Показати схожі тендери

Закупівля Друкована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади. від КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-011778-a
Id Tender cee272c10dd6468a9adb9f908b41da30
План UA-P-2025-07-10-014620-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.07.2025 19:06
Остання зміна 31.07.2025 17:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
901 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 19:01 до 18.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 19:01
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 19:01
до 15.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:56
-
Залишилось 5 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.07.2025 19:11
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 10.07.2025 19:01 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 19:01 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 12:56
Основні параметри
Друкована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
180 000 грн.
Друкована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади.
Назва предмета закупівлі
Друкована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади.
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
901,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 12:21
Закінчення аукціону
21.07.2025 12:56
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 200 (штуки)
Фотопостери
Опис предмета закупівлі
Фотопостери
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (штуки)
Буклет А4 2 фальця
Опис предмета закупівлі
Буклет А4 2 фальця
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Подяка А4
Опис предмета закупівлі
Подяка А4
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Сертифікат А5
Опис предмета закупівлі
Сертифікат А5
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Папка А4
Опис предмета закупівлі
Папка А4
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 000 (штуки)
Папка А4 цільнокроєна
Опис предмета закупівлі
Папка А4 цільнокроєна
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Антоновича, 39
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар буде проводитися протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту постачання Товару на підставі видаткових накладних. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТЕРСЬКИЙ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
95 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОНД К-2"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Спринт-Сервіс"
Пропозиція:
72 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Галенко Валерій Володимирович
Пропозиція:
97 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 12:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 19:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Потічна
Електронна пошта
Телефон
+380983896631
Замовник
ЄДРПОУ
42815794
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Маріуполь
Адреса
ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
Кваліфікація
Лот № 1 Друкована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади.
Період вимог/скарг з 24.07.2025 19:11 по 29.07.2025 21:18
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 12:56 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.07.2025 19:11
Довідка НАЗК
24.07.2025 19:11
Повідомлення про рішення
21.07.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
21.07.2025 12:56
Надати до
23.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:16 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 21:18 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:16
Повідомлення про рішення
29.07.2025 21:27
Електроний протокол про продовження строку
29.07.2025 21:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
29.07.2025 21:18
Надати до
31.07.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей до закупівлі UA-2025-07-10-011778-а
Дата продовження строку розгляду
29.07.2025 21:26
Дата кінця розгляду
27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:16 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі ТДрукована продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади. за кодом ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту, ТОВ "ФОНД К-2", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно пункту 14 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. Учасник не надано довідку. 2). Згідно пункту 15 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місце знаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації. 3) Згідно пункту 13 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з технічним завданням (Додаток 3) у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі. 4) Згідно пункту 12 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору (Додаток 4) у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі. 5) Згідно пункту 11 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. 6) Згідно пункту 8 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). 7) Згідно пункту 7 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає скан-копію документу, який підтверджує її повноваження: наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). 8) Згідно пункту 16 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, Учасник закупівлі повинен надати: У разі не використання печатки, учасник надає відповідну довідку у вільної формі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Створено
31.07.2025 13:28
Надати до
01.08.2025 13:28
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності