовами пункту 31 Особливостей, (на який посилається Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей згідно умов тендерної документації) визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону № 922-VIII, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону № 922-VIII. Так, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Слід зауважити, що ані умовами пункту 31 Особливостей, ані статті 26 Закону №922-VIII не визначено формату, у якому повинні бути подані тендерні пропозиції. Разом з тим, у пункті 4 Розділу V тендерної документації визначено саме опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок (а не формат, у якому повинні бути подані тендерні пропозиції), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема, подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Виходячи з вищеописаного, моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «СУЗІР’Я» повністю відповідала вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації та не підлягала виправленню в розумінні пункту 43 Особливостей, проте Замовником на порушення пункту 43 Особливостей розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яких не було в тендерній пропозиції вказаного учасника. Окрім того, пунктом 44 Особливостей імперативно установлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я», викладених у протоколі від 30.07.2025 №3007, встановлено порушення пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я». З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 02.10.2025 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Слід зауважити, що надані Замовником пояснення підтверджують відсутність у тендерній документації вимоги стосовно формату, у якому мають бути подані тендерної пропозиції та не спростовують можливість перегляду документів поданих учасником ПП «СУЗІР’Я» у складі тендерної пропозиції та, як наслідок, не спростовують виявлене моніторингом порушення пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я». Водночас, згідно наявної інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/transactions/search) Замовником здійснено оплату за договором укладеним з учасником ПП «Енергозахід» від 08.09.2025 № 81 на закупівлю за номером ID: UA-2025-07-10-012126-a в розмірі 623 304,00 гривень, що становить 100% від суми укладеного договору. Слід зауважити, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «СУЗІР’Я» з найнижчою ціновою пропозицією, яка становить 537 504,00 гривень та є меншою на 85 800,00 гривень за цінову пропозицію переможця ПП «Енергозахід» (623 304,00 гривень), з яким Замовником укладено договір про закупівлю товару від 08.09.2025 №81, чим зайво було витрачено кошти місцевого бюджету на тотожну суму. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СУЗІР’Я» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Енергопроект ЛТД» та ПП «Енергозахід», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення та з огляду на відсутність механізму їх усунення у зв’язку з оплатою за договором від 08.09.2025 № 81 у розмірі 100%, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу пунктів 43, 44 Особливостей, пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.10.2025 00:00
Дата публікації
08.10.2025 10:54
Документи висновку
08.10.2025 10:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення та з огляду на відсутність механізму їх усунення у зв’язку з оплатою за договором від 08.09.2025 № 81 у розмірі 100%, на виконання вимоги по вжиттю заходів на зобов'язання Замовника зазначені у висновку, для недопущення вище зазначених порушень у Висновку, керівником Замовника видано наказ "Про направлення на курси підвищення кваліфікації" уповноваженої особи, що проводила дану закупівлю.
Дата публікації
10.10.2025 23:19
Документи інформації про усунення порушення
10.10.2025 23:19
-
10.10.2025 23:21
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-012126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.09.2025 16:05
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 16:07
-
Відповідь
Про надання пояснення на запитувану інформацію.
Уповноважена особа замовника надає наступні пояснення, а саме, що з урахуванням пункту 3 Розділу ІІ Наказу Мііністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, при визначенні замовником очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювався запит цінових пропозицій, не отримувались копії запитів про отримання інформації про ринкову вартість товару, так як визначений річним кошторисним розписом забезпечено потребу у енергонасіях по КЕКВ 2275 для придбання товарів, згідно чого і було визначено очікувану вартість закупівлі з урахуванням планової потреби обсягу що придбавається за даною процедурою аналогічний обсягу для безперебійного проходження опалювальної зими. Крім того, для визначення очікуваної вартості даної закупівлі, замовником використано інформацію, згідно якої і визначалась очікувана вартість предмета закупівлі для Оголошення, щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритому джерелі електронної системи закупівель "Prozorro" з урахуванням його доставки, за аналогічними закупівлями за приблизний період: UA-2025-05-08-007355-a UA-2025-04-16-002658-a UA-2025-04-14-008512-a UA-2025-04-11-004622-a UA-2025-04-10-004223-a UA-2025-04-07-006413-a UA-2025-03-12-014569-a 2) Щодо надання інформації щодо оприлюдненої на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаємо посилання на власний веб-сайт з оприлюдненою інформацією з Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 із постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яка носе рекомендаційний характер: https://napsha.school.org.ua/news/18-12-44-16-09-2025/ .
Рішеня
19.09.2025 22:37
Замовник
Документи повідомлення
19.09.2025 22:41
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-012126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, у яких положеннях тендерної документації міститься вимога щодо способу подання тендерної пропозиції, а саме, стосовно того, у якому форматі повинні завантажуватись учасниками документи тендерних пропозицій? Окрім того, поясніть, які підстави слугували розміщенню Уповноваженою особою Нижньоапшанського ліцею «Апша» Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «СУЗІР’Я» (далі – ПП «СУЗІР’Я») стосовно формату документів тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною та як наслідок її відхилення, тоді як згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Закон №710), та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема: подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Аналогічна інформація стосовно формальних помилок, описаних вище, зазначена Замовником у пункті 4 Розділу V тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.10.2025 11:24
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 11:25
-
Відповідь
Відповідь на запит для надання пояснення 2
1) Поясніть, у яких положеннях тендерної документації міститься вимога щодо способу подання тендерної пропозиції, а саме, стосовно того, у якому форматі повинні завантажуватись учасниками документи тендерних пропозицій? У тендерній документації вимога щодо способу подання тендерної пропозиції та формату документів міститься у Розділі III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, підрозділі 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції”. Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Формат документів не визначений конкретно, однак у пункті про формальні (несуттєві) помилки (Розділ V, п.4) зазначено: “ Подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо) — не є підставою для відхилення”. Окрім того, поясніть, які підстави слугували розміщенню Уповноваженою особою Нижньоапшанського ліцею «Апша» Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «СУЗІР’Я» (далі – ПП «СУЗІР’Я») стосовно формату документів тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною та як наслідок її відхилення, тоді як згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Закон №710), та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема: подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Аналогічна інформація стосовно формальних помилок, описаних вище, зазначена Замовником у пункті 4 Розділу V тендерної документації. Уповноважена особа Нижньоапшанського ліцею «Апша» Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник), повідомляє наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «СУЗІР’Я» (далі – Учасник), яка за результатами електронного аукціону виявилася найбільш економічно вигідною, встановлено невідповідність, а саме: документи тендерної пропозиції було подано у заархівованому вигляді (формат .zip/.rar). Згідно з пунктом 4 Розділу V тендерної документації Замовника, передбачено наступну вимогу: Допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: · подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо). Файли, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, у зв’язку з їх архівуванням, не відкривалися без додаткового програмного забезпечення та не забезпечували безпосереднього перегляду документів, що суперечить вимогам тендерної документації. Зазначене не може розцінюватися як формальна помилка, передбачена наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, оскільки в такому випадку формат поданого документа не забезпечив можливість перегляду, а отже є суттєвою невідповідністю, а не несуттєвою (формальною) помилкою. На підставі вищевикладеного, Замовник сформував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Оскільки Учасник не усунув виявлену невідповідність у встановлений строк, тому тендерну пропозицію було відхилено.
Рішеня
07.10.2025 20:34
Замовник
Документи повідомлення
07.10.2025 20:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
625 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380977000854
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
625 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380977000854
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності