Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів) від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-010222-a
Id Tender d69a0ea4f0d94a92bdef39145b61b716
План UA-P-2025-07-10-012050-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:20
Остання зміна 25.07.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 16:16 до 18.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:16
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 16:16
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00
до 18.07.2025 11:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.07.2025 11:44
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 11:44
до 25.07.2025 10:46
Період уточнень
з 10.07.2025 16:16 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 16:16 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 11:44
Період кваліфікації
з 18.07.2025 00:00 до 18.07.2025 11:44
Основні параметри
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Закупівля має на меті забезпечити перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів), для виконання Програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проектної діяльності на 2022-2025 роки затвердженої рішенням міської ради від 18.11.2021 р. за №1125-17/2021 (зі змінами). Закупівля здійснюється на очікувану вартість 50 000,00 грн. згідно з потребою на 2025 рік, відповідно обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування Замовника та виробничих потреб. Якість послуги повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо послуги, її обсяги та вимоги щодо якості її надання. Задля дотримання принципів проведення закупівель, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуги. Географія охоплення Послуг: в межах Івано-Франківської області (відповідно до визначеного маршруту замовником). Орієнтовна протяжність маршруту перевезення: – не менше 1500 км, здійснюється згідно потреби. Кількість автобусів – в загальній кількості не менше 2 одиниць (основний та резервний), для здійснення одночасного перевезення від 18 до 30 осіб. Термін надання послуг: з моменту підписання Договору і до 31 грудня 2025 року. Очікувана вартість надання послуг не більше 50 000,00 грн. Вимоги для надання послуг: 1. Перевізник повинен мати відповідну ліцензію на перевезення пасажирів. 2. Перевезення мають здійснюватися власним транспортом Перевізника або ті, що знаходяться в його користуванні (оренда, найм, позичка, лізинг тощо) по території України. 3. Надавати транспортний засіб з водієм у разі незапланованих (термінових) у вихідні і святкові дні (у разі потреби) та в термін не пізніше ніж за 1 (одну) добу з моменту замовлення. 4. Організація та проведення контролю технічного стану автомобілів перед початком роботи. 5. Забезпечувати належний санітарний стан автобусів. 6. Забезпечити в найкоротший термін заміну автобусів, у разі виникнення технічної несправності транспортним засобом з аналогічними характеристикам. 7. Перевезення пасажирів повинні здійснюватися водіями з відповідними категоріями, та посвідченнями водія (українського зразка) та у межах кількості місць для сидіння, згідно технічної характеристики автобуса та надавати в необхідній кількості технічно справні транспортні засоби (автобуси), призначені їх виробником для перевезення пасажирів та їх багажу, сертифіковані відповідного типу, що відповідають параметрам комфортності для експлуатації на зазначених маршрутах, а саме: - автобуси з кількістю пасажирських місць від 18 до 30; - комфортні та м’які сидіння надійно вбудовані та без ушкоджень; - система термоізоляції в салонах; - підігрів салону; - можливість доступу свіжого повітря; - наявність аварійного виходу. 8. Перевізник несе повну відповідальність, передбачену чинним законодавством, за безпеку пасажирів під час їх перевезення по маршруту. 9. Забезпечити водіїв необхідними документами (страхуванням та отриманням сертифікату з технічного огляду транспорту, тощо) та для здійснення такого виду послуг, пальним, обладнанням (в тому числі протипожежним та медичним для надання першої медичної допомоги). 10. Нести поточні витрати на ремонт у випадку поломки автобуса в дорозі по маршруту руху автобуса, оплата відрядних витрат водіям тощо.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
50 000 грн.
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Очікувана вартість
50 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг з перевезення: проводиться 100% післяоплатою, протягом 20 банківських днів з моменту пред’явлення акту приймання-передачі наданих Послуг, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами. Розрахунок за надану Послугу здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуги протягом 20 банківських днів з дня підписання послуги на підставі виставленого рахунку із врахуванням вартості ціни за 1 (один) км.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧАК ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
49 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
10.07.2025 16:16
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Матеуш
Електронна пошта
Телефон
+380956389376
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Період вимог/скарг з 18.07.2025 11:44 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 00:00 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 11:44
Довідка НАЗК
18.07.2025 11:44
Повідомлення про рішення
18.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-010222-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№146
49 950 грн.
49 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (кілометри)
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Номенклатура
Послуги з перевезення екскурсантів (військовослужбовців та ветеранів)
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
33.3
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧАК ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧАК ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2846513608

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 10:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380956389376
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380956389376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності