Показати схожі тендери

Закупівля Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************ від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-07-10-010426-a
Id Tender 63aae655e12644ab8456a894d4764bc9
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:27
Остання зміна 28.07.2025 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 050 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 00:00 до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:23
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 10.07.2025 16:23 до 17.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2025 00:00
Основні параметри
Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 050 000 грн.
Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************
Назва предмета закупівлі
Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата поставленого товару здійснюється у повному обсязі протягом 30 календарних днів, у разі відсутності коштів протягом 5 календарних днів з моменту надходження їх на рахунок «Покупця», по факту встановленням та пусконалагодження, що підтверджується відповідними документами за відсутності претензій щодо якості та своєчасності поставки товару з боку «Покупця» .
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП"
Пропозиція:
1 660 559.41 грн.
Документи закупівлі
10.07.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
28.07.2025 10:16
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
28.07.2025 10:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Коваль
Електронна пошта
Телефон
+380671440246
Замовник
ЄДРПОУ
08803572
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Фотоелектрична станція із встановленням та пусконалагодженням обладнання на покрівлю ********** за адресою: м. Вінниця************
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 00:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення), учасникам в складі пропозиції необхідно надати: п.6. Статут або інший установчий документ (для юридичних осіб), завірений підписом уповноваженої особи. п. 10. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (за наявності) або довідку в довільній формі щодо відсутності аналогічного договору. п. 11. не менше 1 копії аналогічного договору та документи що підтверджують його повне виконання, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, виконаного в повному обсязі. п.12. Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. Відповідно до Додатку 2 Оголошення Учасник в складі пропозиції має надати погодження з технічним завданням. Учасником на виконання вказаних вимог у складі пропозиції надано: - копію Статуту, не завірену підписом уповноваженої особи; - довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору, предметом якого є роботи з будівництва дахової СЕС потужністю 239,76 кВт; - копію аналогічного договору (предмет закупівлі – роботи з будівництва дахової СЕС потужністю 239,76 кВт.) В складі пропозиції Учасником не надано: - скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. - погодження з технічним завданням відповідно до додатку 2 Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи, а саме: 1. Статут або інший установчий документ (для юридичних осіб), завірений підписом уповноваженої особи. 2. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (за наявності) або довідку в довільній формі щодо відсутності аналогічного договору. 3. Не менше 1 копії аналогічного договору та документи що підтверджують його повне виконання, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, виконаного в повному обсязі. 4. Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. 5. Погодження з технічним завданням відповідно до додатку 2 Оголошення.
Створено
24.07.2025 09:42
Надати до
25.07.2025 09:42
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380671440246
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380671440246
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності