Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому від Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-010116-a
Id Tender d710b002bd00410aac0f678457d2f121
План UA-P-2025-07-10-012651-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.07.2025 16:14
Остання зміна 04.09.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 464 975.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 324.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 16:12 до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 16:12
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 16:12
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:04
до 08.08.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 15:21
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 15:28
до 04.09.2025 14:51
Період уточнень
з 10.07.2025 16:12 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 16:12 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:04 до 08.08.2025 15:28
Період кваліфікації
з 25.07.2025 13:04 до 08.08.2025 15:28
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 464 975.4 грн.
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
2 464 975.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12324,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2025 12:41
Закінчення аукціону
25.07.2025 13:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, 117/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
Пропозиція:
2 416 035.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АртБудДекор"
Пропозиція:
2 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2025 12:41
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Козирська
Електронна пошта
Телефон
+380674570699
Замовник
ЄДРПОУ
26514713
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Адреса
ВУЛ. ДЕПУТАТСЬКА БУД. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Період вимог/скарг з 04.08.2025 15:21 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 13:04 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.08.2025 15:21
Повідомлення про рішення
01.08.2025 15:49
Електроний протокол про продовження строку
25.07.2025 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до протокольного рішення (протоколу) №Т-39/2 уповноваженої особи від 01.08.2025 р., у зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу та перевірки документів, наданих учасником, а також для з’ясування окремих аспектів, що потребують уточнення, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АртБудДекор" (44299058) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.08.2025 15:49
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.4. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника. Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058) надано довідки, а саме файли - Довідка мат база.pdf, Довідка мат база 2.pdf, Довідка договори.pdf, Довідка працівники.pdf, Довідка фін ресурс.pdf – дані документи не містять дату складання документу. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт та яка виконана згідно Форми №1 (таблиці 1 та 2) Додатку №1. Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058) надано довідки (файли - Довідка мат база.pdf та Довідка мат база 2.pdf), які виконані не згідно Форми №1 (таблиці 1 та 2) Додатку №1, у даних довідках відсутня назва довідки. 3. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.2.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг); акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058), на підтвердження вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано Договір суборенди №24 від 01.08.2023 року. (файл - Договір Оренда офіс.pdf) строком дії до 31.12.2023 р. та Додаткову угоду №3 від 01.01.2025 року до Договору суборенди №24 від 01.08.2023 року. Відповідно до наданих документів, Замовником встановлено відсутність угод №1 та №2 на 2024 рік або інша форма пролонгації, яка безперервно забезпечувала б право користування приміщенням. 4. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.3.2. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що на підтвердження інформації, зазначеної в таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання та устаткування», Учасник повинен надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо). На підтвердження вимоги пункту 1.3.2. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058), у складі тендерної пропозиції, не надано/частково не надано копії документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо), що зазначене у пунктах 1, 2, 4, 5, ,7, 9, довідки (файл - Довідка мат база 2.pdf), а саме щодо: - п. 1 - Акумуляторний дриль шуруповерт Dninpro-M CD 200T; - п. 2 - Бетонозмішувач EWP2124P Forte; - п. 4 - Далекомір лазерний Lomvum LV60 60v 573; - п. 5 - Електропила ланцюгова Foresta FS-2740DS; - п. 7 - Міксер будівельний Dnipro-M BM-140S; - п. 9 - Перфоратор Vitals Master Ra 2885Hbq; 5. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 6 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації, Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058), на підтвердження вимоги пункту 6 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації, надано діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім’я Учасника, проте, Учасником не надано підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав такий сертифікат. 6. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 7 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058), на підтвердження вимоги пункту7 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації, надано діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», на ім’я Учасника, проте, Учасником не надано підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав такий сертифікат. 7. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 8 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасником ТОВ "АртБудДекор" (44299058), на підтвердження вимоги пункту 8 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації, надано діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника, проте, Учасником не надано підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав такий сертифікат. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1.4. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2. Підпункт 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 3. Підпункт 1.2.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 4. Підпункт 1.3.2. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 5. Пункт 6 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації; 6. Пункт 7 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації; 7. Пункт 8 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідки, що містять дату складання документу, згідно вимоги підпункту 3.1.4. тендерної документації. 2. Надати довідки (файли - Довідка мат база.pdf та Довідка мат база 2.pdf), які виконані згідно Форми №1 (таблиці 1 та 2) Додатку №1 до тендерної документації, згідно вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Надати договір, що підтверджує безперервність права користування об'єктом на весь строк виконання договору про закупівлю, згідно вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Надати копії документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо), що зазначене у пунктах 1, 2, 4, 5, ,7, 9, довідки (файл - Довідка мат база 2.pdf), згідно вимоги підпункту 1.3.2. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 5. Надати підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». 6. Надати підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування». 7. Надати підтвердження компетентності/акредитації органу з оцінки відповідності, що видав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Створено
01.08.2025 17:29
Надати до
02.08.2025 17:29
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:28 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:21 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:28
Довідка НАЗК
08.08.2025 15:28
Повідомлення про рішення
04.08.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2 Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «1.2. У таблиці 1 «Інформація про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні офісного приміщення та/або виробничої бази (складського приміщення, тощо). 1.2.1. Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1 ; або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг); акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує\ (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).» У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (41403707) надано документ «6 довідка мтб.pdf» (вих. №130 від 18.07.2025 року), в якому зазначено інформацію про наявність матеріально-технічної бази, зокрема – офісного приміщення площею 41,8 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Хмельницький, вул. Водопровідна, 75/1А, оф. 5А. На підтвердження права користування вказаним приміщенням Учасник ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (41403707) надав копію договору оренди нежитлового приміщення №ОР-07/05/2025 від 07.05.2025 року. Однак, у пункті 1.2 цього договору зазначено, що строк оренди становить 3 роки, починаючи з 01 січня 2025 року, тобто з дати, яка передує даті укладення самого договору. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.2.1. пункту 1.2 Розділу I Додатку №1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи, які вимагалися пп. 1.2.1. п. 1.2 Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
07.08.2025 14:34
Надати до
08.08.2025 14:34
Договір
UA-2025-07-10-010116-a-a1
Підписаний і діє
Номер
244
2 416 035.3 грн.
2 013 362.75 грн.
З ПДВ
Підписано
03.09.2025
Строк дії договору з
03.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі, ремонт та утеплення стін фасаду нежитлового приміщення по вул. Пілотській, 117/1 в м. Хмельницькому
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26514713

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
Повна назва
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41403707

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 14:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 464 975.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380674570699
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 464 975.4 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380674570699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності