Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35 від ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-011494-a
Id Tender 8e7f45da82fc4410939e84f583a6d2dd
План UA-P-2025-07-10-004605-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 17:47
Остання зміна 04.09.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 344 761.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
176 723.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 17:47 до 25.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 17:47
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 17:47
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 07:00
до 30.07.2025 15:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 15:08
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 15:08
до 04.09.2025 12:23
Період уточнень
з 10.07.2025 17:47 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 17:47 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 07:00 до 30.07.2025 15:08
Період кваліфікації
з 25.07.2025 07:00 до 30.07.2025 15:08
Основні параметри
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Мова - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
35 344 761.6 грн.
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Назва предмета закупівлі
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Очікувана вартість
35 344 761.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
176723,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
176 723
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Код ДК 021:2015
45231400-9 - Прокладання ліній електропередач
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 з використанням програмного комплексу, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛЕС"
Пропозиція:
34 849 448.33 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
10.07.2025 17:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маруня Ірина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
0322556300
Сайт:
https://ldubgd.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08571340
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Період вимог/скарг з 30.07.2025 15:08 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 07:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ПП "ЛЕС"повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
30.07.2025 15:08
Довідка НАЗК
30.07.2025 15:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "ЛЕС" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності, а саме: - відсутній документ на підтвердження права володіння на Перфоратор HILTI TE 4-A, що зазначений у довідці від 18.07.2025 р. Вих. № 441, що не відповідає вимогам п.п.1.2 п.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику, потрібно надати: - на підтвердження права володіння на Перфоратор HILTI TE 4-A Учасник повинен надати документ, що підтверджує право володіння, або привести у відповідність «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно наданих видаткових накладних на власне обладнання.
Створено
29.07.2025 09:43
Надати до
30.07.2025 09:43
Договір
UA-2025-07-10-011494-a-a1
Підписаний і діє
Номер
423
34 849 448.33 грн.
29 041 206.94 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Номенклатура
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
34 849 448.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571340

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЛЕС"
Повна назва
ПП "ЛЕС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36828486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 12:23
-
04.09.2025 12:23
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000018
Дата створення проекту
12.08.2025 11:10
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 12:28
Дата публікації висновку про результати
01.09.2025 17:54
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2025-07-10-011494-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 12:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 № 308, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ЛЬВІВЕЛЕКТРОСЕРВІС» (далі – ПП «ЛЕС»), вимогу про усунення невідповідностей до 30.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 № 336 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.08.2025, 27.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕС» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
01.09.2025 17:54
Документи висновку
01.09.2025 17:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.08.2025 17:32
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 17:34
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Інформацію щодо виконання учасником ПП «ЛЕС» вимог п.п. 2.3, п. 2 додатку 1 до тендерної документації в частині обов’язкової наявності в учасника не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки. Позаяк учасником ПП «ЛЕС» в складі тендерної пропозиції надано Посвідчення № 02-13/56 з IV групою електробезпеки. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.08.2025 16:42
Орган перевірки
22.08.2025 00:00
Документи повідомлення
18.08.2025 16:43
-
Відповідь
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 14.08.2025 17:32:56 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a, а саме: кошторис, проєкт, експерний звіт (позитивний) а також службову записку ініціативного структурного підрозділу (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) від 10.07.2025 № 356, в якій міститься інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/_2025/obgruntuvannya_budivnictvo_zovnishnih_elektromerezh.pdf Додатки до пояснення: 1. Кошторис в 1 прим. на 62 арк.; 2. Проєкт в 1 прим. на 51 арк.; 3. Експерний звіт (позитивний) в 1 прим. на 15 арк.; 4. Службова записка від 10.07.2025 № 356 в 1 прим. на 15 арк.
Рішеня
19.08.2025 09:54
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.08.2025 16:42:51 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a. 1. На вимогу замовника, яка зазначена у пп. 2.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації стосовно обов’язкової наявності в учасника не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки, учасником ПП «ЛЕС» у складі тендерної пропозиції надано файл «9. Посвідчення з охорони праці.pdf» в якому міститься скан-копії посвідчень усіх працівників, які зазначені у Довідці (файл під назвою «6. Довідка про наявність працівників.pdf»), де окрім посвідчення № 02-13/56 з IV групою електробезпеки інженера з ОП, є скан-копії інших посвідчень, а саме: - посвідчення № 02-07/1 з V групою електробезпеки директора (період перевірки 05.03.2025); - посвідчення № 02-07/2 з V групою електробезпеки технічного директора (період перевірки 05.03.2025); - посвідчення № 02-07/3 з V групою електробезпеки головного інженера (період перевірки 05.03.2025); - посвідчення № 02-07/ з V групою електробезпеки інженера-електрика (період перевірки 05.03.2025); - посвідчення № 02-07/11 з V групою електробезпеки виконроба (період перевірки 05.03.2025). Оскільки вимога замовника «2.3. Обов’язкова наявність в учасника таких працівників: - не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки;...» не стосувалась конкретних посад чи працівників, то вважається повністю виконана Учасником, оскільки у Учасника ПП «ЛЕС» є аж 5 працівників, які мають V групу з електробезпеки, що підтверджено скан-копіями посвідчень, які надані у складі пропозиції, що вже є не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки (а саме, у 5 раз більше, ніж вимагалось замовником). Додатки до пояснення: 1. «9. Посвідчення з охорони праці.pdf» в 1 прим. на 18 арк.; 2. «6. Довідка про наявність працівників.pdf» в 1 прим. на 1 арк.; 3. Додаток № 1 до тендерної документації замовника в 1 прим. на 17 арк.; 4. Скрін пп. 2.3 п.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку № 1, де міститься вимога замовника в 1 прим. на 1 арк.
Рішеня
19.08.2025 11:23
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Згідно ст. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Надайте пояснення яким чином Замовник підтвердив наявність антикорупційної програми учасника закупівлі ПП «ЛЕС», позаяк учасник самостійно не задекларував відповідність вимогам підпункту 10 пункту 47 Особливостей в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.08.2025 14:09
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 14:10
-
Відповідь
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 26.08.2025 о 14:09:49 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Відповідно вимог пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. На виконання вимог законодавства, Замовником складено Розділ 4 Додатку № 1 до тендерної документації, який містить усю необхідну інформацію та вимоги, що відповідають чинному законодавству. Відповідно до пункту 28 Особливостей, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Антикорупційна програма Учасника ПП "ЛЕС" міститься у вільному доступі на головній сторінці офіційного сайту (https://les.lviv.ua) за посиланням https://les.lviv.ua/docs/Anticoruption_LES.pdf , де Замовник безперешкодно перевірив усю необхідну інформацію. Відповідно вищезазначеного, замовник пересвідчився, що така програма в Учасника є, і що підстава для відхилення учасника, передбачена підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, відсутня.
Рішеня
27.08.2025 10:55
Замовник
Документи повідомлення
27.08.2025 10:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 344 761.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 07:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 344 761.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 07:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності