Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-011657-a
Id Tender 4cee4fea948d431184741545d451b55b
План UA-P-2025-07-10-014581-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 18:25
Остання зміна 05.08.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
729 609 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 648.05 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 18:24 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 18:24
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 18:24
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 21.07.2025 09:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 09:17
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 09:17
до 05.08.2025 11:47
Період уточнень
з 10.07.2025 18:24 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 18:24 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 21.07.2025 09:17
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 21.07.2025 09:17
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
729 609 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
729 609 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3648,05
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД"
Пропозиція:
681 933.71 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 18:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Хмеленко
Електронна пошта
Телефон
+380662335718
Сайт:
https://sherbanivska-gromada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovokomunalnogo-gospodarstva-10-40-36-05-12-2019/
Замовник
ЄДРПОУ
44094936
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
38750
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
село Щербані
Адреса
вул.Центральна, будинок 2в
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Період вимог/скарг з 21.07.2025 09:17 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 09:17
Довідка НАЗК
21.07.2025 09:17
Повідомлення про рішення
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-011657-a-a1
Підписаний і діє
Номер
18
681 933.71 грн.
568 278.09 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриву проїзної частини по вул. Ветеринарна в с.Щербані Полтавського району Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44094936

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД"
Повна назва
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39607947

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000091
Дата створення проекту
28.07.2025 15:10
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 16:24
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 86-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 28.07.2025 № 86-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-07-10-011657-a, 10.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 16:24
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 729 609,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-011657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; 2. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі; 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; 4. Яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД» (далі – учасник) на відповідність вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині відображення у довідці (відповідно до Таблиці 1) «машин, механізмів, обладнання, устаткування передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)», саме наявності автогудронатора місткістю 3500 л та киркувальника необхідних для виконання робіт відповідно Додатку 2 до тендерної документації? 5. Замовником Додатком 2 «Підсумкова відомість ресурсів» до тендерної документації встановлено вимогу, щодо залучення до виконання робіт наступних машин і механізмів: котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Машини поливально-мийні, місткість 6000 л. Проте у складі тендерної пропозиції учасник надав довідку «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій…» від 14.07.2025 № 1, але зазначив використання: коток дорожній маса 7800 кг; коток, маса 12т, ємність для води металева 3000 л. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.07.2025 16:21
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 16:22
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації (додається). 2. Місцевий бюджет, КПКВК 1217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету, КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», «Програма фінансування робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області на 2025 рік» 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів https://sherbanivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-08-33-47-23-08-2023/ 4. Умовами тендерної документації не передбачено надання кошторису учасником. Настановою з визначення вартості будівництва передбачено можливість змін показників витрат труда, будь-яких матеріальних ресурсів, будівельних машин та механізмів. Пунктом 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації визначено мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, а саме: коток - не менше двох одиниць; автогрейдер - не менше однієї одиниці; навантажувач- не менше однієї одиниці; асфальтоукладач - не менше однієї одиниці; фреза дорожня, ширина фрезерування 2000 мм - не менше однієї одиниці; трактор з навісною щіткою - не менше однієї одиниці; вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів та сміття - не менше двох одиниць; машина для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля - не менше 1 одиниці. 5. Замовником не встановлено вимогу, щодо залучення до виконання робіт наступних машин і механізмів: котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Машини поливально-мийні, місткість 6000 л. Замовником пунктом 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації визначено мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, а саме: коток - не менше двох одиниць; автогрейдер - не менше однієї одиниці; навантажувач- не менше однієї одиниці; асфальтоукладач - не менше однієї одиниці; фреза дорожня, ширина фрезерування 2000 мм - не менше однієї одиниці; трактор з навісною щіткою - не менше однієї одиниці; вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів та сміття - не менше двох одиниць; машина для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля - не менше 1 одиниці. Замовник не зазначав у тендерній документації вимоги щодо технічних характеристик машин та механізмів. Таким чином тендерна документація визначає лише їх наявність у мінімальній кількості. Замовником не встановлено вимоги щодо надання учасником конкретної марки, типу та найменування техніки та обладнання. Тому, Замовником не надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. Аналогічна ситуація склалась у закупівлі UА-2023-07-26-006157-а, коли на думку Північно-Східного офісу Держаудитслужби технічні характеристики дорожньої фрези не відповідали таким характеристикам у Додатку 2 «Відомості з обсягами робіт по об`єкту» розділ «Ремонт покриття проїзної часнини вулиці» і в цьому вбачалось порушення. Слід зазначити, що Тендерною документацією вимагалось лише наявність дорожньої фрези, без уточнення характеристик. Полтавський окружний адміністративний суд прийняв сторону позивача (Замовника) (Справа № 440/17293/23)
Рішеня
01.08.2025 12:10
Замовник
Документи повідомлення
01.08.2025 12:10
-
01.08.2025 12:10
-
01.08.2025 12:10
-
01.08.2025 12:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 729 609,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-011657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - як свідчать дані електронної системи закупівель між замовником та ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД» було укладено Договір підряду від 01.08.2025 № 18 (далі - договір), проте даний договір містить розбіжності з Проектом договору, оприлюдненого замовником 10.07.2025 у складі тендерної документації (невідповідності пунктів 12.1., 12.2., 12.3. та відсутність пунктів 12.4.-12.7 та 15.13.). Надайте пояснення з якої причини укладений договір не відповідає Проекту договору поданому у складі тендерної документації? - як свідчать дані електронної системи закупівель - інформація про ціни на матеріальні ресурси, що міститься у Додатку 2 Договору не відповідає вимогам Розділу III «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Додатку 2 до тендерної документації в частині: вода 6,90084 м3 до 5,3057 м3 відповідно, а позиції: цвяхи дротяні круглі формувальні 1,6х80 мм - 0,00086 т; бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт - 0,0093 м3 та дошки необрізні з хвойних порід, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт - 0,0041 м3 – відсутні. Поясніть дану розбіжність. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.08.2025 17:29
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 17:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
729 609 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380662335718
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
729 609 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380662335718
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності