Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е від 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-010954-a
Id Tender 7ce38e3f9ae84c25b8ca5479deb3d5d9
План UA-P-2025-07-10-013583-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:49
Остання зміна 28.07.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
255 044 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 275.22 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 16:48 до 18.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:48
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 16:48
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 08:00
до 22.07.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 11:58
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 11:58
до 28.07.2025 13:55
Період уточнень
з 10.07.2025 16:48 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 16:48 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 08:00 до 22.07.2025 11:58
Період кваліфікації
з 18.07.2025 08:00 до 22.07.2025 11:58
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
255 044 грн.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Очікувана вартість
255 044 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1275,22
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, СТО Виконавця
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
10.07.2025 16:49
-
10.07.2025 16:49
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380984545653
Замовник
ЄДРПОУ
38299914
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Панікахи, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Період вимог/скарг з 22.07.2025 11:58 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 08:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 11:58
Довідка НАЗК
22.07.2025 11:58
Повідомлення про рішення
18.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Синельников Владислав Олександрович, поданої на процедуру закупівлі Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е, код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-07-10-010954-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.1. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) в кількості не менше 2 (двох) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати довідку за формою 1. Учасником завантажено файл (16-07-13 довідка щодо аналогічного дог.pdf) в якому заповнена довідка не відповідає встановленій формі 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) в кількості не менше 2 (двох) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати довідку за формою 1.» 2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.1. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) в кількості не менше 2 (двох) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати довідку за формою 1. Учасником завантажено лише один аналогічний договір з усіма додатками. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) в кількості не менше 2 (двох) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати довідку за формою 1.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Створено
21.07.2025 11:00
Надати до
22.07.2025 11:00
Договір
UA-2025-07-10-010954-a-c1
Підписаний і діє
Номер
75/07
250 000 грн.
250 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортного засобу Scania G93ML реєстраційний номер АЕ149Е
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38299914

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3186012456

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
255 044 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 08:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
255 044 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 08:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності