Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період від Визирська сільська рада Одеського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-012110-a
Id Tender af5cd8ef1fa54de0862f6df4e5ce544a
План UA-P-2025-07-10-014999-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 22:16
Остання зміна 21.08.2025 09:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 22:13 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 22:13
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 22:13
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 15.08.2025 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 14:37
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 14:37
до 21.08.2025 09:49
Період уточнень
з 10.07.2025 22:13 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 22:13 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 15.08.2025 14:37
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 15.08.2025 14:37
Основні параметри
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
240 000 грн.
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Очікувана вартість
240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Виконавцю здійснюється з урахуванням фінансових можливостей Замовника протягом строку дії Договору та в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів через банк, з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця. Замовник здійснює оплату протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕТІЙ АВТОБУСНИЙ ПАРК"
Пропозиція:
237 963.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 22:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Дем'яненко
Електронна пошта
Телефон
+025595585
Сайт:
https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04378669
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67543
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, с. Визирка
Адреса
вул. Ставніцера Олексія, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Період вимог/скарг з 15.08.2025 14:37 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 14:37
Довідка НАЗК
15.08.2025 14:37
Повідомлення про рішення
25.07.2025 16:57
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 22:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.07.2025 16:57
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, однак в довідці не зазначено запитувану інформацію в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання. 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано документів, оформлених відповідно до вищенаведених вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Гарантійний строк на послуги – «обслуговування» (сервісне обслуговування, підтримка, супроводження) складає 24 місяця (надати гарантійний лист)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Гарантійний лист - гарантійний строк на послуги – «обслуговування» (сервісне обслуговування, підтримка, супроводження) складає 24 місяця. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка за формою 1*, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, однак в довідці не зазначено запитувану інформацію в повному обсязі. . Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку за формою 1*, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: довідку в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.
Створено
13.08.2025 21:37
Надати до
14.08.2025 21:37
Договір
UA-2025-07-10-012110-a-a1
Підписаний і діє
Номер
113
237 963.6 грн.
198 303 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Номенклатура
Послуги з перевезення військовозобов’язаних, призваних по мобілізації, оперативного резерву та мобілізаційних ресурсів до пунктів збору, військових частин і навчальних центрів Збройних Сил України, інших військових формувань у воєнний час та особливий період, резервістів – до місця проведення навчальних зборів в мирний час та особливий період
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04378669

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕТІЙ АВТОБУСНИЙ ПАРК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕТІЙ АВТОБУСНИЙ ПАРК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03115034

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 09:49
-
21.08.2025 09:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності